bedoelde inderdaad voor de intake Han, kan me nog herinneren van de vorige keer dat ik het in een potje had, maar die hadden we toen ook op dat moment.
Heb net basisschool gebeld, directeur belt me vandaag terug. Weer een hele mijlpaal, tygo opgeven voor de basisschool… Wil er eigenlijk nog niet aan toe, maar hoor op gym steeds mensen over hun voorkeur voor een juf, dezelfde als waar mijn voorkeur naar uitgaat dus… Wil er dus snel bij zijn!
Basisschool is zoooooo leuk!!! De kids leren er zoveel, en hebben vaak zo ontzettend veel lol. :inlove: Maar de eerste keer heb ik ook een traantje gelaten met Robyn hoor. Het is toch weer een flinke mijlpaal! :-* :hug:
Zie je nou wel het zijn gewoon die hormonen die een loopje met je nemen!
Daniel gaat eind november naar school. Eerst gelukkig nog even vijf keer wennen en juf komt nog op huisbezoek voor kennismaking. Ouderwets he.
Hij komt wel bij twee hele degelijke kleuterjuffen dat vind ik wel prettig.
Leuk! Hier doen ze die huisbezoeken niet. Vind ik ewl jammer hoor… Maar goed. Ze hebben beiden erg leuke kleuterjuffen gehad, dus dat is prima in orde gekomen. Nu zit R al in gr5, en heeft ze 2 juffen, 3 dagen de ene, 2 dagen de andere, die juffen had ze in gr3 ook al, dus dat is wel fijn. M zit in gr6, maar sinds dit jaar op een SBO, vanwege zijn problematiek, en heeft een meneer. Meneer is jonger dan ondergetekende, dat is wel ietwat… eh… wennen voor mij… :lol:
Ach een jonge meester kan geen kwaad. 't was voor mij ook heel raar toen ik oudergesprekken had en ouders kreeg met al 2, 3 kinderen en veel jonger dan mij. :oops:
Als M er maar baat bij heeft, ben bang als het in het onderwijs zo door gaat het sbo en alles er omheen volledig uitgekleed is. Dus pakken wat je pakken kan!
Ach man, werkelijk overal wordt gekort tegenwoordig. :wall: Ik vind dat echt niet kunnen, bezuinigen op het onderwijs van de volwassenen van de toekomst. Zij moeten straks onze maatschappij draaiende houden, als wij dat niet meer kunnen!!!
Nee, geld lenen aan griekenland kunnen we wel, maar zelf onze kosten blijven betalen, ho maar! :evil:
Nee, mijn darmen niet, het tegenovergestelde juist! Maar dat is dan voor mij weer een unicum, want normaal heb ik een stoelgang van misschien een dag of 3-4, soms zelfs maar om de 6-7 dagen.
Als je er teveel last van krijgt, moet je wel even aan de bel trekken hoor! :hug: :-*
Wat wil je met dit weer. Ik loop al een hele week met echte wolle sokken aan. Als je voeten warm zijn dan wil het vaak wel. En wij hebben een houtkachel die lekker knappert, mmmh
Als mn darmpjes het niet meer aan kunnen zal ik t je laten weten. Je hebt zeker een hele trucendoos, :lol:
Ik weiger hier de verwarming aan te zetten… Liefst stel ik dat uit tot november op zijn vroegst… :oops: Bovendien vind ik het ook gewoon heerlijk om onder een dekentje op de bank te hangen! :lol: Al zou ik een kachel dan misschien weer wel eerder aan zetten, al was het maar omdat het dan zo gezellig klinkt met dat knapperende hout! :inlove: Maar die hebben wij dus niet.
Wij hebben nog al een oud huis dus de warmte vervliegt hier makkelijk daarom hebben we een houtkachel (huwelijkscadeautje) is iets goedkoper dan de cv.
Manlief gaat me vast voor gek verklaren, maar ik wil vanmiddag ook weer een test halen. Kwaaltjes heb ik eigenlijk niet meer, alleen een vreemd gevoel in mijn buik. Wat kun je toch onzeker zijn om zoiets!