Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

Krabje :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Missme leuk hoor trouwen, zou ook wel graag willen zón mooie jurk en zo.

Amy heb gelukkig gisteren de strijk al weg gewerkt vind het zulk dom werk.

Maar we geven nog niet op hoor, we houden gewoon in ons hoofd dat we ongesteld worden (niet dus). doe ik zaterdag met je mee met testen ja.

Hier de gewone dingen, werken boodschappen enz weinig te melden eigenlijk.

Wilde vandaag de testjes kopen zat daar de kruidvat dicht, heb ik kleren gekocht voor B haar verjaardag, zijn ze aan de kleine kant, en voor S gym schoentjes ook te klein kan ik morgen weer die kant op kleppen.

ja, strijken is idd dom werk. als je het even weer aan hebt, is het niet meer netjes :mrgreen: en het stomste is dat je elke week weer een mand hebt :wall: :mrgreen:

oh, gaan we zaterdag allebei testen dus! als het dan nog nodig is haha

Is goed, deal, doen we, moet alleen nog even weer testjes scoren.

ik heb er nog één in huis…

Hoe laat zaterdag hahaha

denk kwart voor 7 ofzo, als Jayden wakker is :wink:

ga nu naar bed toe, slaap lekker!

goedemorgen! Leuke banner heb ik zo :mrgreen: zit in de metro, op naar mijn werk. Rook net iemand die shag had gerookt. Vind ik zó stinken altijd… :sick:

Leuke banner he :smiley:

ff gauw: had gisteren wat dikker slijm :shock: :shock:

Vanavond ov test doen. Kan toch niet zomaar een week eerder :?

ja zeker leuk :mrgreen:

Zou idd ook even ovutest doen ja!

Hele mooie banner, Eef! :inlove:

Babywens, wat gek zeg, ben benieuwd wat je ovutest zegt vanavond!

We duimen voor 2 positieve zwng testen morgen, en ovu test vanaaf

:pray: :inlove: :inlove: :inlove: :pray:

Zo, het lijstje is weer aangepast! :inlove:

Mocht er nog iets veranderd moeten worden, laat het me dan even weten via PB.

Moet ik ook nog een lijstje maken met afspraken die er zijn voor eventuele fertilliteitsbehandelingen, of zwangerschapsafspraken of zo?

Suusy, hoe is het bij jou ondertussen? :pray:

Dat dacht ik nou ook net, zaterdag heeft ze voor het laatst een berichtje gedaan, ze is nu 4 dagen overtijd.

@Amy82 wrote:

goedemorgen! Leuke banner heb ik zo :mrgreen: zit in de metro, op naar mijn werk. Rook net iemand die shag had gerookt. Vind ik zó stinken altijd… :sick:

Hé Eef, idd een mooie banner, hopelijk kan je hem snel veranderen in 4 weken en …dagen zwanger. Spannend hoor, wanneer ga je testen?

X

Hoe is het weer bij jullie het is hier echt herfst weer, regen, regen en nog eens regen.

Vind er geen klap aan, behalve dat het 's avonds weer eerder donker is en je weer meer zin krijgt aan leuke dingen maken 's avonds.

Hier ook al de hele ochtend van die akelige miezerregen. :? Dus Isa en ik zijn beiden al lekker nat geregend, toen we Maarten naar school moesten brengen! Jeuj… :frowning:

weetje wat ik eigenlijk mis.

Een voorstel stukje aan het begin bij het lijstje.

met wie ben je, hoe ziet je gezin er uit, wat doe je voor werk , waar woon je enz.

:slight_smile: Ik vind het prima hoor! Wat vindt de rest van de meiden van een voorstelstukje?

Goedemorgen!

Wij zijn hier heel lui :oops: zitten net aan de laatste hapjes ontbijt.

Wat jammer voor krabje :cry: echt …! :-*

Verder las ik heel veel over sneeuw! Ga volgende week de winterbanden ophalen die zijn al wel besteld. Maar die snowboots… Zal wel weer een dure worden voor Daniel. Met super platte en brede voeten. Gaan nu al naar een speciaalzaak voor zn schoenen :roll: en voor mezelf straks ook met een buikje in de gladde zooi niet echt om naar uit te kijken :thumbdown: .

Een voorstelrondje lijkt mij wel leuk. Want wie zat er net nou in de metro?

Zelf ben ik hier in het drentseland voornamelijk op de auto aangewezen…