Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

Zooooooo dat was lekker, even in bad! :inlove:

Thanks voor de PB’s. Ik zal ze vanaf morgen gaan verwerken in de openingspost! :thumbup:

@Becky wrote:

Han, ik stuur je morgen wel even een voorstelrondestukje :mrgreen: :think:

Ga mijn bedje in. Ben erg moe en ben de laptop een beetje zat :silenced:

Normaal kijk ik op mijn blackberry maar heb nog steeds last van de storing :evil:
Hoop voor je dat je BB snel weer van die storing verlost is! :hug:

Moet zeggen dat ik toch echt zweer bij mijn lappie hoor, hihi. :lol: :inlove:

@babywens wrote:

Mijn ovu test was negatief, dus vals alarm.

Ik ga ook zo achter pc weg, beetje last van hoofdpijn. Maar lees op mijn werk wel steeds mee!

Toch negatief! Wat kan ons lijf ons voor de gek houden hè? :frowning: :hug:

Soms wel he, je snapt er echt geen bal van.

@HanB wrote:

@babywens wrote:

Ik ga ook zo achter pc weg, beetje last van hoofdpijn. Maar lees op mijn werk wel steeds mee!

Ja, maar goed had het ook berekend voor volgende week. En ga vanaf overmorgen de ovu testen gebruiken. Dus het is niet heel erg :slight_smile:

Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger raak :pray:

Hanb heb je het nog koud, lig ook al met een fleece deken en skisokken op de bank, gisternacht ook al zulke koude voeten dat ik met skisokken heb geslapen.

Had ik als ik zwanger was niet, koude voeten.

@Amy82 wrote:

ben trouwens zo benieuwd hoe het met Suusy is… :pray: Hoop dat ze zich nog komt melden hier!

Net als een aantal andere meiden…

Hier ben ik :-). Beetje laat maar na ons weekendje weg gelijk weer druk, druk, druk.

Helaas :twisted:. Maar dat is oke, ik heb er wel vrede mee. We hebben ons ingesteld op een lang proces aangezien ik zooo lang aan de pil ben geweest.

Ik duim voor de rest! :pray:

Ben soms wat traag met reageren, maar ik lees al jullie stukjes. Reageer alleen niet altijd :-). Vind het wel heel fijn dat iedereen hier zo zijn ei kwijt kan. :mrgreen:

Ohh dus geen man overboord babywens, je kansen zijn er nog, goed benutten zou ik zeggen.

Jammer suusyq :hug: , op voor een juli kindje dus.

ohh balen Suusy!! hopelijk volgende maand echt beter :pray: :pray: :pray:

over kou, hier nu niet meer zo, maar zit lekker op de bank met dikke huissokken aan en een fleecetrui :mrgreen:

Ja inderdaad op naar de volgende ronde :-).

Je moet je baner nog aanpassen.

HanB 8 november is mijn nieuwe NOD (ik ga maar even van een 28 daagse cyclus uit… :roll: )

@inge77 wrote:

Je moet je baner nog aanpassen.

Gedaan :mrgreen:

Mooi hoor :lol: :lol:

@SuusyQ wrote:

HanB 8 november is mijn nieuwe NOD (ik ga maar even van een 28 daagse cyclus uit… :roll: )

Eh, als je uitgaat van een 28 daagse cyclus, dan is je NOD vanaf 8 okt, toch 5 nov? Of ben je pas later weer :evil: geworden? :think:

@HanB wrote:

@SuusyQ wrote:

Eh, als je uitgaat van een 28 daagse cyclus, dan is je NOD vanaf 8 okt, toch 5 nov? Of ben je pas later weer :evil: geworden? :think:

Ja de 11e pas (fijn dat iedereen dat nu weet hahaha :wink: )

@inge77 wrote:

Mooi hoor :lol: :lol:

:lol:

@SuusyQ wrote:

@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:

Ja de 11e pas (fijn dat iedereen dat nu weet hahaha :wink: )

was je drie dagen overtijd joh :hug:

en daarom test ik nu dus nog niet he, omdat ik nog steeds gewoon ongi kan worden :wall:

@babywens wrote:

@HanB wrote:
@babywens wrote:

Ja, maar goed had het ook berekend voor volgende week. En ga vanaf overmorgen de ovu testen gebruiken. Dus het is niet heel erg :slight_smile:

Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger raak :pray:

Ik hoop het ook voor jou!!! :pray: Hard klussen dus! :wink:

@inge77 wrote:
Hanb heb je het nog koud, lig ook al met een fleece deken en skisokken op de bank, gisternacht ook al zulke koude voeten dat ik met skisokken heb geslapen.

Had ik als ik zwanger was niet, koude voeten.

Nee, nu even niet meer koud, maar had mijn bad ook wel aan de flink warme, bijna hete kant, en de verwarming staat hier nog steeds aan, EN ik heb een dikke hoodie, en een lekker joggingbroek aan, dus ik doe mijn best ook wel om warm te blijven… Zo nog even de deken weer over me heen draperen, en dan komt dat helemaal goed! :inlove:

@SuusyQ wrote:
@Amy82 wrote:
ben trouwens zo benieuwd hoe het met Suusy is… :pray: Hoop dat ze zich nog komt melden hier!

Net als een aantal andere meiden…

Hier ben ik :-). Beetje laat maar na ons weekendje weg gelijk weer druk, druk, druk.

Helaas :twisted:. Maar dat is oke, ik heb er wel vrede mee. We hebben ons ingesteld op een lang proces aangezien ik zooo lang aan de pil ben geweest.

Ik duim voor de rest! :pray:

Ben soms wat traag met reageren, maar ik lees al jullie stukjes. Reageer alleen niet altijd :-). Vind het wel heel fijn dat iedereen hier zo zijn ei kwijt kan. :mrgreen:
Heb je een leuk weekend gehad? Wel jammer hoor, maar volgende ronde hopelijk meer geluk! :hug: :-*