Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

Ik geloof er niets van, Eef, jij wordt echt niet ongesteld! :naughty:

Hier ook een 3e (eigenlijke 4e ook CB gedaan eerder)positieve test :inlove:

@HanB wrote:

Becky, hoe is het met jou?

Ja goed hoor :lol: Vandaag te horen gekregen dat mijn vrije dagen voor de kerst goedgekeurd zijn, dus J en ik gaan samen lekker weg! Waarschijnlijk Euro Disney :dance: :inlove: Voor het eerst echt een weekendje met zijn 2en ertussen uit :inlove: Gaan zo kijken en waarschijnlijk, als het kan al boeken.

Verder ben ik een beetje moe en wordt ik een klein beetje jaloers van die positieve testen :oops: Maar mijn/onze dag komt echt nog wel.

:-*

@Becky wrote:

@HanB wrote:

Ja goed hoor :lol: Vandaag te horen gekregen dat mijn vrije dagen voor de kerst goedgekeurd zijn, dus J en ik gaan samen lekker weg! Waarschijnlijk Euro Disney :dance: :inlove: Voor het eerst echt een weekendje met zijn 2en ertussen uit :inlove: Gaan zo kijken en waarschijnlijk, als het kan al boeken.

Verder ben ik een beetje moe en wordt ik een klein beetje jaloers van die positieve testen :oops: Maar mijn/onze dag komt echt nog wel.

:-*

Beck!! Lekker, ik ben nog nooit in Euro Disney geweest! :frowning: Leuk hoor.

Ik duim echt voor jou en alle andere meiden hoor!! :pray: :kaars: :hug:

Het is lastig om soms enthousiast te zijn, omdat er andere nog niet zwanger zijn…

@Missme1 wrote:

Hier ook een 3e (eigenlijke 4e ook CB gedaan eerder)positieve test :inlove:

:inlove: :dance: :inlove:

@Becky wrote:

@HanB wrote:

:-

Zeker weten dat ook jij vanzelf positief mag testen!!! :hug: :-

Geef je me nog wel even je nieuwe NOD door, voor ons lijstje? Dan pas ik hem weer aan… :-* :-*

He meiden! nu ga ik bij mezelf twijfelen :oops: krijg morgenochtend de dame van MvM stel nou dat haar test niet goed uitpakt. :? Heb na die ene test niet meer getest omdat ik toch wel denk dat het goed zit maar hier krijg ik zo langzaamaan toch een beetje kriebels :oops: :oops:

missme, mooie testen! :inlove:

Becky, gaaf zeg, Euro Disney! Daar zouden wij in 2008 ook heen gaan… Hadden ook geboekt, maar toen bleek ik zwanger van Jayden! Hebben de reis toen omgeboekt en zijn een week naar New York geweest!

Han en Linda, ik hoop het maar dat jullie gelijk hebben :pray:

Becky, ben jij ook al wat langer geleden gestopt (zie meerdere cyclussen in je banner)?

En inderdaad, onze tijd komt ook nog :mrgreen: Alhoewel ik ook niet meer kan wachten :oops:

Ook al??? :? Heb je niet nog een test liggen?

jawel joh Marga, gaat gewoon goed komen!!

@Amy82 wrote:

missme, mooie testen! :inlove:

Becky, gaaf zeg, Euro Disney! Daar zouden wij in 2008 ook heen gaan… Hadden ook geboekt, maar toen bleek ik zwanger van Jayden! Hebben de reis toen omgeboekt en zijn een week naar New York geweest!

Han en Linda, ik hoop het maar dat jullie gelijk hebben :pray:

Natuurlijk hebben wij gelijk! :snooty:

:mrgreen:

:inlove:

By the way: Ik heb wel al een serieuze kick ontwikkeld voor deze zwangerschap… Ne.squi.ck voor de Do.lce Gu.sto!!! :inlove:

Koffie drink ik maar niet meer, aangezien ik daar steeds :sick: van schijn te worden, evenals bekers melk en zo. Maar die Ne.squi.ck… :drool:

o o o zwanger of niet alles is zo spannend. Iedereen zit af te wachten en te hopen en te duimen.Gelukkig hebben we elkaar om te steunen :-* :-*

Rondvraag: hoe doen jullie het met de koffie en de thee?

Ben er zelf momenteel helemaal mee gestopt i.v.m. caffiene en stress.

Maar weet iemand nog een lekker alternatief. Ga denk ik binnenkort toch mn bakkie koffie te erg missen. :cry:

Ook ik krijg morgen bezoek van mvm, maar na de test van vandaag ga ik niet meer onzeker doen en ik mag waarschijnlijk weer gewoon meedoen. Verheug me er al op… Not!!! Maar alles om anderen te helpen die niet zo makkelijk zwanger worden als ik!

Marga, heb je niet ook nog een test? Zit die onzekerheid in de lucht ofzo?

Mijn schoonmoeder was hier vanmiddag toen ik boven stiekem zat te testen, hebben haar even later de test in handen gegeven. Door de twee streepjes dacht ze dat we al 11 weken zwanger waren… :wink: maar ze was erg blij weer een kleinkind te krijgen!

@Marga173 wrote:

Rondvraag: hoe doen jullie het met de koffie en de thee?

Ben er zelf momenteel helemaal mee gestopt i.v.m. caffiene en stress.

Maar weet iemand nog een lekker alternatief. Ga denk ik binnenkort toch mn bakkie koffie te erg missen. :cry:

Zie mijn bericht even terug! :mrgreen: :lol:

@Lindaaa wrote:

Ook ik krijg morgen bezoek van mvm, maar na de test van vandaag ga ik niet meer onzeker doen en ik mag waarschijnlijk weer gewoon meedoen. Verheug me er al op… Not!!! Maar alles om anderen te helpen die niet zo makkelijk zwanger worden als ik!

Marga, heb je niet ook nog een test? Zit die onzekerheid in de lucht ofzo?

Mijn schoonmoeder was hier vanmiddag toen ik boven stiekem zat te testen, hebben haar even later de test in handen gegeven. Door de twee streepjes dacht ze dat we al 11 weken zwanger waren… :wink: maar ze was erg blij weer een kleinkind te krijgen!
Ik wil wel stiekem voor je plassen hoor! :lol: