@Missme1 wrote:
Gewoon testen!!!Wat zij zegt!!!
Bij mij duurde het wel even, eerst de test streep, later de zwangerschaps streep :inlove:
Wij staan er op dat je gaat testen!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Missme1 wrote:
Gewoon testen!!!Wat zij zegt!!!
Bij mij duurde het wel even, eerst de test streep, later de zwangerschaps streep :inlove:
Wij staan er op dat je gaat testen!!! :inlove: :inlove: :inlove:
De kachel staat vol open, en ik begin het nu eindelijk weer een beetje behaaglijk te krijgen… :roll: Straks even lekker in bad, en vanavond nog een poging tot cupcakes bakken. Moet morgen een hele berg cupcakes gaan bakken en versieren, voor traktatie van dochterlief vrijdag.
Amy ga eens testen :mrgreen:
Zo voorstel stukje naar Hanb gestuurd wie volgt.
Baal er eigenlijk van dat ik nog geen test in huis heb, had vandaag eigenlijk wel weer willen testen.
Maar moest even kleren ruilen en daar was de kv dicht en hier in het dorp doe ik niet om dat daar een vriendin werkt.
Morgen er maar een paar halen bij mijn werk.
ik heb net ook voorstelstukje naar Han verzonden.
Inge, ja dat is ook niet handig he, als je wilt testen, geen testen in huis halen
Ik moet over een tijdje de tas zwkleding maar eens van zolder halen, kijken wat ik nog pas… bij Jayden woog ik 8 kilo zwaarder toen ik begon… en er zit veel zomergoed bij. Kon best lang toen mijn gewone kleding aan, dus veel wintergoed zit er niet bij… ach, kan ik weer shoppen
ben trouwens zo benieuwd hoe het met Suusy is… Hoop dat ze zich nog komt melden hier!
Net als een aantal andere meiden…
Hier ook bij allebei een poos nog gewone kleding aangehad, broeken met een elastiekje om de knoop, jurkjes truitjes met een buikband er over of onder.
Wilde ook prima, eigenlijk maar een paar echte zwangerschaps kleding gekocht.
Kon ze ook niet kopen omdat mijn moeder er bij was.
@inge77 wrote:
Kon ze ook niet kopen omdat mijn moeder er bij was.
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachen als jouw hoor, er zou er erg zenuwachtig van worden.
ben ik ook… met Jayden heb ik toen ook een week gewacht geloof ik. en toen was die test nog negatief ook :wall: (achteraf was ik ook 2 weken korter zwanger dan gedacht. had daarvoor net een mk gehad in november, dus wist cyclus niet). vandaar dat ik er ook tegen op zie om te testen.
want waarschijnlijk ben ik gewoon helemaal niet zwanger en praat ik mezelf alles aan, en blijft ongi van de spanning weg…
Ja maar aan de andere kant als je gaat testen en je bent wel zwanger dan ben je blij en ben je niet zwanger dan kan je ook de spanning van je af laten vallen en gewoon weer ongesteld worden.
Goede avond,
Amy of Eef, wat is 't nou? :think:
Om even terug te komen op die kv testen bij mij zag je in de eerste minuut de test streep verschijnen en vrijwel direct daarachteraan de zwangerschapsstreep Hij werd alleen maar donkerder naar mate de minuten verstrijken.
Het heeft natuurlijk te maken met de hoeveelheid hormoon in je urine!
Gister bij de controletest van MvM was het ook heel snel zichtbaar.
@inge77 wrote:
Ja maar aan de andere kant als je gaat testen en je bent wel zwanger dan ben je blij en ben je niet zwanger dan kan je ook de spanning van je af laten vallen en gewoon weer ongesteld worden.
@Marga173 wrote:
Goede avond,
Amy of Eef, wat is 't nou? :think:
Nou hup voor uit dan, testen.
Han, ik stuur je morgen wel even een voorstelrondestukje :mrgreen: :think:
Ga mijn bedje in. Ben erg moe en ben de laptop een beetje zat :silenced:
Normaal kijk ik op mijn blackberry maar heb nog steeds last van de storing :evil:
Mijn ovu test was negatief, dus vals alarm.
Ik ga ook zo achter pc weg, beetje last van hoofdpijn. Maar lees op mijn werk wel steeds mee!
balen van je Blackberry Becky! :hug:
Babywens, jammer dat je ovutest negatief was :hug: