Augustus- en Septemberstoppers 2011, deel 2!!!

Ik had van te voren al besloten dat ik een Juni 2012 mama wilde zijn, dus ik ga ook mee! :inlove:

Nou zoals verwacht ben ik idd ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde! Zal morgen mijn NoD doorgeven. Ga nu slapen want ben gesloopt!

Ik ga ook slapen. Na n rare avond. Heb ik t nog wel over :frowning:

Juni is een hele mooie maand! :lol:

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:
Eef we gaan ervoor! Volgende maand samen een posi test! :pray: :pray: :pray: :pray:
ohhh dat zou ik zo geweldig vinden!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik ook, weer samen zwanger :inlove: :inlove:

En de rest van de meiden, jullie zijn ook allemaal welkom om mee te gaan naar junimama’s!

@Marlous79 wrote:

Han B: mag je er meteen op zetten dat ik vorige week 32 ben geworden :wink:

Ik heb van jou alleen nog geen NOD… :think: Kun je die nog even doorgeven? Zet ik die ook in het nieuwe lijstje!

@Missme1 wrote:

Ik ga ook slapen. Na n rare avond. Heb ik t nog wel over :frowning:

Juni is een hele mooie maand! :lol:

:hug: We zijn er ook voor de minder leuke dingen in het leven meis! Praat vooral van je af…

@Lindaaa wrote:

Alleen maar slecht nieuws hier… :frowning: ook wij hebben onze kans niet benut gisteren, waren wat koppig beide, wie weet toch morgen stiekem. Mams is niet thuis, dus wie weet durven we het aan… Haha en anders volgende maand een nieuwe kans!
Vonken vanavond jullie! En niet koppig zijn!!! :naughty: :inlove:

@HanB wrote:

@Lindaaa wrote:
Alleen maar slecht nieuws hier… :frowning: ook wij hebben onze kans niet benut gisteren, waren wat koppig beide, wie weet toch morgen stiekem. Mams is niet thuis, dus wie weet durven we het aan… Haha en anders volgende maand een nieuwe kans!
Vonken vanavond jullie! En niet koppig zijn!!! :naughty: :inlove:

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

@Becky wrote:

Nou zoals verwacht ben ik idd ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde! Zal morgen mijn NoD doorgeven. Ga nu slapen want ben gesloopt!

:hug: Ook al ongesteld… :frowning: Wat zijn er veel ongesteld ineens!

Zijn je cc’s gelukt?

Groenelimo, hoe is het bij jou ondertussen?

Kimmiejj, wanneer is jouw nieuwe NOD?

Ik zal in ieder geval zorgen dat het lijstje op volgorde van NOD staat, dat maakt het wat overzichtelijker. :slight_smile:

@HanB wrote:

@Becky wrote:

:hug: Ook al ongesteld… :frowning: Wat zijn er veel ongesteld ineens!

Zijn je cc’s gelukt?

Ja, die zijn allemaal gelukt maar moet ze vanmiddag nog bekleden. Heb gisteren wel alvast wat bloementjes gemaakt en wat chocolademallen volgegoten, maar vandaag dus de rest doen.

Was vanmorgen op mijn werk een uur eerder gaan roken, (dat mocht van mijn tm) maar collega’s wisten dat niet. Wordt ik vanmorgen om 11 uur geroepen door mijn tm of ik even voor haar had. Zegt ze: een paar collega;s hebben je zien roken en kwamen mij dat melden. :shock:

Het is dat ik een afspraak met haar had, maar toch, we hebben nu afgesproken dat ik het haar laatr weten als ik even tussendoor een sigaretje ga roken, Zodat ze weet wanneer ik ben gegaan voordat mijn collega;s weer gaan lullen :wall: schijnheilige ****

Zo moest even mopperen hoor.

Sorry dat ik zoveel mopper hier :shifty: :oops:

:hug: :-* Geen sorry hoor! Mopper maar lekker van je af!

Wat een tr*tten zeg!!! :evil:

Ons lijstje is geupdate!

Zal hem hier ook planten, dan hoeven jullie niet naar pag 1 te gaan. :wink:

Hi becky! Geen probleem. Zet t van je af!

Misschien rare vraag, becky en ik zijn beide nu ongi, hoe kan er dan 8 dagen verschil in nod zitten… :shock:

Waarschijnlijk het verschil tussen een lange en een korte cyclus…

Ben volgens mij zo vruchtbaar als wat vandaag, moeten vandaag toch ergens de kans zien te krijgen…

@Missme1 wrote:

Misschien rare vraag, becky en ik zijn beide nu ongi, hoe kan er dan 8 dagen verschil in nod zitten… :shock:

Hangt af van hoe lang je cyclus is. Niet bij iedereen is de cyclus 28 dagen. :wink:

@HanB wrote:

@Missme1 wrote:

Hangt af van hoe lang je cyclus is. Niet bij iedereen is de cyclus 28 dagen. :wink:

Ja dat snap ik maar het is niet dat haar cyclus 20 dagen is of mijn cyclus 36 dagen :shock: Want ze hoeft nog maar 25 dagen tot haar NOD dus dat is dan toch 8 okt? :think:

Lieve schat, ik heb geen idee hoe lang haar cyclus is, ik heb alleen maar ingevoerd wat zij me gePBt heeft. :lol: