@HanB wrote:
Ze wonen in Oosterwolde. Ben zelf geboren in Oosterwolde, getogen in Appelscha, en na veel teveel verhuizingen nu woonachtig in Tilburg.![]()
Oh ja, had je als eens verteld.
@HanB wrote:
Ze wonen in Oosterwolde. Ben zelf geboren in Oosterwolde, getogen in Appelscha, en na veel teveel verhuizingen nu woonachtig in Tilburg.![]()
Zo, was gister op n verjaardag, dat meisje was 12wkn zwanger! Een klein buikje had ze al. jaloers :oops:
@becky, wat rot zeg! En,vervelend voor j! Maar geen zwanger gevoel dusā¦
@hanB fijn dat je gewoon weer gezellig op kok ben. En in tilburg zoals ik haha. Hopelijk lukt het klussen bij je ouders.
@ami82 jij hebt geen banner, maar nod dag is nu, en geen zwanger gevoel?
@linda ik ben ook benieuwd wie als 1e zwanger is
Bij mij deed klussen beetje zeer gister. Afscheiding alleen gister weg geweest en nu weer terug. wat zou het toch zijn. Overigens ook duidelijke aderen op mijn borsten⦠Verder geen symptonen geloof ikā¦
Voorlopig logeer ik even niet bij mijn ouders hoor! :silenced: :lol:
Dat was Linda.
@Missme1 wrote:
Zo, was gister op n verjaardag, dat meisje was 12wkn zwanger! Een klein buikje had ze al. jaloers :oops:
@becky, wat rot zeg! En,vervelend voor j! Maar geen zwanger gevoel dusā¦
@hanB fijn dat je gewoon weer gezellig op kok ben. En in tilburg zoals ik haha. Hopelijk lukt het klussen bij je ouders.
@ami82 jij hebt geen banner, maar nod dag is nu, en geen zwanger gevoel?
@linda ik ben ook benieuwd wie als 1e zwanger is
Bij mij deed klussen beetje zeer gister. Afscheiding alleen gister weg geweest en nu weer terug.wat zou het toch zijn. Overigens ook duidelijke aderen op mijn borsten⦠Verder geen symptonen geloof ikā¦
HahA
Kan innesteling ook lang duren?
heb beetje bruinverlies, dus zal wel ongi wordenā¦
Geen idee, ga even voor je zoekenā¦
MissMe: Wat ik ervan begrijp, van wat ik tot nog toe gelezen heb, kan dat tot wel elf weken de zwangerschap in duren. (!!!) Met soms continu bruinverlies, tot af en toe wat roodverlies. Deels door innestelen van het vruchtje, of de placenta die zich aan de baarmoederwand hecht en daarbij bloedvaatjes raakt.
hmm vooralsnog is het bij een bruin sliertje gebleven⦠Nou ja, wacht het maar ārustigā af
:snooty: Weet je wel wat je ons aan doet??? :naughty:
ja sorry :mrgreen:
@HanB wrote:
MissMe: Wat ik ervan begrijp, van wat ik tot nog toe gelezen heb, kan dat tot wel elf weken de zwangerschap in duren. (!!!) Met soms continu bruinverlies, tot af en toe wat roodverlies. Deels door innestelen van het vruchtje, of de placenta die zich aan de baarmoederwand hecht en daarbij bloedvaatjes raakt.
hmm, heeft hier nog niet doorgezet, tampon is ook schoonā¦
En wanneer ga je testen, en ben je officieel overtijd?
Dames dames, ga eens testen! Ik kan die spanning toch niet aan?! Haha
heb ik al gezegd he, woensdag ofzo
:naughty: Morgen!!!