@SuusyQ wrote:
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:HanB 8 november is mijn nieuwe NOD (ik ga maar even van een 28 daagse cyclus uit… :roll: )
Eh, als je uitgaat van een 28 daagse cyclus, dan is je NOD vanaf 8 okt, toch 5 nov? Of ben je pas later weer :evil: geworden? :think:
Ja de 11e pas (fijn dat iedereen dat nu weet hahaha )
Sorry!!! :oops: Zag alleen de 8e op het lijstje staan, vandaar dat er wat belletjes bij mij gingen rinkelen.
Maar ok, dan vul ik 8 november in! :-*
missck
12 oktober 2011 om 19:59
Heb je ook wel weer gelijk in Amy doen we het toch samen zaterdag, en dan samen happy of janken.
missck
12 oktober 2011 om 20:01
En hoe zit het eigenlijk met Plien, hoe zou het met haar zijn.
(hielp bij suusq ook)
system
12 oktober 2011 om 20:02
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:HanB 8 november is mijn nieuwe NOD (ik ga maar even van een 28 daagse cyclus uit… :roll: )
Eh, als je uitgaat van een 28 daagse cyclus, dan is je NOD vanaf 8 okt, toch 5 nov? Of ben je pas later weer :evil: geworden? :think:
Sorry!!! :oops: Zag alleen de 8e op het lijstje staan, vandaar dat er wat belletjes bij mij gingen rinkelen. Maar ok, dan vul ik 8 november in! :-*
Haha, geeft nie hoor :-).
8 november it is, dank u! :mrgreen:
Weekend was top!! alleen een lekke band op de heenweg, dat was wat minder… Maar verder TOP! :mrgreen:
system
12 oktober 2011 om 20:04
@Amy82 wrote:
@SuusyQ wrote:
@HanB wrote:
was je drie dagen overtijd joh :hug:
en daarom test ik nu dus nog niet he, omdat ik nog steeds gewoon ongi kan worden :wall:
Ja maar bij jou is t anders
Ik zat al 100 jaar (oke 8 … :roll: ) aan de pil. Dus wat cyclussen betreft ik moet nog opstarten ;-). Duim voor je!!
We hebben weer een up-to-date lijstje!!! :inlove:
missck
12 oktober 2011 om 20:07
Mooi lijstje hoor, goed gedaan weer.
@SuusyQ wrote:
Haha, geeft nie hoor :-).
8 november it is, dank u! :mrgreen:
Weekend was top!! alleen een lekke band op de heenweg, dat was wat minder… Maar verder TOP! :mrgreen:
Lekke band, nou ja!!! :wall:
Gelukkig maar dat het verder wel leuk was!
Flink souvenir geshopt?
@SuusyQ wrote:
@Amy82 wrote:
@SuusyQ wrote:
@HanB wrote:
was je drie dagen overtijd joh :hug:
en daarom test ik nu dus nog niet he, omdat ik nog steeds gewoon ongi kan worden :wall:
Ja maar bij jou is t anders
Ik zat al 100 jaar (oke 8 … :roll: ) aan de pil. Dus wat cyclussen betreft ik moet nog opstarten ;-). Duim voor je!!
he hallo! :mrgreen: mijn mirena is er 22 juli uitgegaan, met mirena wisselende cyclus gehad van 4 tot 5 weken, vorige ronde toevallig 29, en ben gemakshalve daar nu maar vanuit gegaan. maar wie weet is het nu wel weer 5 weken…
Dank voor de duimpjes! :-*
@inge77 wrote:
En hoe zit het eigenlijk met Plien, hoe zou het met haar zijn.
(hielp bij suusq ook)
:mrgreen:
Suusy, balen trouwens van je lekker band :hug:
mooi lijstje idd weer. en ik sta bovenaan. heeeeeeeeeeeeeeeeelp haha
nou meiden, ik ga afsluiten en naar bed toe, slaap lekker allemaal!
Hahahaha, ze ziet zichzelf bovenaan staan, dus gaat ze er gauw vandoor! :lol: :mrgreen:
Slaap lekker!!! :-* Bijna zaterdag!
missck
12 oktober 2011 om 20:14
Daar om probeer ik Plien er ook tussen weg te krijgen Sta ik daarna boven aan. :lol: :lol: :lol:
@inge77 wrote:
Daar om probeer ik Plien er ook tussen weg te krijgen Sta ik daarna boven aan. :lol: :lol: :lol:
8) Jij wilt gewoon voordringen!
missck
12 oktober 2011 om 20:16
Nee zij mag op het zwangeren lijstje. :shock: