Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Shoppen was leuk, maar vermoeiend :mrgeen: daarna nog met de hele fam naar de zee gegaan en heb nog even wat schelpen gezocht. Heb al een schaal vol maar zijn J en ik vanavond ook nog even alleen geweest. Morgen gaan we ook nog even gezellig met zijn 2tjes terug. Nog wat schelpjes zoeken en een strandwandeling met zijn 2en.

De foto’s zal ik wel even per pb doen want er zijn hier mensen op KOK die mij ook persoonlijk kennen. En wil nog even niet bekend worden.

Ga nu weer even mobieltje opzij leggen en me weer bij de fam voegen :wink:

:-*

HanB waarom noem je jezelf geen Tweet meer?

Zat te lezen in het voorstel rondje en kon er niet achter komen waatom dat was.

Ben namelijke erg nieuwschierig.

Als je het niet wil vertellen ook prima hoor

goedemorgen! Nou, vandaag dan wellicht mijn nod. Voel niets wat lijkt op naderende ongi, maar voel me ook niet zwanger. Borsten zijn wel wat gevoeliger maar had ik vorige maand ook… Feit is wel dat ik 4 weken geleden al ongi was en nu nog niet :mrgreen:

han, zie trouwens in het lijstje een sterretje staan bij Becky, voor haar mk? Ik heb er 3 gehad voor ik zwanger was van Jayden… Maar dat hoef je er niet bij te zetten hoor :wink:

Oja over testen, ik heb er geen in huis. Weet nog niet wanneer ik dat eventueel ga doen, misschien dinsdag of woensdag, of anders donderdag op Jaydens verjaardag :slight_smile:

Amy, ik ga voor je duimen!!! K zag in de etos folder trouwens de eigen merk testen staan met 30 procent korting… Misschien heb je dan toch echt een italiaantje gemaakt! :wink:

Amy, spannend hoor!

Hier besloten samen met J dat we niet gaan testen. We zien het wel en eerlijk gezegd heb ik toch niet het idee dat ik zwanger ben. Dus gaan er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Word ik het niet, is dat uiteraard mooi meegenomen.

Eerlijk gezegd ben ik al een beetje klaar met het weekendje weg en zie ik er naar uit om morgen naar huis te gaan. Gisteravond waren J en ik al naar bed gegaan maar k moest op een gegeven moment naar de wc en hoor mn zus gewoon klagen over iets wat J eerder die avond gezegd had. Het is nu een te lang verhaal om neer te zetten, dus zal dat wel doen als ik thuis ben, maar mn zus en moeder hebben me beide wel een beetje teleurgesteld. Vandaag mag voor mij zo voorbij gaan

becky, balen van het weekendje :frowning: en vooral dat je je zus dan hoort klagen :frowning:

En ik zie het ook wel met testen, voel me echt niet zwanger dus ga gewoon ongi afwachten. Al merk ik wel dat ik steeds naar de wc ga om te kijken of er al rood aan het papiertje zit haha

Vreselijk zo’ n weekend becky! Eigenlijk zou je dan je boeltje gewoon op moeten pakken en vertrekken, maar ja… Familie. Ben benieuwd wanneer we eindelijk een zwangere in ons midden kunnen begroeten!

Lin, ja dat had ik willen doen ware het niet dat mijn auto bij mijn ouders thuis staat omdat we met 3 auto"s zijn gegaan. :wall: Zei al tegen J, volgende keer gaan we met eigen vervoer!

linda, ben ik ook benieuwd naar!

Becky, helaas dus weer wat geleerd… Altijd met eigen vervoer gaan :mrgreen: :hug:

@Lindaaa wrote:

Als jouw ovu testjes al positief zijn, dan moeten wij ook maar weer gericht aan de klus. Vandaag en morgen nog een kans (en wie weet maandagochtend in alle vroegte… ;-)) en dan slaap ik twee nachten bij mijn ouders. Misschien dat manlief ook nog een nachtje komt, maar om dan meteen daar aan de slag te gaan… tja… Vroeger was dat stiekeme gedoe leuk, maar dat trekt me nu toch niet meer eigenlijk… haha

Whahahaha!!! Klusze!!! :inlove: Toch handig dat we gelijk lopen ongeveer, hè? :wink: Overigens logeren wij ook regelmatig bij mijn ouders in het noorden des lands, en dan laten wij ons toch niet tegen houden hoor… :silenced: :inlove: Dan maar heul zachtjes, is ook goed om de spanning tussen ons er in te houden. :lol:

@inge77 wrote:

HanB waarom noem je jezelf geen Tweet meer?

Zat te lezen in het voorstel rondje en kon er niet achter komen waatom dat was.

Ben namelijke erg nieuwschierig.

Als je het niet wil vertellen ook prima hoor

Ik heb wat problemen gehad met iemand anders op KOK, toen ik hier nog schreef als Tweet. Toen heb ik een hele poos niet geschreven, maar nu we gaan voor een vierde kindje voor ons gezin, vind ik het toch wel fijn als ik weer kan schrijven met anderen die in hetzelfde schuitje zitten. Dus heb ik het beheer aangeschreven. Gevraagd wat ik het beste kon doen. Dat ik niet ‘zomaar’ terug wil keren op dezelfde voet. Maar een nieuw begin wilde maken. En toen heb ik in overleg met hen voor deze optie gekozen. :slight_smile:

@Amy82 wrote:

goedemorgen! Nou, vandaag dan wellicht mijn nod. Voel niets wat lijkt op naderende ongi, maar voel me ook niet zwanger. Borsten zijn wel wat gevoeliger maar had ik vorige maand ook… Feit is wel dat ik 4 weken geleden al ongi was en nu nog niet :mrgreen:

:pray: :pray: :pray: Wanneer ga je testen???

@Amy82 wrote:

han, zie trouwens in het lijstje een sterretje staan bij Becky, voor haar mk? Ik heb er 3 gehad voor ik zwanger was van Jayden… Maar dat hoef je er niet bij te zetten hoor :wink:

Oja over testen, ik heb er geen in huis. Weet nog niet wanneer ik dat eventueel ga doen, misschien dinsdag of woensdag, of anders donderdag op Jaydens verjaardag :slight_smile:

Ja, voor haar MK. Als je graag wilt dat ik die van jou er ook bij zet, kan dat hoor! Geen enkel probleem. :slight_smile: Kan overigens ook een speciale regel invoeren voor alle verloren :**: en :vlinder: samen… :think:

Enne: Morgen eentje kopen en meteen doen! :silenced:

@Becky wrote:

Amy, spannend hoor!

Hier besloten samen met J dat we niet gaan testen. We zien het wel en eerlijk gezegd heb ik toch niet het idee dat ik zwanger ben. Dus gaan er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Word ik het niet, is dat uiteraard mooi meegenomen.

Eerlijk gezegd ben ik al een beetje klaar met het weekendje weg en zie ik er naar uit om morgen naar huis te gaan. Gisteravond waren J en ik al naar bed gegaan maar k moest op een gegeven moment naar de wc en hoor mn zus gewoon klagen over iets wat J eerder die avond gezegd had. Het is nu een te lang verhaal om neer te zetten, dus zal dat wel doen als ik thuis ben, maar mn zus en moeder hebben me beide wel een beetje teleurgesteld. Vandaag mag voor mij zo voorbij gaan

He bah, dat is vervelend zeg! :hug: Ik houd er helemaaaaaaaaaal niet van als er achter iemand’s rug om gepraat wordt… :hand:

@Lindaaa wrote:

Vreselijk zo’ n weekend becky! Eigenlijk zou je dan je boeltje gewoon op moeten pakken en vertrekken, maar ja… Familie. Ben benieuwd wanneer we eindelijk een zwangere in ons midden kunnen begroeten!

Ik vind dat gewacht maar niks!!! :snooty:

Slapen bij ouders in het noorden des lands? Waar is dat dan? Kom zelf uit groningen en woon in heerenveen. En werken doe ik in drenthe…

Ze wonen in Oosterwolde. Ben zelf geboren in Oosterwolde, getogen in Appelscha, en na veel teveel verhuizingen nu woonachtig in Tilburg. :wink:

@HanB wrote:

@Amy82 wrote:

als ongi weg blijft dinsdag of woensdag, of misschien zelfs donderdag…

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:
@Amy82 wrote:

als ongi weg blijftdinsdag of woensdag, of misschien zelfs donderdag…
:naughty: zsm!!!