Goedemorgen!
Wij gaan ook deze week nog een keer testen hahah.
Alsof 3x niet genoeg is.
Ik wel, ik voel steeds een beetje zenuwen in mijn onderbuik, met af en toe een klein steekje… Verder voel ik zo nu en dan dat er wel iets aan de gang is
Linda jij moet gewoon de verhuisstress uit je lijf zien te krijgen. Doe maar even lekker rustig aan en dan zal je zien dat de zw kwaaltjes vanzelf weer terug zijn. Maar testen geeft natuurlijk lekker snel zekerheid. :inlove:
Wij gaan hier maar eens even lunchen en straks boodschappen doen, bleh, niet mn hobby. Daarna lekker bij zus theeleuten en de kids laten donderjagen :inlove:
Bon apetit!
MissMe ook al nog een keer testen, ik voel me al minder mutserig! :lol:
Marga, veel plezier bij je zus!!! Boodschappen heb ik vanochtend al gedaan, dus ik hoef de deur niet meer uit, heerlijk! :mrgreen:
Tja… Je kan het maar zeker weten he hahaha
Maar zoveel kwaaltjes als jij heb ik niet hoor. Jij bent natuurlijk al wat verder!
Ik denk ook elke dag: ik heb nauwelijks kwaaltjes! Maar als je het dan op gaat schrijven…
zo, ik heb net lekker een paar pannenkoeken op, die waren nog over van zaterdag :drool: :drool:
Linda, ook al zo onzeker :hug: idd, gewoon test halen dan en nog eens doen hoor. en lekker lange post van jou vanmorgen :dance: wat een gedoe he, zo’n verhuizing… hopelijk is snel alles gedaan! en wat een lieve reactie van je sv zeg :inlove:
Hier ook zo’n bekende reactie gehad toen we voor het eerst vertelden dat ik zwanger was. ‘oh.’ :wall: :wall: :wall: :wall: we waren ook wel ‘vroeg’, 5wk5dg, maar toch. je verwacht wel iets anders dan een ‘oh.’… bij Jayden was het gelukkig wel wat beter
Nog 10 dagen… :shifty:
ja, nog 10 dagen… 3 jaar geleden hoorden we over 10 dagen dat mijn vader kanker had… :wall: :wall:
Oef!!! Dan toch liever dit soort dingen… :hug: :-*
yep…
Suuusy, hoe is het bij jou? Ongi al gekomen? of heb ik dat nou gemist?
ML is thuis! :inlove: Tijd voor CB…
Het resultaat:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
sluit zich bij Eef aan
Suusy, hoe is het daar?
Eef, heb jij al voortekenen?
Becky, hoe is het met jou?
Han, jij hebt jezelf ook al om niks druk lopen maken… Mijn test kleurde ook meteen donker! Zullen we maar afspreken dat we gewoon gaan genieten?
@Lindaaa wrote:
Han, jij hebt jezelf ook al om niks druk lopen maken… Mijn test kleurde ook meteen donker! Zullen we maar afspreken dat we gewoon gaan genieten?Deal! :inlove: Moet zeggen dat het me vooralsnog toch wel ietsjes geholpen heeft, die twee testen vandaag… Ik moest net alsnog even terug naar de winkel, want tja, Ml kan natuurlijk niet zonder koffie ;). En toen liep ik toch echt wel op wolkjes hoor! Kon de grote glimlach niet van mijn gezicht krijgen! :lol: :inlove: Het wordt steeds echter… :inlove:
Enne… FOTOOOOOOO!!! :inlove:
nou meiden, jullie hoeven allebei echt niet te twijfelen hoor!
Hier nog steeds niks… Wel wat steekjes zo nu en dan, of een krampje, maar dat kan beide kanten op gaan… Vanavond voor het eten ook weer beetje 8jjjj2mensl (dat was jayden, hij wilde ook even op de knopjes van mijn telefoon drukken ;)) :sick: maar dat kan ook weer van de spanning zijn :lol: en het voelt niet echt prettig als jayden op mijn buik ligt, echt zo’n opgeblazen gevoel.
Kortom, nog weinig nieuws hier :mrgreen:
Opgeblazen gevoel, check! 8) :silenced:
@HanB wrote:
Opgeblazen gevoel, check! 8) :silenced::shifty: maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik morgen ongi wordt hoor… En zo niet, dan ga ik woensdagmorgen weer eens testen. En morgen begint mijn werkweek weer, dus ben niet hele dag online hoor

Ik heb ook nog goede hoop voor je amy!