Han B: mag je er meteen op zetten dat ik vorige week 32 ben geworden
@Marlous79 wrote:
Han B: mag je er meteen op zetten dat ik vorige week 32 ben geworden![]()
Gefeliciteerd!!! :mrgreen:
Even zeuren:
Ik voel me zo emo de laatste tijd! Gister een verhaal hier op KOK zitten lezen over iemand die al bijna 10 jaar bezig is voor haar eerste kindje, en het maar niet lukt. Dan vandaag allemaal kleine beebjes die geboren worden bij de September-mama’s. En dan nog dat verhaal van dat jochie van 1 dat dit weekend verhangen is, waarschijnlijk door zijn eigen vader… De waterlanders lopen hier regelmatig, zo ken ik mezelf helemaal niet! Ben ook heel erg bezig met ‘wanneer raken we weer zwanger’, en ‘dit voor de laatste keer’, en ‘voor de laatste keer nadenken over aankleding van kamertje en buggy en wandelwagen en zo’, en ‘voor de laatste keer de buikbanden dragen’… Zullen de hormonen wel zijn of zo… zucht
HanB :hug:
Heb afleiding gevonden, manlief is een half uurtje geleden ziek thuis gekomen…
Zal wel niet veel meer van klussen komen zo… :? :silenced:
Hier ook ongi hoeveel dagen is mijn cycles 28 dagen?
Ps, sta met een lekke band langs de weg :o
missme ook ongi geworden, balen zeg :hug:
@Missme1 wrote:
@hanB :hug: rot zeg!
Ik denk dat mijn volgende nod dan 9 okt is klopt dat?
Crap, ook al door naar de volgende ronde!

Ik kom dan uit op 10 oktober…
Zal nog even kijken op een site die het uit rekent.

Pas ik het daarna aan in het lijstje! :thumbup:
Morgenochtend komt het nieuwe lijstje op pagina 1 te staan!
Volgens Pre.dic.tor kom je dan inderdaad met je NOD op 10 oktober MissMe. :-*
HanB, :hug:
Missme, jammer meis, op naar de volgende ronde.
Ik ben weer terug van mijn weekendje weg maar kom van de week even uitgebreid reageren. Ben nu bezig met de 30 cupcakes te bakken voor mijn nichtje. Die moet ik morgenavond langs brengen.
Verder denk ik gewoon ongesteld te worden. Heb nu al de bekende krampjes en pijn in mijn onderrug. Ga dan ook echt niet testen want verwacht het morgen wel te worden.
Alleen maar slecht nieuws hier… ook wij hebben onze kans niet benut gisteren, waren wat koppig beide, wie weet toch morgen stiekem. Mams is niet thuis, dus wie weet durven we het aan… Haha en anders volgende maand een nieuwe kans!
nou idd alleen maar slecht nieuws hier zeg ben echt benieuwd wie en wanneer er voor het eerst iemand zwanger is…!
Eef we gaan ervoor! Volgende maand samen een posi test!
Krabje en amy, zullen we er dan gewoon met zijn alle voor gaan
Helemaal goed Becky! Allemaal naar de junimama’s!
:mrgreen:
@Krabje wrote:
Eef we gaan ervoor! Volgende maand samen een posi test!ohhh dat zou ik zo geweldig vinden!!![]()
![]()
![]()
![]()

Ik wil ook mee naar de juni mama’s!!
wordt gezellig dan ;D krijg een liedje van Hennie Huisman in mijn hoofd… Met z’n allen…!