Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:
Are you kidding me??? vliegt nu naar de site van van h :shock:
er stonden er niet heel veel op hoor, maar wel precies degenen die ik zocht :slight_smile:

Nee, niet veel, en ook niet bepaald meisjesachtig, maar het zijn wel snowboots, en dat was ons grootste punt. Dus voor elk een paar besteld! :inlove:

die heb ik ook al :wink: bij de bristol gekocht, was 35% korting :wink:

@Cin. wrote:

@HanB wrote:
Eef, I love you!!! :inlove:

bestelt nu snowboots voor R

Ski-pakjes etc. zijn ook al handig om nu te kopen mocht je die ook nodig hebben.

Want dadelijk zijn die ook al heel snel weg overal… :thumbup:

Ah sorry, breek weer uit :oops: :mrgreen:

Ik heb voor Isa nog een sneeuwpakje van R liggen, dus dat scheelt. R zelf zie ik niet zo gauw meer in een sneeuwpak lopen eigenlijk. Die trekt liever een extra maillot onder haar broek aan of zo. :slight_smile:

@HanB wrote:

@Amy82 wrote:
@HanB wrote:
Are you kidding me??? vliegt nu naar de site van van h :shock:
er stonden er niet heel veel op hoor, maar wel precies degenen die ik zocht :slight_smile:

Nee, niet veel, en ook niet bepaald meisjesachtig, maar het zijn wel snowboots, en dat was ons grootste punt. Dus voor elk een paar besteld! :inlove:
nou idd. Straks ben je te laat en kan je ze niet meer krijgen of betaal je de hoofdprijs!

en een gewone skibroek?

Eef even onder spoiler…

Vanmiddag bij inbrengen van hormonen een slijmpje met wat bloed erbij…

Vanavond maar een test er tegenaan gegooid. En zoals verwacht is ie negatief.

Stop gelijk met die rothormonen…Heb er geen zin meer is. Laat die ongi dan maar komen.

Shit zeg, nog maar 1 kans te gaan. Nu maar hopen dat 2012 ons jaar wordt :pray:

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

Stop gelijk met die rothormonen…Heb er geen zin meer is. Laat die ongi dan maar komen.

ships zeg, nog maar 1 kans te gaan. Nu maar hopen dat 2012 ons jaar wordt :pray:

:hug:

Weet je zeker dat je ongesteld gaat worden, het kan toch ook iets anders zijn? Ik blijf in ieder geval voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

ships zeg, nog maar 1 kans te gaan. Nu maar hopen dat 2012 ons jaar wordt :pray:

:hug: :pray: :pray: :hug:

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

:hug: :hug:

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

oh nee he :frowning: :frowning: :frowning: :hug: vind het echt zo klote voor jullie…

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

:hug: :hug: :hug:

@ukkie27 wrote:

@Becky wrote:
Ik weet niet wie het vroeg maar er was iemand die vroeg of ik al eerder gestopt was met de pil?

Ja klopt, maar toen klusten we een beetje om de vruchtbare dagen heen zeg maar :lol:

Ik ga zo lekker het bad vol laten lopen en dan even lekker in bad en op tijd naar bed. Ben kapot. Was een drukke dag vandaag

Dat was ik, ben ik in ieder geval niet de enige hier die al zo lang gestopt is :wink:

:mrgreen:

Ik ga nu alvast naar bed. Ben echt heel erg moe. Fijne avond meiden en tot gauw!

Amy, duim nog steeds voor je hoor! :pray:

@Krabje wrote:

Eef even onder spoiler…

Ja, maar… Ben je niet veel te vroeg? :cry:

Thanks Becky!

Ik durf morgenochtend niet te testen… Misschien dat ik het zaterdag pas doe :shifty:

@Amy82 wrote:

Thanks Becky!

Ik durf morgenochtend niet te testen… Misschien dat ik het zaterdag pas doe :shifty:

Waarom morgen niet en zaterdag wel?

Krabje! :hug:

Meiden. Ik ben nu s’avonds steeds misselijk. Nu 3 dagen ofzo…

Kan dat kloppen? :oops:

Kan hoor, MissMe! Ik was bij Isa ook steeds 's avonds misselijk. :hug: :-*

@babywens wrote:

@Amy82 wrote:
Thanks Becky!

omdat ik al 2 keer eerder heb gehad dat ik positief teste en toen alsnog ongesteld werd. vroege mk dus.

en ben bang om toch negatief te testen. maar heb nog steeds de instelling dat ik gewoon ongesteld ga worden, ga daar echt nog van uit!

zo, strijken is lekker klaar. nu ff relaxen met laptop op schoot :dance: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@babywens wrote:
@Amy82 wrote:
Thanks Becky!

omdat ik al 2 keer eerder heb gehad dat ik positief teste en toen alsnog ongesteld werd. vroege mk dus.

en ben bang om toch negatief te testen. maar heb nog steeds de instelling dat ik gewoon ongesteld ga worden, ga daar echt nog van uit!

ohh vandaar. :hug:

Dan doe je het toch van het weekend testen? Dan wacht je er gewoon nog even mee.