Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

Goedemorgen iedereen!

Hier wederom een drukke dag… Na werk mijn appartement leegmaken.

Vrijdag is de overdracht! Dan weekend.

En de.vrijdag erna… Trouwen :inlove:

Dan al bijna 6 wkn hopelijk!

Dan nog 2 wkn voordat we het mijn ouders vertellen :smiley:

Jullie trouwen stiekem gewoon met z’n drietjes, hoe bijzonder is dat! :inlove:

@Missme1 wrote:

Hier ook een 3e (eigenlijke 4e o

ok CB gedaan eerder)positieve test :inlove:

Heb precies zo’n foto op mijn telefoon staan, grappig! Mooi toch zo’n knallende test! Hoop dat test van vanavond van mvm ook zo knallend zal zijn!

@Missme1 wrote:

Hier ook een 3e (eigenlijke 4e o

ok CB gedaan eerder)positieve test :inlove:

Heb precies zo’n foto op mijn telefoon staan, grappig! Mooi toch zo’n knallende test! Hoop dat test van vanavond van mvm ook zo knallend zal zijn!

Dat zou zeker fijn zijn. Volgende week komt mvm bij mij langs…

Succes alvast!

Met z’n 3en trouwen :inlove:

ahhh, leuk met z’n drieën trouwen :inlove: hebben wij ook gedaan, maar dan met Jayden als bruidsjonkertje :wink: :inlove:

Linda, jouw test gaat ook zo knallend zijn hoor, weet het zeker!

Pfff ik moet vandaag maar weer door zien te komen :slight_smile:

En je bent gewoon nog niet ongesteld amy? Hoe voel je je dan?

Goedemorgen!

Missme1, succes met de overdracht en verhuizen

Goedemorgen meiden!

Eef, nog steeds geen rood??? :pray:

Trouwen: Wij zijn stiekem getrouwd met zijn vijfjes, ik was toen al 15 weken zwanger van Isa. 's Avonds op het feest hebben we het wereldkundig gemaakt. :wink: Heb je alles al geregeld voor jullie bruiloft MissMe?

Oh ja, en succes met verhuizen!!!

Kon je het toen al zien met drie maand ? Aangezien je broeken nu niet meer passen :smiley:

Ja, je kon het al best goed zien. Maar A) ben ik een Rubens vrouw, dus dan zie je het minder snel, en B) ik had een jurk aan met een redelijk corrigerend corset er in verwerkt, en een hele wijde rok, plus dan nog C) een flinke boezem, waardoor een buikje minder opvalt. :wink:

Hier ook al drama met broeken… Mijn normale broeken zitten te strak (! Zit nu in auto met broek los hihi) en de positiebroeken die ik nog heb, zakken me van mijn kont… Binnenkort maar shoppen!

Joehoe :dance: mag meedoen met MvM en heb het prachtige boek “de grote geboortegids” gekregen.

De test ging prima heb nu al voldoende hormoon. Normaal is t vanaf zes weken.

Heb ook al de flessen even opengedraaid maar dat ruik je idd wel wat maar dat neem ik voorlopig maar voor lief.

@Lindaaa wrote:

nee nog niet :shifty:

lijk wat misselijk, maar kan ook van de spanning komen :wink: en borsten lijken echt gevoeliger :shifty: en koud en opgeblazen gevoel…

en ik weet nog niet of ik morgenochtend ga testen… bang voor een negatieve test :wall: want denk dat ik de ongi geestelijk tegenhoud…

Top marga! Mag je dan meteen beginnen of mag dat pas vanaf week zes. En amy, probeer er maar niet teveel op te hopen en ga pas testen wanneer jij er klaar voor bent!

Dames, neem aub een tip van mij aan… Mocht je ooit weer vrijgezel worden, ga dan GEEN relatie aan met een man die al kinderen heeft, en een co-ouderschap heeft met zijn ex!!! :wall:

Vandaag weer ‘gezellig’ om tafel gemogen met GGZ en ex + haar partner. :sick:

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:

nee nog niet :shifty:

lijk wat misselijk, maar kan ook van de spanning komen :wink: en borsten lijken echt gevoeliger :shifty: en koud en opgeblazen gevoel…

en ik weet nog niet of ik morgenochtend ga testen… bang voor een negatieve test :wall: want denk dat ik de ongi geestelijk tegenhoud…

:hug:

@Marga173 wrote:

Joehoe :dance: mag meedoen met MvM en heb het prachtige boek “de grote geboortegids” gekregen.

De test ging prima heb nu al voldoende hormoon. Normaal is t vanaf zes weken.

Heb ook al de flessen even opengedraaid maar dat ruik je idd wel wat maar dat neem ik voorlopig maar voor lief.

Yay!!! :dance: Have fun. :wink:

@Lindaaa wrote:

Hier ook al drama met broeken… Mijn normale broeken zitten te strak (! Zit nu in auto met broek los hihi) en de positiebroeken die ik nog heb, zakken me van mijn kont… Binnenkort maar shoppen!

Ik had bij isa drie zwangerschapsbroeken. Van twee daarvan had ik de band afgeknipt nadien, en heb ik als normale broek gedragen, maar dan met een riem erom. Draag ik dus nu ook gewoon weer met riem. De andere heb ik de band aangelaten, en heb ik aan as we speak! :inlove: Daar zit in de bovenrand van de band een knoopsgatelastiek, dus die kun je fijn verstellen. :slight_smile: