@Amy82 wrote:
ik ben ook benieuwd hoe het met Suusy is…Duidelijk héél druk ja! :lol:
zal vanavond even voorstelstukje doen. nu druk aan het werk![]()
@Amy82 wrote:
ik ben ook benieuwd hoe het met Suusy is…Duidelijk héél druk ja! :lol:
@HanB wrote:
@Amy82 wrote:ik ben ook benieuwd hoe het met Suusy is…Duidelijk héél druk ja! :lol:
Primeur van het jaar, de verwarming staat aan! :roll:
@Amy82 wrote:
las nog over kou, ik heb het ook steeds koud, brrrrrrrr
en over juni mama’s, daar nog weinig activiteit… is hier drukker :lol:
enne…
nog steeds geen ongi :roll:
@HanB wrote:
Primeur van het jaar, de verwarming staat aan! :roll:heerlijk zeg! Ik verlang ook naar een warme douche. Heb het zo koud, brrr
@Amy82 wrote:
@HanB wrote:Ohhhhhh goed punt, ik denk dat ik vanavond eens weer een lekker heet bad ga nemen! :inlove:Primeur van het jaar, de verwarming staat aan! :roll:heerlijk zeg! Ik verlang ook naar een warme douche. Heb het zo koud, brrr
wat is het hier rustig trouwens :mrgreen: ik zit weer in de metro naar huis, ben over 10 min weer in spijk. Dan regenpak aan en op de fiets naar so. Jayden in zijn regenpak hijsen, andere fiets pakken en naar huis.
Toelichting over andere fiets : ik rij op mijn moederfiets met Jayden van en naar so, daar staat mijn oude fiets, die zet ik bij de metro neer
Had vandaag nog 2 domme acties op het werk… Thee in mijn beker schenken waar chocolademelk in zat ipv in mijn theebeker. En een opmerking van mijn teammanager niet goed begrijpen waardoor ik echt dom overkwam :lol:
@HanB wrote:
@Amy82 wrote:ja, ik ga denk ik lekker met jayden in bad@HanB wrote:Ohhhhhh goed punt, ik denk dat ik vanavond eens weer een lekker heet bad ga nemen! :inlove:Primeur van het jaar, de verwarming staat aan! :roll:heerlijk zeg! Ik verlang ook naar een warme douche. Heb het zo koud, brrr
Zwangerschapsdementie! :inlove: Had ik dat niet al eerder gezegd? :think: :inlove:
@HanB wrote:
Zwangerschapsdementie! :inlove: Had ik dat niet al eerder gezegd? :think: :inlove:ja
:silenced: :silenced: :silenced: Ik weet het wel! :silenced: :silenced: :silenced:
Spannend!
Eef…
ik wacht geduldig :liar:
je gaat toch niet echt pas zaterdag testen??? Dat doe je mij toch niet aan :lol:
:-*
sorry Cin :mrgreen: ach, als ik echt zwanger ben, heb ik in elk geval wel een knaltest, niet eentje waarbij ik een vergrootglas nodig heb voor een streepje
Trouwens, die kruidvat 2v5, staat dat je die pas na 5 min kan aflezen?? Maar er kan toch meteen eerder een 2e streepje komen? Wanneer kregen jullie met die test het 2e streepje?
Eef ga nu maar testen, zit echt wel goed, wedden.
Gister avond ook al lekker in bad geweest met de kids, heerlijk.
HanB wat is het handigs met voorstel rondje PB en of hier gewoon berichtje
breekt even in
Eef, wil jij even heel snel gaan testen… je laat ons toch niet wachten tot zaterdag? :snooty: :naughty:
Ik duim voor die positieve test hoor!
gaat weer in de meeleesstand
Kim :inlove: :-*
Hou zaterdag trouwens wel je mail in de gaten, want ik moet natuurlijk wel een traditie voortzetten he
Gewoon testen!!!
Bij mij duurde het wel even, eerst de test streep, later de zwangerschaps streep :inlove:
Wij staan er op dat je gaat testen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
ik ook!
Inge, doe maar PB, dan blijft het overzichtelijk, en hoef ik niet het halve draadje door te spitten.