system
11 oktober 2011 om 18:13
@Amy82 wrote:
zie, breng ik jullie toch nog op ideeën :mrgreen:
Van mij mag het wel weer een strenge winter met veel sneeuw worden hoor! Jayden vraagt er nu al naar :inlove:
Wilde ik vanavond gaan strijken, sta ik voor de kast, pak ik de stofzuiger :wall: werkt ook heel goed :mrgreen:
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
system
11 oktober 2011 om 18:14
Leuk Disney~!!
Stinken die flessen van MvM dan zo?
Ik hoop toch echt niet dat het een nog strengere winter wordt. Ik baal zo als ik met mijn auto naar het werk moet. Al dat geglibber…
@Amy82 wrote:
Van mij mag het wel weer een strenge winter met veel sneeuw worden hoor! Jayden vraagt er nu al naar :inlove:
Wilde ik vanavond gaan strijken, sta ik voor de kast, pak ik de stofzuiger :wall: werkt ook heel goed :mrgreen:
Zwangerschapsdementie!!! :silenced:
Ik ga binnenkort ook maar eens op zoek naar snowboots voor de meiden. Voor M mag zijn ohzogewaardeerde moeder lekker zelf doen, krijgt ze genoeg centen van ons voor! :twisted:
@Becky wrote:
Disney is geboekt!!! :dance:
gaat nu even zoeken naar de NODdatun in agenda voor Han
Jaloers!!! Disney was leuk! :inlove: Wij waren er in 2007, in oktober.
@Becky wrote:
Han, mijn nieuwe NOD is 3 november. J had het even uitgerekend voor me :inlove:
Hij rekende net meteen door en als ik niet zwanger word voor de kerst moet ik het waarschijnlijk eerste kerstdag worden :wall:
Pas ik morgen even aan in het lijstje. Ben helemaal kapot, was een lange dag vandaag, en heb knallende koppijn… :-*
Eef, onbeschofte vraag:
Waar heb jij de snowboots voor J gekocht, en hoe duur waren ze?
Ik zit overigens wel een beetje met de maten, want zowel R als I zitten midden in een groeispurt… :?
system
11 oktober 2011 om 18:23
Ik weet niet wie het vroeg maar er was iemand die vroeg of ik al eerder gestopt was met de pil?
Ja klopt, maar toen klusten we een beetje om de vruchtbare dagen heen zeg maar :lol:
Ik ga zo lekker het bad vol laten lopen en dan even lekker in bad en op tijd naar bed. Ben kapot. Was een drukke dag vandaag
edel
11 oktober 2011 om 18:25
@Amy82 wrote:
fijn Linda, dat je nu al mee mag doen! Hoe bedoel je, dat het er minder zijn dan vorige keer?
Vorige keer twee kratten en nu 1 krat!
system
11 oktober 2011 om 18:25
@HanB wrote:
@Becky wrote:Disney is geboekt!!! :dance:
gaat nu even zoeken naar de NODdatun in agenda voor Han
Jaloers!!! Disney was leuk! :inlove: Wij waren er in 2007, in oktober.
Ik ben ook een paar jaar terug geweest maar J is er nog nooit geweest. Daarnaast is het er met de kerst ook erg romantisch :inlove:
online via Van Haren, 15 euro, gratis laten bezorgen!
Ga weer verder met strijken…
Are you kidding me??? vliegt nu naar de site van van h :shock:
Eef, I love you!!! :inlove:
bestelt nu snowboots voor R
@HanB wrote:
Are you kidding me??? vliegt nu naar de site van van h :shock: er stonden er niet heel veel op hoor, maar wel precies degenen die ik zocht
bestelt ook snowboots voor I :inlove:
system
11 oktober 2011 om 18:35
@Becky wrote:
Ik weet niet wie het vroeg maar er was iemand die vroeg of ik al eerder gestopt was met de pil?
Ja klopt, maar toen klusten we een beetje om de vruchtbare dagen heen zeg maar :lol:
Ik ga zo lekker het bad vol laten lopen en dan even lekker in bad en op tijd naar bed. Ben kapot. Was een drukke dag vandaag
Dat was ik, ben ik in ieder geval niet de enige hier die al zo lang gestopt is
elena96
11 oktober 2011 om 18:35
@Amy82 wrote:
hier een paar weken geleden al de snow-boots gekocht voor L. :thumbup:
Meid, oh echt ben zo ontzettend benieuwd!!!
Ga je stalken nu weer hoor…
:-*
Duim natuurlijk ook voor de andere dames, maar voor deze dame in het speciaal :inlove:
elena96
11 oktober 2011 om 18:38
@HanB wrote:
Eef, I love you!!! :inlove:
bestelt nu snowboots voor R
Ski-pakjes etc. zijn ook al handig om nu te kopen mocht je die ook nodig hebben.
Want dadelijk zijn die ook al heel snel weg overal… :thumbup:
Ah sorry, breek weer uit :oops: :mrgreen: