Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

ohhh heb het zo koud… Ga nu lekker naar bed, lekker warm onder de deken!

Herken je gevoel precies han! Maar wat ik tegen mezelf zeg, zeg ik ook tegen jou: ophouden met denken en gewoon genieten! Het zit vast allemaal goed!

Ik ga proberen te slapen, heb mijn rust nu hard nodig.

Meid het zit heus wel goed waarom zou het niet zo zijn.

Je hebt toch niets apparts gehad.

Probeer lekker te genieten, en over 11 dagen ga je kijken en zie je een gezond kindje, wedden.

Snap het wel voor je gevoel duurd het nog zo lang.

Meld en ga direct slapen :wink:

@HanB wrote:

Pfffffff… :frowning:

Even klagen onder de spoiler…

Ik voel me zo verschrikkelijk onzeker… Kan me niet heugen dat ik dat bij I ook zo sterk had. En volgens ML was ik toen ook wel onzeker, maar niet zo extreem als nu… Ik word er echt gestoord van zo langzamerhand! Heel de dag probeer ik mezelf ervan te overtuigen dat we echt zwanger zijn, en dat alles wel goed zit, maar het kwartje valt gewoonweg niet… :cry: Heb met ML afgesproken dat we morgen nog een Clearblue gaan doen… Maar ik ben bang dat ik het pas echt ga geloven als we op de echo een mooi kloppend hartje zien… En dan zal ik mijn ogen wel uit mijn kop janken nadien! :oops:

Nog even voordat ik mijn telefoon wegleg, speciaal voor jou een dikke :hug:

En :-*

Thnx lieverds! :-* :-* :-* :-* :-*

goedemorgen!

Mogge!

Goedemorgen!

Voel je iets beter vanochtend Han? doe ik er ook nog een :hug: .

kom op meid!

Goedemorgen allemaal! Voor mijn gevoel heb ik jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar dat ga ik nu hopelijk een beetje goed maken. Zit nu weer eens achter de laptop, dus kan er even flink op los typen.

Zaterdag was dus de dag van de echte verhuizing, vrijdag Tygo al naar mijn ouders gebracht en 's middags en 's avonds nog wat spulletjes verhuisd en in het nieuwe huis bezig geweest. Ondertussen ook nog even samen uit eten geweest bij de pizzaria (we moesten er ook even gebruik van maken dat we eens met z’n tweetjes waren nietwaar?) Vrijdag had ik enorme bekkenpijn, dat beloofde dus nog wat voor de dag erna, maar ik had zaterdag nergens last van! Heel bijzonder!

Maar tijdens zo’n verhuizing kom je er eens achter hoeveel troep je eigenlijk hebt! Er ligt nu nog steeds spul wat hier heen verhuist moet worden, vriendlief is er nu heen om de lampen ed. af te halen. Gisteren heb ik een dag rust gehouden, wel twee keer visite gehad, dat was voor mijn geen probleem, maar voor Tygo was het echt teveel! Die heeft afgelopen nacht eindelijk weer eens de klok rond geslapen en dat doet hem erg goed! Hij was gewoon echt total loss gisteren!

Maar goed, we zitten nu dus gesetteld in ons nieuwe huis! De commode staat al op de babykamer, heb de maxi-cosi er zelfs neer gezet en niemand vroeg of er dan al een kindje in de maak was… Iedereen denkt dat we daar nu pas aan gaan beginnen. Mijn schoonvader had het zaterdag over buikjes en legde zijn hand op mijn buik en zei: ‘hier kon nog wel eens wat in zitten’ Waarop ik zei dat we het daar binnenkort samen maar eens over moesten hebben… Sinds ik het mijn ouders heb verteld (die er nog steeds niks van willen weten, over een paar weken trek ik Tygo toch gewoon dat t-shirt aan. Zal ik zo eens gaan bestellen trouwens!) heb ik het nog aan niemand anders verteld. Ik moet zeggen dat ik het nu ook makkelijker vind dan de eerste keer. Maar goed, woensdag zie ik mijn collega’s weer en dan ga ik mij vast verspreken…

28 oktober dus naar de vk, ben zo benieuwd!!

Heb me dus aangemeld bij moeders voor moeders, wat ik mij nog afvroeg… Hoe ging dat ook alweer? Je moet van te voren ('s morgens?) in een apart potje plassen? Haal ik zo’n potje gewoon bij de drogist ofzo?

Missme, wanneer is de grote dag alweer en hoe staan de voorbereidingen er tot nu toe voor?

Hoe voelt iedereen zich?

K laat het hier even bij, zoonlief heeft lekker staan poepen… T jochie heeft al meer dan een jaar een poepprobleem, maar het gaat de laatste tijd zo ontzettend goed! Beetje jammer dat ik mijn lijstje die ik speciaal voor het poepen gebruik kwijt ben geraakt tijdens de verhuizing, maar ik hoop dat we er nu echt snel vanaf zijn! Hopelijk durft hij dan ook eens op de pot of de wc.

@Marga173 wrote:

Goedemorgen!

kom op meid!

Ietsje… Net bij de Kruidvat (hoera, hij ging al om 9u open!!!) een CB test, en die 2voor5 testen gekocht, en alvast 1 van de 2voor5 gedaan, en die kleurde meteen knalpositief… Teststreep is een stuk donkerder dan de controlestreep. Ik werd ook gewoon heel onzeker van streepjes die lichter waren dan de controlestreep… :roll: :oops: Vanavond of morgenochtend samen met ML nog maar eens de CB doen… Raar hoofd van mij kan het maar moeilijk geloven… :oops: Nog anderhalve week, en dan kan ik dagenlang naar het fotobewijs van de inhoud staren. :wink:

:-*

@Lindaaa wrote:

Goedemorgen allemaal! Voor mijn gevoel heb ik jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar dat ga ik nu hopelijk een beetje goed maken. Zit nu weer eens achter de laptop, dus kan er even flink op los typen.

Zaterdag was dus de dag van de echte verhuizing, vrijdag Tygo al naar mijn ouders gebracht en 's middags en 's avonds nog wat spulletjes verhuisd en in het nieuwe huis bezig geweest. Ondertussen ook nog even samen uit eten geweest bij de pizzaria (we moesten er ook even gebruik van maken dat we eens met z’n tweetjes waren nietwaar?) Vrijdag had ik enorme bekkenpijn, dat beloofde dus nog wat voor de dag erna, maar ik had zaterdag nergens last van! Heel bijzonder!

Maar tijdens zo’n verhuizing kom je er eens achter hoeveel troep je eigenlijk hebt! Er ligt nu nog steeds spul wat hier heen verhuist moet worden, vriendlief is er nu heen om de lampen ed. af te halen. Gisteren heb ik een dag rust gehouden, wel twee keer visite gehad, dat was voor mijn geen probleem, maar voor Tygo was het echt teveel! Die heeft afgelopen nacht eindelijk weer eens de klok rond geslapen en dat doet hem erg goed! Hij was gewoon echt total loss gisteren!

Maar goed, we zitten nu dus gesetteld in ons nieuwe huis! De commode staat al op de babykamer, heb de maxi-cosi er zelfs neer gezet en niemand vroeg of er dan al een kindje in de maak was… Iedereen denkt dat we daar nu pas aan gaan beginnen. Mijn schoonvader had het zaterdag over buikjes en legde zijn hand op mijn buik en zei: ‘hier kon nog wel eens wat in zitten’ Waarop ik zei dat we het daar binnenkort samen maar eens over moesten hebben… Sinds ik het mijn ouders heb verteld (die er nog steeds niks van willen weten, over een paar weken trek ik Tygo toch gewoon dat t-shirt aan. Zal ik zo eens gaan bestellen trouwens!) heb ik het nog aan niemand anders verteld. Ik moet zeggen dat ik het nu ook makkelijker vind dan de eerste keer. Maar goed, woensdag zie ik mijn collega’s weer en dan ga ik mij vast verspreken…

28 oktober dus naar de vk, ben zo benieuwd!!

Heb me dus aangemeld bij moeders voor moeders, wat ik mij nog afvroeg… Hoe ging dat ook alweer? Je moet van te voren ('s morgens?) in een apart potje plassen? Haal ik zo’n potje gewoon bij de drogist ofzo?

Missme, wanneer is de grote dag alweer en hoe staan de voorbereidingen er tot nu toe voor?

Hoe voelt iedereen zich?

K laat het hier even bij, zoonlief heeft lekker staan poepen… T jochie heeft al meer dan een jaar een poepprobleem, maar het gaat de laatste tijd zo ontzettend goed! Beetje jammer dat ik mijn lijstje die ik speciaal voor het poepen gebruik kwijt ben geraakt tijdens de verhuizing, maar ik hoop dat we er nu echt snel vanaf zijn! Hopelijk durft hij dan ook eens op de pot of de wc.

Hey meis, wat fijn dat je zaterdag geen last van je bekken had! Heb je geen last gehad gister en vandaag van de verhuizing met je bekken? T een poepprobleem, arme vent! Hopelijk is dat nu ook snel voorbij, anders wordt het alleen maar enger voor hem… :hug:

Wat betreft MvM: Je krijgt een kratje met grote blauwe of groene flessen, en een soort maatbeker. Daar mag je gewoon de hele dag in plassen, dus niet alleen 's morgens. Dan kun je die flessen eens per week inleveren, of ze worden opgehaald. :slight_smile: En als je het hebt over de afspraak voor de intake van MvM, dan moet je inderdaad 's morgens even plassen. Maar dat hoeft niet per sé in een speciaal potje, kan ook gewoon in een glas. :-*

He linda fijn dat je verhuisd bent nu hoef je je nog maar op een huis te concentreren dat zal wel prettig zijn.

Zijn alle dozen al uitgepakt?

Wat lief van je schoonvader maar van je ouders herken ik ook een beetje.

Die van mij kwamen gister even langs na hun vakantie en we hebben het grote zwangerschapsboek open en bloot op tafel liggen. Mn moeder ziet het en draait zich er van af totaal geen reactie…nou hebben we ook nog niets vertelt maar je zou toch eens denken of niet soms? Ik vind het best wel spannend om het straks weer te gaan vertellen. Soms kan ik mn moeder zo moeilijk peilen qua reactie. :?

:inlove:

@HanB wrote:

@Marga173 wrote:
Goedemorgen!

kom op meid!

Ietsje… Net bij de Kruidvat (hoera, hij ging al om 9u open!!!) een CB test, en die 2voor5 testen gekocht, en alvast 1 van de 2voor5 gedaan, en die kleurde meteen knalpositief… Teststreep is een stuk donkerder dan de controlestreep. Ik werd ook gewoon heel onzeker van streepjes die lichter waren dan de controlestreep… :roll: :oops: Vanavond of morgenochtend samen met ML nog maar eens de CB doen… Raar hoofd van mij kan het maar moeilijk geloven… :oops: Nog anderhalve week, en dan kan ik dagenlang naar het fotobewijs van de inhoud staren. :wink:

:-

Wat voel je aan je lijf? Het zijn soms zulke kleine signalen maar dat is wel het begin. Luister daar ook gewoon naar straks wordt het alleen maar duidelijker. Het is bij ook alleen maar een beetje zere borsten en af en toe mn rug en heel soms een trekje in de onderbuik. :-

@HanB wrote:

:inlove:

WAUWWWW zo’n duidelijke test wil ik ook nog wel hebben!!!

En Han Overtuigd? Wordt er weer warm van als ik je test zie. Hij knalt er gewoon uit. :inlove:

bedoelde inderdaad voor de intake Han, kan me nog herinneren van de vorige keer dat ik het in een potje had, maar die hadden we toen ook op dat moment.

Heb net basisschool gebeld, directeur belt me vandaag terug. Weer een hele mijlpaal, tygo opgeven voor de basisschool… Wil er eigenlijk nog niet aan toe, maar hoor op gym steeds mensen over hun voorkeur voor een juf, dezelfde als waar mijn voorkeur naar uitgaat dus… Wil er dus snel bij zijn! :stuck_out_tongue:

zit op mobiel, dus geen lange reactie, komt vanmiddag wel. Maar han, met die test hoef je echt niet meer te twijfelen hoor!!

linda, toevallig zeg, ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor vrijdag om Jayden op te geven voor de basisschool :slight_smile: