O wat heerlijk Linda. Dat je het mooie nieuws iemand kan vertellen. Ik weet zeker dat mn schoonmoeder in tranen uitbarst. We hebben een hele sterke band iets wat je niet zoveel hoor helaas. Wij wachten nog eventjes misschien van het weekend.
Ik denk dat ik morgenochtend zelf nog een keer een zw. test met de urine voor MvM.
Hoe laat is ze bij jou? Ik krijg om 10 uur bezoek. Ben wel benieuwd.
Stelletje kletsers
Heb alles gelezen maar vast ook weer van alles vergeten
Han: zie je nou wel :mrgreen:
Lindaaa: Heerlijk he, de verhuizing achter de rug!!
Er komen weer een paar spannende dagen aan als ik het zo allemaal lees.
ben ook wel benieuwd naar alternatieven voor thee. Ik drink heel veel thee :inlove:
@Becky wrote:
@HanB wrote:Becky, hoe is het met jou?
Ja goed hoor :lol: Vandaag te horen gekregen dat mijn vrije dagen voor de kerst goedgekeurd zijn, dus J en ik gaan samen lekker weg! Waarschijnlijk Euro Disney :dance: :inlove: Voor het eerst echt een weekendje met zijn 2en ertussen uit :inlove: Gaan zo kijken en waarschijnlijk, als het kan al boeken.
Verder ben ik een beetje moe en wordt ik een klein beetje jaloers van die positieve testen :oops: Maar mijn/onze dag komt echt nog wel.
:-*
Eurodisney :inlove:
Wij gaan gewoon voor juli, een echt zomerkindje

ik ga nog steeds voor juni :lol: en anders juli :mrgreen:
Hier komt ze morgenavond om 19.00u. Gaan morgen een dagje naar plopsaland, heeft tygo wel verdiend na die drukke weken. Ook zijn we niet op vakantie geweest, dus we nemen het ervan!
Ik drink helemaal geen koffie, ben vaak te lui om thee te maken of vergeet het op te drinken omdat het eerst nog te heet is. Ik drink de hele dag door slimpie. Ranja zonder calorieën en suiker. Ook tygo hoeft niks anders meer.
och ja sorry :oops: , jij gaat van de week testen toch???
A plopsaland, wij gaan in december weer. Dan hebben we een lang weekend in CP en dan gaan we zeker weten weer naar plopsa.
Vorig jaar durfde Daniel nog niet zo goed in het treintje waardoor hij nu al zegt “we gaan niet in het treintje hoor” de schat :inlove:
Ben erg benieuwd hoe tygo gaat reageren… Die is doodsbang voor poppen of verklede mensen/poppen. Gaat nog leuk worden dus…
Slimpie??
Slimpie, limonade zonder calorieën en suiker. In verschillende smaken, zo lekker!!!
Han, ik geef morgen mijn nieuwe NOD door…zijn nog aan het kijken voor (korte) vakantie :inlove:
Nou wees gewaarschuwd bij de ingang na de kassa stond vorig jaar een vreselijk enge kabouter Plop. Zelfs ik vond het te…maar de k3 disco was fantastisch! :dance: :dance:
Slimpie gewoon in de supermarkt?
@Lindaaa wrote:
Slimpie, limonade zonder calorieën en suiker. In verschillende smaken, zo lekker!!!
Oh dat is wel wat voor mij. is dat een merk, ken het echt niet.
Hallo
Ja Slimpie is het merk van de ranja.
Vandaag er nog eens een testje tegen aan gegooit maar nog niets te zien.
Euro disney, ben ik in 2000 een keer geweest met de bewoners, erg leuk.
Zou ook nog wel een keer willen als de kids iets groter zijn.
@inge77 wrote:
Hallo
Ja Slimpie is het merk van de ranja.
Vandaag er nog eens een testje tegen aan gegooit maar nog niets te zien.
Kan nog!
Oh kan zeker nog maar ben gewoon benieuwt wanneer je het nu kan zien op een test, zijn de testjes van twee voor 5 dus kan er nog wel een keer eentje doen voor dat geld.
Dames fijne avond nog. Mijn koppie knalt bijna uit elkaar van de hoofdpijn en het wekkertje gaat helaas morgen weer eens dus maar optijd het mandje in.
Slaap lekker iedereen :-*
Trusten Marga, hoop dat je hoofdpijn over gaat!
Ik ga ook afsluiten
Slaap lekker, doe het rustig aan he, denk aan je zelf.