Amy, de ajax-fan, zat in de metro.
Ik kan het maar niet warm krijgen de afgelopen dagen! De deken wordt werkelijk elke dag gebruikt, zodra ik maar even op de bank zit…
han zet die cv dan 1 graadje hoger! :roll: en heb je geen kruik in huis?
Onze cv staat nog uit… :silenced:
Heb met mezelf afgesproken dat als ik het om 12u nog zo koud heb, ik hem dan aan ga zetten…
Hoe warm is het dan bij jullie in huis?
Geen idee eigenlijk. We hebben geen thermometer of zo hangen. Onze cv heeft gewoon knoppen op de radiator zelf, met cijfers. Meer niet.
Oke nou leg je dekentje dan maar weer klaar. Al schijnt hier het zonnetje wel. Ik zal wat straaltjes jou kant op sturen.
Heb net even bij de junimama’s gelezen maar daar gebeurt nog steeds niet erg veel. Heb het idee dat ik hier de meiden beter ken, vertrouwder :oops:
Ik ga zo mijn eerste pogingen tot werken met een naaimachine doen, wie weet word ik lekker warm als ik me loop te irriteren. Maar bedankt voor het sturen van de straaltjes! :mrgreen:
Mja, er gebeurt daar inderdaad nog niet veel, waardoor ik ook nog niet erg geneigd ben er veel te gaan kletsen… :oops:
Wat voor spannends ga je doen met de naaimachine?
Kijken of ik uberhaupt naaien kan. :mrgreen:
@inge77 wrote:
weetje wat ik eigenlijk mis.
Een voorstel stukje aan het begin bij het lijstje.
met wie ben je, hoe ziet je gezin er uit, wat doe je voor werk , waar woon je enz.
Heel goed idee!
@Amy82 wrote:
@HanB wrote:Kijken of ik uberhaupt naaien kan.:mrgreen:
volgens mij kan je dat wel :mrgreen:![]()
Het ene duidelijk wel, maar dit overduidelijk niet! :roll: Eens kijken of ik iets vinden kan online wat ik dan verkeerd doe…
Hanb: naaien is eecht zo moeilijk niet, het is een kwestie van handigheid erin krijgen. Ik keek het van mijn moeder af en zat toen ik een jaar of 8 was achter haar machine poppenkleertjes te maken :mrgreen:
Okee en numoet ik aan de poets en opruim…kind middagje bij opa gestald en gaan met die banaan…pffffff geen zin :evil:
ik ben ook benieuwd hoe het met Suusy is…
zal vanavond even voorstelstukje doen. nu druk aan het werk
@zonnetje01 wrote:
@Amy82 wrote:goedemorgen! Leuke banner heb ik zo :mrgreen: zit in de metro, op naar mijn werk. Rook net iemand die shag had gerookt. Vind ik zó stinken altijd… :sick:
Hé Eef, idd een mooie banner, hopelijk kan je hem snel veranderen in 4 weken en …dagen zwanger. Spannend hoor, wanneer ga je testen?
X
het dank je!! ik ga zaterda pas testen denk ik… enne, als er nieuws is, weet niet of je JH nog spreekt, maar liever niet aan haar vertellen he

las nog over kou, ik heb het ook steeds koud, brrrrrrrr
en over juni mama’s, daar nog weinig activiteit… is hier drukker :lol:
enne…
nog steeds geen ongi :roll:
@Emmeken36 wrote:
Hanb: naaien is eecht zo moeilijk niet, het is een kwestie van handigheid erin krijgen. Ik keek het van mijn moeder af en zat toen ik een jaar of 8 was achter haar machine poppenkleertjes te maken :mrgreen:
Okee en numoet ik aan de poets en opruim…kind middagje bij opa gestald en gaan met die banaan…pffffff geen zin :evil:
Ik weet zelfs niet eens hoe ik de draden waar moet doen…