Ik ben te oud voor al die stress en onzekerheid hier!!! :silenced:
Kruid*vat in Spijkenisse op Vlinderplaats en Hadewijckplaats zijn om negen uur morgenochtend open! :silenced:
@HanB wrote:
Kruid*vat in Spijkenisse op Vlinderplaats en Hadewijckplaats zijn om negen uur morgenochtend open! :silenced:hahahaha! Nee ik wacht echt nog even. Heb al 2 keer gehad dat ik positief had getest maar paar dagen daarna toch ongi werd… Weinig zin om weer mee te maken

Hum ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, Amy!
Maar toch…
Ik word er maar nerveus van! :lol:
Pff, dat zou ik ook niet willen! Ik had vrijdag een cb test gedaan, maar negatief, maar ja het was ook heeel vroeg. Ik denk dat ik tot woensdag wacht…
Tenzij ik ongi word… Maar totaal geen pijntjes nog…
ik ook niet… Af en toe wat kleine steekjes, maar dat kan 2 kanten op gaan toen ik van Jayden zwanger was, had ik veel last van witte afscheiding, en gevoelige borsten… Cyclus weet ik niet zo goed, voor verwijderen mirena was het 4 of 5 weken, nu voor het laatst 4 weken geleden…
Missme, voor jou ook spannend!
Ja heel spannend. Bij was t altijd regelmatig. Zaterdag nuvaring uit, dinsdag menstruatie tot vrijdags of zaterdags. Ring 13 augustus verwijderd en 16e laatste menstruatie, heb sinds 4 dagen na eisprong licht bruine afscheiding tot aan nu, dus ik ben echt heel erg benieuwd. Daarom wacht ik nog tot woensdag…
Missme kan wel hoor een innestelingsbloeding.
Had bij Stella ook toen ik ongeveer net zwanger was, kwma er eerst veel oud bloed vrij, dacht dus ook dat het mis ging, toen toen wel al positief getest, ben toen met 6 en een halve week voor een echo geweest, ze zat er toen nog steeds en je kon dus een ruimte zien waar bloed zat op de echo.
Daarna op nog een echo gezien en paar weken aan gehouden het bruin verlies.
De placenta had veel moeite om vast te gaan zitten.
Maar uit eindelijk dus een gezonde meid die al weer 4 jaar is.
Spannend hoor Amy82, wel direct laten weten hoor.
Hier nog weinig te merken
Ok ok, jullie wachten nog even met testen… Mijn duimen draaien in elk geval!!
Hier vanavond waarschijnlijk de laatste poging van deze maand, ik gok dat het niks word deze keer. Maar goed, afwachten!
@inge, dat klinkt veelbelovend. De test zal het uitwijzen
@linda, succes, je moet er in geloven!
Hebben jullie bij eerdere zwangerschappen gehad dat je geen zin in klussen hebt?
Ik heb sinds 1,5 week geen zin meer :think:
nee geen last van gehad…
Wel weer meer last van bruinverlies trouwens. Benieuwd waar dit morgen heen gaat… Pas als het rood is, is het toch weer je 1e dag van cyclus?
Ik ben ook erg benieuwd voor je! Volgens mij hoeft t niet bij n beetje rood gelijk de 1e dag te zijn, aangezien de innesteling gepaard kan gaan met n,beetje bloed.
Gebruiken jullie wel allemaal al foliumzuur?
ja, slik nu een maandje foliumzuur, alleen op vakantie paar keer vergeten…
Ik vergeet het bijna dagelijks, moet er echt beter om denken!
Ik ook dagelijks! Staat op het aanrecht. Heb van centrum mama pillen. Is een combi foliumzuur + alle vitaminen.
Heb zelfs al n keer een rompertje gekocht. Bij de hema met hondjes erop…
Ohja, de fokker belde, het nestje is geboren over een week gaan we kijken.
Er komt n puppy bij
@becky, al terug van je weekendje?
Gewoon ongesteld geworden hoor, geen twijfel mogelijk heb nu cyclus van 29 dagen gehad.
Missme, hoe voel jij je?
Jammer Amy82 door naar de volende ronde.
Balen Amy! Hopelijk volgende ronde meer succes…
Ik word nu toch wel heel erg nieuwsgierig wie van ons de eerste positieve test in handen houdt hoor meiden… :eh:
Als iedereen eventuele nieuwe NODs naar mij PBt, dan update ik morgen ons lijstje even.