Ik heb gelukkig al wat ervaring met kids op school, waardoor wij al een bepaald ritme gewend waren. Dat ritme heb ik ivm continuïteit voor stiefzoon met een autistische stoornis, doorgezet tijdens de vakantie, dus voor ons is het gewoon een voortzetting, met als enig verschil, dat ik nu 's ochtends en een deel van de middag maar 1 kindje in huis heb.
Het is een beetje jammer hoor. Zou met mijn moeder haar auto naar het weekendje weg rijden, komen we daar aan, krijg ik te horen dat we met mijn broertje mee gaan rijden. Dat is de zoveelste belofte die ze niet nakomt. En het dan maar raar vinden dat ik haar niet veel vertel en dat ze me elke keer weer teleursteld. Ik weet het, het is maar een klein iets, maar wel het zoveelste iets. Zo was ze ook beledigd dat ik had gezegd dat als ik moet bevallen ooit, ik alleen J erbij wil hebben en niet haar.
Kan niet op iedereen reageren omdat ik via de telefoon reageer.
Inge, nee juist in tegendeel. Dit word mijn eerste marsepeinen taart. Kwam nooit verder als muffins, appeltaart of chocolaDetaart :mrgreen:
Hanb, ja het blijft zeker spannend :mrgreen:
Waarom heb ik mijn man in vredesnaam beloofd deze keer alle testen samen te doen???
Geduld is een schone zaak, zeggen ze, nou, dan ben ik blijkbaar een erg vies meisje, want ik heb geen geduld!!! :snooty:
hoi! Ben ik weer, na 2,5 heerlijke weken vakantie in Italië! Het was echt super. Zal hier binnenkort even bijlezen en weer komen kletsen!
Fijn weekend Becky, probeer er van te genieten :-*
Hey Amy, leuke vakantie gehad??
Enne waar blijven die zwangeren nou?!?
zeker leuke vakantie gehad!! allemaal leuke dingen gedaan, temperatuur was echt super. 1e week rond de 37 graden, maar met de zon was het veel heter heerlijk gegeten, mooie omgeving, en nu weer thuis
ga even kijken of ik hier bij kan lezen, zie dat we weer aantal nieuwe meiden hebben!
en Han, goed hoor dat je nieuw topic hebt geopend en zie ook een nieuw lijstje, ook prima :thumbup:
Ik zie wat nieuwe namen? Gezellig!!
@Kimmiej, even afwachten nog, ben erg benieuwd!
@Becky, jeetje wat irritant! Ik zou sowieso me moeder er niet bij willen hoor!!
@HanB, succes met klussen 6 weken is inderdaad een wonder!
Pff bij mij nog steeds afscheding al 2 weken… Vind het wel een beetje raar…
zo, ben weer bij ;D
Han, ik had een aantal meiden wel op de hoogte gebracht dat ik op vakantie was hou er namelijk niet van omdat openbaar op internet te zetten, je weet maar nooit he…
MissMe en Inge, welkom hier! Hoop dat jullie ook snel goed nieuws kunnen vertellen!
Ik reageer niet verder overal op hoor, ga weer proberen vanaf hier in te haken
en oja…
ik hoor hier eigenlijk officieel niet eens thuis… spiraal is er 22 juli al uitgegaan :oops: pff 1e keer ongi na verwijderen mirena liep ik leeg, dat was echt niet grappig… misschien hebben we een Italiaantje gemaakt haha! maar denk het niet, zondag nod, voel nog niks…
37 graden!! Pffff wat een droom!!
Nog vijf dagen werken en dan heb ik eindelijk ‘vakantie’… K zou wel het een en ander moeten doen, iets meer dan drie weken hebben we om ons nieuwe huis bewoonbaar te maken en ons huurhuis helemaal leeg te halen. Moet lukken lijkt me… Over een maand zijn we verhuist!
@Amy82 wrote:
en oja…
ik hoor hier eigenlijk officieel niet eens thuis… spiraal is er 22 juli al uitgegaan :oops: pff 1e keer ongi na verwijderen mirena liep ik leeg, dat was echt niet grappig… misschien hebben we een Italiaantje gemaakt haha! maar denk het niet, zondag nod, voel nog niks…
hahahahaha Goooooo Amy!!! Dus eigenlijk ben je tegelijk met mij gestopt. Nou ik ga voor je duimen dat jullie een italiaantje gemaakt hebben!

Amy82 welkom terug, hoop dat je hebt genoten van je vakantie.
Lindaa heerlijk voor uitzicht.
Amy welkom terug meis !
Hier lijkt het bloeden toch door te zetten .
Amy: Welkom terug! Heerlijk, 37 graden. :inlove: Fijn dat je ok bent met het openen van het nieuwe topic en het nieuwe lijstje! :oops: Morgen je NOD al, spannend!!! En groot gelijk dat je dat niet al teveel online zet, doe ik meestal ook niet. Je weet inderdaad maar nooit… :roll:
MissMe: Nog steeds afscheiding… Kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt. :hug: Hoop voor je dat het nu gauw over is!
Hier gister een heel licht streepje op de ovutest. Als het goed is komt vandaag mijn pakketje aan, met nieuwe testen, en een nieuwe thermometer. Gelukkig knap ik nu echt elke dag op, dus ik ga toch vanaf morgen maar eens tempen. Plus dus elke dag een ovutest.
:lol:
@kimmiejj wrote:
Amy welkom terug meis !
Hier lijkt het bloeden toch door te zetten .
Awwwwwww nee!!!

Kimmij, meis, wat jammer! Op naar de volgende ronde! :hug:
Amy, dat klinkt als een supervakantie!
Hier nog steeds geen tekenen van een naderende ongi, maar wat niet is kan nog komen. Word alleen wel gek van die hoofdpijn Aan de ene kant wil ik nu al testen, maar hou me in! heb wel test bij me :shifty:
Zijn nu onderweg om te gaan shoppen…
Oh wel leuk nieuws! Mijn vriendinnetje is bevallen! Vind dat echt super!
Zo nu weer even ervandoor. Reageer later wel weer :-*
Kimmiejj jammer zeg, volgende keer beter.
Hoeveelste ronde was dit van jullie?
Becky vervelend hoofdpijn, ik krijg het meestal juist van winkelen.
Spannend hoor ik zou ook nog even wachten met testen, dan heb je het in ieder geval duidelijk of het wel of niet waar is.
En die testen zijn best wel duur.
We hebben een paar keer geklust maar heb geen idee wat mijn cyclus is dus we zien het wel.
Jeej, nieuwe wereldbewoner!!! :inlove: Welkom! Lekker geshopt Becky? Nog iets leuks gekocht? Wanneer zet je je before & after foto’s nou eindelijk eens in ons showforum!? :lol: Wel vervelend van je hoofdpijn… :hug:
Hier: Gisteravond hebben we testje van kruidvat gedaan, voor ovu, en een heeeeeeeeel licht streepje gezien. Vanavond weer, met sensitest (pakketje was al binnen!), en nu wel een duidelijk streepje. Morgen de volgende! Morgenochtend ook tempen. Ben benieuwd.
Als jouw ovu testjes al positief zijn, dan moeten wij ook maar weer gericht aan de klus. Vandaag en morgen nog een kans (en wie weet maandagochtend in alle vroegte… ;-)) en dan slaap ik twee nachten bij mijn ouders. Misschien dat manlief ook nog een nachtje komt, maar om dan meteen daar aan de slag te gaan… tja… Vroeger was dat stiekeme gedoe leuk, maar dat trekt me nu toch niet meer eigenlijk… haha