HanB klopt zo als marlous79 en beschrijft, alleen hoef je natuurlijk niet de hele curve te temepen maar kan je ook vlak voor dat je ei sprong is beginnen.
Leuke groenelimo, hier komt ook een tweedehandswinkeltje in het dorp, koop meestal ook wel dingen op marktplaats.
Vooral de duurdere merken dan, zoals vingino en Muy malo.
Wat dat normaal kost heb ik er echt niet voor over.
Vandaag een beetje zón gevoel dat ik de hele tijd moet plassen in mijn buik, of dat de eisprong is heb geen idee meer hoe die voelt.
Ben met mijn rug naar de fysio geweest , had al een poosje last maar nu met name in mijn rechterbil moet nu bekken oefeningen doen, en op mijn zit houding letten.
Geen bloed te zien. Wel een Negatieve test.
Borsten doen ook wat zeer . Heb een stuwing gevoel in mijn borsten.
Kan niets meer doen dan afwachten
Hola, soy aqui!
Ik ben weer terug hoor!
Deel 2 alweer! Ik ben trouwens 28!!
Bedankt voor alle tips, ik denk dat ik toch maar niet zo streng moet zijn dan… Kan ik toch nog wijn en koffie drinken. Niet dat ik zoveel alcohol drink, maar heb toevallig binnenkort wat feestjes… Vandaar!
Er zijn nog een paar aangesloten leuk!
Even kijken of die spoiler werkt.
Ik moet zeggen dat ik al 1,5 week licht bruine afscheiding heb snap er niks van…
Weten jullie hoe dat kan?
Becky: Voel je je vandaag alweer wat beter? :hug:
Kimmiejj: Nog steeds geen rood hoop ik? Geen bloed, geeft moed! Negatieve test is wel ruk, maar zolang je niet vloeit, kan het nog steeds, wie weet heb je een late innesteling…
Inge77: Dat klinkt alsof je bekkeninstabilliteit-oefeningen moet doen…
MissMe: Welke anticonceptie heb jij gebruikt, en wanneer ben je er precies mee gestopt? Kan zijn dat het nog een onttrekkingsbloeding is… :think: Hoe was je mini-vakantie?
Moet zeggen dat ik me nog steeds niet echt lekker voel,maar me ook niet wil ziek melden want daar doen ze hier ook nogal moeilijk over.
Maar vanavond gewoon even lekker in bad en gewoon even rustig aan doen. Zou eigenlijk beginnen met de voorbereidingen voor de cupcakes en taar, maar daar ga ik maandag wel aan beginnen. J heeft al aangegeven dat hij me er wel mee wilt helpen, en vele handen maken lichter werk.
Momenteel spelen er thuis ook even wat dingen wat we moeten regelen waardoor het voor mij ook niet verstandig is om een andere baan te zoek :? Kan ik nu nog niet verder over uitwijden.
Ojee, dat klinkt niet goed Becky! :hug: :-*
Niets tussen J en mij hoor. Dat gaat super, maar meer in de familie sfeer
Helaas heb je je familie niet voor het uitkiezen! Hoop voor je dat het goed opgelost kan worden… :hug:
Nee inderdaad, was dat maar waar :mrgreen:
Vandaag kan ik gelukkig eerder weg van mijn werk. Dan kan ik even bijkomen en ondertussen wat dingen regelen. Het kost me wel mijn dagen, want ik heb er nog maar 4, maar ja, dat is niet anders.
@ Hanb nee nog geen bloed. wel nog steeds spierwitte afscheiding .
Ik wacht nog wel een weekje af. blijf niet testen! test volgende week ergens wel,
Hoi! Even vanaf telefoon…
@kimmieij, spannend zeg
@Hanb, ik ben 13 augustus gestopt (halverwege) en had de nuvaring.
Ik vind het lang hoor, of duurt t zo lang?
Zit nu in de trein.
Ps, heb leuk nieuws, mijn appartement,is verkocht (in 6 weken) en nu kan ik
Het huis van me vriend samen kopen en op onze naam zetten (ipv z’n ex) :dance:
Missme, spannend meid!
Verder ga ik nu even gauw mijn tas inpakken want we vertrekken morgen voor een weekendje weg met mijn ouders. Even gedachten lekker op 0
Heb nog steeds hoofdpijn maar ben blij dat de griep niet echt doorzet, anders zou ik het hele weekend ziek zijn.
Dus als ik jullie niet meer spreek, wens ik iedereen een heel fijn weekend toe!Al neem ik mijn minilaptop wel mee want doe de BUB melding van mijn vriendin, mocht de baby zich dit weekend aandienen :inlove:
Eerste roze afscheiding ontdekt. en gisteravond al erge ongiekrampen. dus heb waarschijnlijk gewoon een cyclus van 30 dagen
@kimmiejj wrote:
Eerste roze afscheiding ontdekt. en gisteravond al erge ongiekrampen. dus heb waarschijnlijk gewoon een cyclus van 30 dagen
He balen meid :hug:
@Becky wrote:
@kimmiejj wrote:Eerste roze afscheiding ontdekt. en gisteravond al erge ongiekrampen. dus heb waarschijnlijk gewoon een cyclus van 30 dagen
He balen meid :hug:
Hè wat jammer… Maar er zit ook iets positiefs aan, je hebt n regelmatige cyclus… :hug:
Becky veel plezier t weekend
En sterkte met de familiedingen… :hug:
Hier nog niets… Alleen moe, maar dat komt omdat ik veel moet werken deze maand… Heb er nu al 4 dagen opzitten en moet er nog 2, terwijl ik normaal maar 2 dagen werk… Niet goed gedaan dus…
raar was was vanmorhen heel erg licht roze. en daarna niets meer ? :silenced:
Kimmiejj: Innesteling dan? :silenced:
Groenelimo: Hum, ineens drie keer zoveel werken! Dat is geen kattenpis zeg… Geen wonder dat je moe bent!
Becky: Geniet van je weekend. Tot volgende week! :-*
MissMe: Wauw, 6 weken, dat is niks in deze markt!!! Gefeliciteerd! :dance: Einde aan de dubbele lasten, yay. Nuvaring bevat ook hormonen, dus kan prima zijn dat het echt nog daaraan ligt, die afscheiding… Soort van ontpillen, maar dan ontringen!
Hier nog steeds ziek, helaas, maar ik merk gelukkig wel dat ik langzamerhand ietsje beter word. Is een hardnekkige dit keer! :? Heb dus ook nog maar niet getempt, want tja, ziektekiemen in mijn lijf, dus andere temperatuur, dus redelijk zinloos voorlopig… Ik kijk volgende week wel even…
Ik zag net mijn banner, en zag dat we aan het einde van dit weekend alweer de groene dagen in gaan! :shock: Besloten dan toch nog maar ovutesten uit te proberen, aangezien door mijn ziekzijn mijn temperatuur nu niet klopt… Dus heb pakketje besteld bij Sensitest! :inlove:
Het blijft spannend hoor! :oops:
Het blijft elke maand spannend vind ik, het is iedere keer weer afwachten.
Maar ja dit is mijn eerste ronde nog maar.
Kimmiejj zou best kunnen wat Hanb zegt dat het een innestelling is, nog even afwachten dan maar.
Merk ook dat ik moe ben maar zal ook wel komen door dat Stella nu naar school gaat en ik dus weer een nieuw ritme moet zien te vinden.
Becky doe je dat al lang taarten maken?
Schrijf je ook mee op de leukste taarten?
En vervelend altijd dingen in de familie.