Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

Overigens heb ik wel al maanden geleden een linkje opgeslagen naar een webshop die de ABC Zoom Duowagen heeft, daar ben ik toch wel echt helemaal weg van, maar dat gaat ons wel een flinke rib uit ons lijf kosten… :roll:

Voor Babywens: Dat is ook een merk/soort kinderwagen, maar dan voor twee kindjes. :wink:

Ik had nooit gedacht dat er zoveel kindrwagens zou zijn. Ik zou er gewoon een uitzoeken die ik mooi vind. Krijg er trouwens een van mijn schoonmoeder. Heeft ze nu al gezegd (al jaren geleden :smiley: ).

D

@babywens wrote:

Ik had nooit gedacht dat er zoveel kindrwagens zou zijn. Ik zou er gewoon een uitzoeken die ik mooi vind. Krijg er trouwens een van mijn schoonmoeder. Heeft ze nu al gezegd (al jaren geleden :smiley: ).

D

Haha tis nog erger dan auto’s, geloof me :mrgreen:

haha dan mogen jullie mij adviseren tegen die tijd. :lol:

Ik ga er tenminste maar van uit dat mijn sm mij in de keuze betrekt.

Maar eerst maar eens zwanger worden. Kan volgende week ov testen!

Wat duurt 31 okt lang… En jullie moeten mij steunen hoor, dat ik pas zaterdags ga testen (op basis van mijn langste cyclus). Vind het zo’n domper om te staren naar zo’n wit vlakje op de zw test.

@babywens wrote:

haha dan mogen jullie mij adviseren tegen die tijd. :lol:

Ik ga er tenminste maar van uit dat mijn sm mij in de keuze betrekt.

Maar eerst maar eens zwanger worden. Kan volgende week ov testen!

Wat duurt 31 okt lang… En jullie moeten mij steunen hoor, dat ik pas zaterdags ga testen (op basis van mijn langste cyclus). Vind het zo’n domper om te staren naar zo’n wit vlakje op de zw test.

Natuurlijk steunen we je! :-* :-* :-

Ik vind 20 oktober al lang duren… Ik wil niet weten hoe het voelt om tot 31 oktober te moeten wachten! :hug: :-

Jaah en 20 oktober :inlove:

Krijg je zo’n echo ook digitaal mee of moet je het zelf scannen?

Wil het wel zien hoor!!

eigenlijk moet ik tot 5 november wachten

@Amy82 wrote:

@Cin. wrote:
* breekt giga in

Amy82 :pray: :pray: :pray:

mijn duimen draaien lieffie!

Ik hoop het zo ontzettend…

:-

• breekt weer uit, maar leest stiekem soms mee
:oops: wat lief van je zeg! :inlove: :-

:-*

@babywens wrote:

Wil het wel zien hoor!!

Wat ik ervan weet, is dat je een filmpje kunt krijgen van de beelden van de monitor van de echo. En ze draaien printjes uit van stills die ze maken.

@HanB wrote:

@babywens wrote:

Wil het wel zien hoor!!

Wat ik ervan weet, is dat je een filmpje kunt krijgen van de beelden van de monitor van de echo. En ze draaien printjes uit van stills die ze maken.

:inlove: :inlove: bijzonder he.

Gaat manlief mee?

Uiteraard gaat die mee! Zeker bij de eerste echo, dat wil ik voor geen goud alleen doen! :shock: Misschien is het niet goed, dan wil ik daar niet alleen zijn…

@HanB wrote:

Uiteraard gaat die mee! Zeker bij de eerste echo, dat wil ik voor geen goud alleen doen! :shock: Misschien is het niet goed, dan wil ik daar niet alleen zijn…

sttt geen rare praat :hand: :hand:

:silenced:

:mrgreen:

Meelezer meld zich ook weer :mrgreen:

Enne willen jullie niet zoveel kletsen als ik een dagje weg ben :mrgreen: :mrgreen:

Babywens tuurlijk steunen wij je, zitten toch allemaal in het zelfde schuitje.

Heb ook een dubbellebuggy, ontzettend handig.

Ik had hem voor geen goud willen missen toen we op vakantie gingen.

De dubbele ljkt mij ook een prima oplossing met twee kleine kindjes.

@Krabje wrote:

Meelezer meld zich ook weer :mrgreen:

Enne willen jullie niet zoveel kletsen als ik een dagje weg ben :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

was zelf ook dagje weg, kon wel heel af en toe even wat lezen :mrgreen:

ben steeds in de war. denk steeds dat ik op dag 28 zit, maar kan ook gerust 27 zijn. :wall:

Pfffffff… :frowning:

Even klagen onder de spoiler…

Ik voel me zo verschrikkelijk onzeker… Kan me niet heugen dat ik dat bij I ook zo sterk had. En volgens ML was ik toen ook wel onzeker, maar niet zo extreem als nu… Ik word er echt gestoord van zo langzamerhand! Heel de dag probeer ik mezelf ervan te overtuigen dat we echt zwanger zijn, en dat alles wel goed zit, maar het kwartje valt gewoonweg niet… :cry: Heb met ML afgesproken dat we morgen nog een Clearblue gaan doen… Maar ik ben bang dat ik het pas echt ga geloven als we op de echo een mooi kloppend hartje zien… En dan zal ik mijn ogen wel uit mijn kop janken nadien! :oops:

Han, moeilijk hoor :hug: groot gelijk dat je dan morgen nog zo’n test doet :hug: