afvallen door bv kan maar hoeft niet. Mijn moeder is gigantisch afgevallen (te veel, ook in combi met te druk iivm werk enzo, toen kon je als je het lef had om niet te stoppen met werken zodra je een king kreeg na 6 weken dus mooi weer beginnen :evil: ) Ikzelf nauwelijks, ben nu zo’n 5 kg lichter dan voor Emma, maar er zou nog makkelijk 20 meer af mogen.
Lijnen tijdens bv kun je trouwens beter niet doen, dan komen er gifstoffen vrij in je lijf die in de melk komen :?
We hebben hier vandeweek een crosstrainer gekocht, nu nog tijd vinden om erop te duiken, kan nl niet met Emma erbij die wil helpen en zit dus overal aan :roll:
@babywens wrote:
Deal Han! Maar ik wil voor mijn zwangerschap wel die 6 kilo eraf hebben. Ik voelde me veel beter toendertijd. En voel mij de hele dag zo opgezet/dik. Niets aan
Ze zeggen wel eens dat bv helpt bij het afvallen?
Ken dat gevoel hoor! Ik heb altijd veel gesport, maar ben er op een bepaald moment mee gestopt wegens omstandigheden. En toen ben ik dus gaan groeien. Nu zit ik gelukkig min of meer op een plateau-gewicht, en ik hoop dat zo te kunnen houden tot mijn bevalling, of max 10 aan komen. Daarna hopelijk bv geven, als het me dit keer wel gegeven mag zijn, en dan afvallen als een tierelier! :mrgreen:
@ukkie27 wrote:
@babywens wrote:ik denk dat mijn cyclus deze keer korter dan mijn gemiddelde is.
Mijn ovutest kleurt nu al licht. Gister nog helemaal niets.
Snap er echt niets van :think: Heb juist vandaag getest omdat ik genoeg testen heb - uit nieuwsgierigheid of het weer wit zou zijn.
Had het niet verwacht echter. Pas volgende week.
Het kan best zijn dat je morgen helemaal niets ziet. Je hebt altijd LH hormoon in je lichaam, alleen net voor je eisprong schiet hij omhoog![]()
haha om het makkelijk te maken

@babywens wrote:
I know, maar die dingen kleuren toch niet 5 dagne van te voren al licht?
Ik dacht twee/drie dagen van te voren?
Geen idee hoeveel dagen van te voren. Lijkt mij dat dat maar afhangt van hoe jouw lijf hormonen aan gaat maken? :think:
@Emmeken36 wrote:
afvallen door bv kan maar hoeft niet. Mijn moeder is gigantisch afgevallen (te veel, ook in combi met te druk iivm werk enzo, toen kon je als je het lef had om niet te stoppen met werken zodra je een king kreeg na 6 weken dus mooi weer beginnen :evil: ) Ikzelf nauwelijks, ben nu zo’n 5 kg lichter dan voor Emma, maar er zou nog makkelijk 20 meer af mogen.
Lijnen tijdens bv kun je trouwens beter niet doen, dan komen er gifstoffen vrij in je lijf die in de melk komen :?
We hebben hier vandeweek een crosstrainer gekocht, nu nog tijd vinden om erop te duiken, kan nl niet met Emma erbij die wil helpen en zit dus overal aan :roll:
Ik ga niet mijn best doen af te vallen als ik bv geef hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik zou het zeker niet erg vinden, al probeer ik het dan natuurlijk wel binnen de perken te houden.

En ja, destijds hadden ze inderdaad belachelijke regels en wetten voor vrouwen met kinderen!!! :evil:
@Emmeken36 wrote:
Ik lijn ook niet, ik eet anders. Mijn lichaam reageert heel erg op bepaald voedsel. En gezond eten kan voor een baby geen kwaad

Elk beetje helpt toch, dus ook die vijf kilo die je nu lichter bent
En nu moet ik gaan afsluiten. Schoonmoeder komt zo op de kids passen, zodat wij samen de stad in kunnen om cadeautjes te shoppen voor de kids.
Leuk shoppen. have fun!
Lindaaa? Gaat het goed??
ik ben :sick:
Han, veel plezier met shoppen!!
@babywens wrote:
@Amy82 wrote:ik ben :sick:
zwanger :mrgreen:
zou het?

pfff, als ik nou niet zwanger ben, eet ik mijn schoen op :shifty: moet zeggen dat het nu wel echt een teleurstelling gaat zijn als ik zaterdag maar 1 streepje krijg :wall: :shifty:
test nu maar ff stiekem.
Houden we het onder ons :mrgreen:
@babywens wrote:
test nu maar ff stiekem.
Houden we het onder ons :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :naughty: ach, nog ehhh 35 uur te gaan, dan heb ik getest :mrgreen:
pff weet je hoe lang dat duurt?!!
Je kan het over tien min weten
dat kan ja
als ik trouwens de topictitel zie, denk ik steeds dat er staat vijf zwangeren :wall:
Inge, hoe is het trouwens met jou, heb je nog testen gekocht?
Plien, hoe gaat het met jou?
Groenelimo, leuk dat je nog meeleest!
Tomaartje, hoe voel jij je? Of weet Matsjo hier meer van?
dacht dat dat aan mij lag, ik denk ook steeds: wie, wie…
en dan: oh ja deel 5
@babywens wrote:
dacht dat dat aan mij lag, ik denk ook steeds: wie, wie…
en dan: oh ja deel 5
haha ja hier precies eender :mrgreen:
He meiden,
Dikke knuffel voor Chantal :hug: meid, wat had ik het je gegund. Het is gewoon niet eerlijk :hug:
Amy, wat maak je het spannend!!! Ik hoop het zo voor je!
Linda, getsie… ik hoop dat het gewoon goed is allemaal :hug:
Hanb, geen mvm dus. Maar wel een mooie test extra :inlove:
Voor de dames waarbij deze ronde niet gelukt is een dikke :hug:
En kop op… julikindjes zijn :inlove:
Met mijn zus (Tomaartje dus) gaat het goed. Alleen erg moe.
Ciao!