Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

ik hoop ook nergens op, ga er nog steeds vanuit dat ik ongi wordt :wink:

@HanB wrote:

Dames, neem aub een tip van mij aan… Mocht je ooit weer vrijgezel worden, ga dan GEEN relatie aan met een man die al kinderen heeft, en een co-ouderschap heeft met zijn ex!!! :wall:

Vandaag weer ‘gezellig’ om tafel gemogen met GGZ en ex + haar partner. :sick:

Vreselijk zeg!

@HanB wrote:

Dames, neem aub een tip van mij aan… Mocht je ooit weer vrijgezel worden, ga dan GEEN relatie aan met een man die al kinderen heeft, en een co-ouderschap heeft met zijn ex!!! :wall:

Vandaag weer ‘gezellig’ om tafel gemogen met GGZ en ex + haar partner. :sick:
klinkt niet leuk nee :frowning: :hug:

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
En je bent gewoon nog niet ongesteld amy? Hoe voel je je dan?

nee nog niet :shifty:

lijk wat misselijk, maar kan ook van de spanning komen :wink: en borsten lijken echt gevoeliger :shifty: en koud en opgeblazen gevoel…

en ik weet nog niet of ik morgenochtend ga testen… bang voor een negatieve test :wall: want denk dat ik de ongi geestelijk tegenhoud…

:hug: :-*

:pray: duim voor je meid…

dank je Cin! :-*

Haha, ik had nieuwe snowboots voor Jayden besteld. Vandaag geleverd, maar goed we waren niet thuis, wij werken allebei, dus afgeleverd bij de buren. Kom ik daar net aan de deur, zei buurvrouw dat ze niet zo’n blije postbode aan de deur had, omdat we wéér niet thuis waren :lol: ja eh, sorry! :mrgreen:

@Amy82 wrote:

Haha, ik had nieuwe snowboots voor Jayden besteld. Vandaag geleverd, maar goed we waren niet thuis, wij werken allebei, dus afgeleverd bij de buren. Kom ik daar net aan de deur, zei buurvrouw dat ze niet zo’n blije postbode aan de deur had, omdat we wéér niet thuis waren :lol: ja eh, sorry! :mrgreen:

Verwacht je sneeuw :mrgreen:

@ukkie27 wrote:

@Amy82 wrote:

je kan ze maar vast in huis hebben, straks zijn ze nergens meer te krijgen :wink:

@Amy82 wrote:

Oh drama, wel een hele deur verder moeten lopen met een pakje, arme postbode!!! 8)

ja erg he :lol: nu komt het idd best regelmatig voor dat we iets bestellen en we er niet zijn. Dat krijg je met werkende mensen :angel:

@Amy82 wrote:

ja erg he :lol: nu komt het idd best regelmatig voor dat we iets bestellen en we er niet zijn. Dat krijg je met werkende mensen :angel:

Stel je voor :slight_smile:

Heb alles even doorgelezen, jullie kleppen behoorlijk!

@Amy82 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Amy82 wrote:

je kan ze maar vast in huis hebben, straks zijn ze nergens meer te krijgen :wink:

Hoorde vandaag op de tv dat aankomende winter nog erger gaat worden dan de afgelopen twee jaar… Kortom, ik moet Tygo zijn snowboots ook nodig eens opzoeken en gaan passen. En ikzelf moet sowieso nieuwe! Ik hoop natuurlijk dat het mee gaat vallen, want ik ben die sneeuw na twee echte winters behoorlijk beu!!

Informatrice van mvm is net weg. Streepje was wel heel licht, maar dat zei niks volgens haar. (ze vroeg wel; heb je al een echo gehad?) Ben er wel weer behoorlijk onzeker door… :-S

Maar goed, ik mag wel mee doen en mag zelfs direct beginnen. Ga zo mijn test eens opzoeken die ik bij Tygo toen heb gekregen. Kijken hoe donker die was… (ik maak mezelf gek!)

Wel weer mooie cadeaus: een mooie ketting, een nachtlampje (die je echt bijna nergens meer kan vinden en die ik nu juist nodig had, helemaal super dus) en er is weer een nieuw boek. Heb weer wat te lezen dus! :mrgreen: Maar goed, voor de cadeaus doe ik het niet natuurlijk. Mijn vriend was er vanmiddag nog weer heel negatief over, had geen zin in die stankflessen. Maar heb even op hem in gepraat en ik doe het speciaal voor mijn collega en vriendlief neemt dit allemaal voor lief voor de man van mijn collega. Hij zei me laatst nog dat hij het hun zo gunde, dus hij moet hun ook maar gewoon in hun achterhoofd houden de komende 10 weken… Durf de flessen nog niet te ruiken, gelukkig zijn het er nu wel minder dan 4 jaar geleden. Ben bang dat ik meteen over mijn nek ga als ik het ruik… :wink:

zie, breng ik jullie toch nog op ideeën :mrgreen:

Van mij mag het wel weer een strenge winter met veel sneeuw worden hoor! Jayden vraagt er nu al naar :inlove:

Wilde ik vanavond gaan strijken, sta ik voor de kast, pak ik de stofzuiger :wall: werkt ook heel goed :mrgreen:

Disney is geboekt!!! :dance:

gaat nu even zoeken naar de NODdatun in agenda voor Han :wink:

@Amy82 wrote:

Van mij mag het wel weer een strenge winter met veel sneeuw worden hoor! Jayden vraagt er nu al naar :inlove:

Wilde ik vanavond gaan strijken, sta ik voor de kast, pak ik de stofzuiger :wall: werkt ook heel goed :mrgreen:

Ahhaaa nog een kwaaltje… :wink:

@Becky wrote:

Te gekk!!! Rond kerst toch? Wat lijkt me dat rozemantisch!!! :inlove:

fijn Linda, dat je nu al mee mag doen! Hoe bedoel je, dat het er minder zijn dan vorige keer?

@Lindaaa wrote:

@Amy82 wrote:

Ahhaaa nog een kwaaltje… :wink:
:naughty: ik ben echt in ontkenningsfase hoor, ga echt nog wel ongi worden.

Becky, gaaf van disney! :dance:

Han, mijn nieuwe NOD is 3 november. J had het even uitgerekend voor me :inlove:

Hij rekende net meteen door en als ik niet zwanger word voor de kerst moet ik het waarschijnlijk eerste kerstdag worden :wall:

@Lindaaa wrote:

@Becky wrote:

Te gekk!!! Rond kerst toch? Wat lijkt me dat rozemantisch!!! :inlove:

Ja beide kerstdagen zijn we in Disney :inlove: