Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

En toen gingen we alweer naar deel 5! Hoeveel zwangeren krijgen we er deze ronde bij??? :pray: :pray: :pray:



Ons lijstje:





Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4



Wie zijn wij???



Lindaaa Ik ben Linda, 29 jaar oud en ben geboren in Groningen, woonachtig in Friesland en werrkzaam in Drenthe. Kortom, ik kom gewoon uit noord Nederland… :mrgreen:

Op 16 augustus 2008 ben ik de trotse mama van Tygo geworden en in juli dit jaar vonden we het tijd worden voor een broertje of zusje. Inmiddels heb ik alweer mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, maar dat was helaas maar van korte duur… Nu op naar een nieuwe kans!


Amy82 Ola! Ik ben Eveline, 29 jaar oud en woon in Zuid-Holland. Heb 9 jaar een relatie met mijn man, waarvan er eentje getrouwd :inlove: Trotse mama van Jayden, en nu bezig voor een 2e. Hopelijk nu wel zonder nodige ellende, want voor Jayden ging het 3 keer mis. In het dagelijks leven werk ik 24/7 dus als mama en daarnaast 3 dagen per week op een deurwaarderskantoor. Verder hou ik van lekker eten, internetten (oa. KOK en privéforum met septembermama’s), Ajax en Italië!

inge77 Hallo ik ben Inge 33 jaar word 25 oktober 34, heb een geregistreerd partnerschap met Arne 38, we hebben twee dochters Stella en Bodyl, 4 en bijna 2. Wonen in Lemelerveld( overijssel) hebben daar een twee onder een kap woning. Werk in de gehandicapten zorg als activiteitenbegeleidster in Zwolle , heb daar voor de opleiding Vz en IG gedaan. En we gaan dus voor het derde kindje.

HanB Hai, ik ben Hanneke, ik ben een 32jarige thuisblijfmama van 2 dochters en een stiefzoon, en een klein frummeltje dat nog groeit in mijn buik! :inlove: Ik ben in 2009 getrouwd met Ferry, en hij is inmiddels de juridische vader van mijn oudste dochter Robyn geworden, waardoor ook zij nu dezelfde achternaam heeft. Ik ben gek op lezen, fröbelen, films kijken, SYTYCD, en muziek (rock, rap, metal, goth, punk, en 70’s-80’s voeren de hoofdmoot, maar ik mag ook graag luisteren naar klassiek, en af en toe top 40), en forummen op KOK!!!

Marga173Onder het mom even gluren bij de buren, want we blijven wel erg nieuwsgierig naar elkaar en dat is alleen maar gezond. Dit is mijn wel en wee: Mijn gezinnetje bestaat uit manlief waarmee ik in 2006 ben :inlove: getrouwd en na ons huwelijk gingen we meteen voor ons eerste kindje dat werd Daniel in november 2007. :inlove: Wij werken alle twee en Daniel gaat twee dagen naar het kdv waar hij enorm van geniet Erg blij . Hij heeft daar sinds hij ongeveer anderhalf was een grote vriend en die twee zijn onafscheidelijk. Echt uniek op zo’n jonge leeftijd al zo close :inlove: Daarnaast passen de opa en oma’s om en om één dag per week op. Wat werk betreft zit ik in het basisonderwijs. Ik ben sinds mn diploma invalleerkracht op een school en heb tot nu toe telkens langdurig ziekteverzuim in kunnen vullen. Van groep 1 tot 8 alles heeft zn charme en kinderen blijven je altijd verbazen! Maar afgelopen schooljaar is het allemaal iets te veel geweest :cry: waardoor ik nu uitgeblust thuis zit. Mijn zwangerschap :inlove: geeft wel heel veel positiviteit in een moeilijke periode. We wonen in het prachtige Drenthe in een oud (1926) huisje wat we nog steeds aan het opknappen zijn, elk jaar verbeteren we iets maar na tien jaar zijn we er ook wel een beetje klaar mee. :oops: Verder zijn we erg van de dingen samen doen. De spaarzame tijd naast het werk brengen we graag samen door. We hebben een jaarabonnement op de dierentuin en daar gaan we dan ook graag heen. :dance: Voorheen gingen we regelmatig met de hond naar het bos maar ons 'blondje 'is helaas niet meer zo mobiel met haar ruim twaalf jaren. Natuurlijk lopen we de dagelijkse rondjes vanaf Daniels geboorte. In de wandelwagen, buggy, loopfiets, fiets met en nu zonder zijwieltjes altijd samen hondje uitlaten. We hebben bij ons huis een flinke tuin die eigenlijk het jaar rond heel wat aandacht en tijd vraagt en daar hou ik me dan ook graag mee bezig en in de overgebleven rustige uurtjes ben ik een redelijke boekenworm van de verschillende genres. In de avonduurtjes pikken we samen een filmpje op de bank met een lekker hapje en een borreltje. We gaan niet of nauwelijks uit maar we zijn dan ook graag in en om het huis. Huismussen :oops: En als laatste ga ik met enige regelmaat hardlopen en ik hoop dat nu ook zolang mogelijk te blijven doen. Het maakt me hoofd lekker leeg en het geeft ook weer energie voor andere zaken. Ik hoop een gezellige tijd met jullie er van te maken met veel mooie zwangerschappen en al ons lief en leed!

Meld!



Hoe is het eigenlijk met Tomaartje???

meld!



lekker bij mijn moeder. Jayden slaapt boven voor het eerst hier in zijn grote bed :inlove:

meld.



Als ik niet zwanger ben dan eet ik mijn schoen op.

Heb steeds meer het gevoel dat het zo ver is.

Vaak plassen, moe, staal smaak, net of ik soms mijn banden al voel.



Raar hoor.

Een heel herkenbaar gevoel inge! Mijn duimen draaien voor je!

Hoeveel ik in het begin voelde, hoe misselijk ik kon zijn… Nu verneem ik bijna niks meer, ja af en toe wat steekjes en bandenpijn. Word er best een beetje onzeker van. Echt misselijk zijn bijvoorbeeld is ook niet leuk, maar het geeft toch wel duidelijkheid! Van de week de test van moeders voor moeders geeft vast wel duidelijkheid!

spannend Inge!!



ik voel niks. alleen wat meer afscheiding (net als 3 jaar geleden :roll: ) met dikkere slijm. herkenbaar wat ik van Becky las. dus ongi zal er wel aankomen. als ik het morgen nog niet ben, en dinsdag ook niet, ga ik woensdag nog een testen.

Ook gevoel dat ik gammel ben, 's morgens of eigenlijk de hele dag, veel lucht in me heb, steeds boertjes moet laten enz.

Gisteren al een testje gedaan, maar natuurlijk nog niets op te zien, wist ik ook wel maar toch even kijken hoe het ook alweer ging.

@inge77 wrote:

Ook gevoel dat ik gammel ben, 's morgens of eigenlijk de hele dag, veel lucht in me heb, steeds boertjes moet laten enz.

Gisteren al een testje gedaan, maar natuurlijk nog niets op te zien, wist ik ook wel maar toch even kijken hoe het ook alweer ging.




haha! Ja ik vond het ook wel weer grappig eigenlijk om weer eens te testen :lol: echt zo’n “oja!” gevoel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oh, spannend zeg!

Ja echt wel, moet woensdag of donderdag nog maar eens kijken.



Weet iemand nog een leuk kado voor een meisje van twee, we hebben zelf nog niets bedacht kan ook niet wat bedenken.

  • breekt giga in



    Amy82 :pray: :pray: :pray:

    mijn duimen draaien lieffie!



    Ik hoop het zo ontzettend…



    :-



  • breekt weer uit, maar leest stiekem soms mee *

Meld!



Hier net de verjaardag van mijn aanstaande gevierd.

Nog geen misselijkheid, wel af en toe steekjes, (dat hoort??)

Alsof er dan even een procesje in mijn buik plaatsvind.



Wij hebben trouwens een Koelstra combi kinderwagen besteld. :smiley:



Ik duim voor iedereen die nog steeds in spanning zit!! :kaars: :pray:

Inge, klinkt allemaal wel bekend, spannend hoor!



Ennuh cadeautjes voor een meisje van 2: hier was Babyborn een schot in de roos. Little people en duplo doet het ook nog steeds goed. Wat ze het allerleukst vindt is een doosje of koffertje met allerlei kleine rommeltjes.



En Dora :shifty:



Gisteren heeft ze een ZhuZhu hamster uitgezocht, ook helemaal leuk maar da’s eigenlijk voor wat oudere kinderen, dus hangt erg van het kind af of je ze daarmee al wilt laten spelen, hier kan het en zorgt het voor veel plezier :slight_smile:

Meld.



Zit ik net van alles te tikken druk ik blijkbaar ergens op en poef… alles weg.



Bedankt voor de info over de kinderkamertjes. Ik ben zelf geen fan van marktplaats en tweedehands :oops:



Een roze muur met witte meubeltjes vind ik ook wel mooi. Of een blauwe muur :wink: , vind groen ook wel mooi.



Wat is een Koelstra kinderwagen, is dat ook een speciale? Ben er niet zo in thuis hoor.



En voor de meiden die zitten te wachten :pray: :pray: :kaars:

Een sneeuwwitje pop was ook een succes bij mijn nichtje.

@Cin. wrote:

* breekt giga in



Amy82 :pray: :pray: :pray:

mijn duimen draaien lieffie!



Ik hoop het zo ontzettend…



:-



  • breekt weer uit, maar leest stiekem soms mee
:oops: wat lief van je zeg! :inlove: :-

@Missme1 wrote:

Meld!



Hier net de verjaardag van mijn aanstaande gevierd.

Nog geen misselijkheid, wel af en toe steekjes, (dat hoort??)

Alsof er dan even een procesje in mijn buik plaatsvind.



Wij hebben trouwens een Koelstra combi kinderwagen besteld. :smiley:



Ik duim voor iedereen die nog steeds in spanning zit!! :kaars: :pray:




Heb je nu alles al voor elkaar voor de bruiloft??

@inge77 wrote:

Ja echt wel, moet woensdag of donderdag nog maar eens kijken.



Weet iemand nog een leuk kado voor een meisje van twee, we hebben zelf nog niets bedacht kan ook niet wat bedenken.


Ik lees mee, die van ons wordt over vier maanden ook 2, en ik heb nog geen flauw benul! :roll:



Vrijdag wordt mijn oudste dochter 8, en we weten nu eindelijk pas wat we haar willen geven. :wink: Dat wordt last minute shoppen! :lol:

@Missme1 wrote:

Meld!



Hier net de verjaardag van mijn aanstaande gevierd.

Nog geen misselijkheid, wel af en toe steekjes, (dat hoort??)

Alsof er dan even een procesje in mijn buik plaatsvind.



Wij hebben trouwens een Koelstra combi kinderwagen besteld. :smiley:



Ik duim voor iedereen die nog steeds in spanning zit!! :kaars: :pray:
Doe je goed! :lol: Wij hebben nog niets besteld… Eerst de 20e maar eens afwachten wat we te zien krijgen… :oops: :silenced: