Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

@HanB wrote:

Blergh… :cry: Even een spoiler voor een gruwelijk bot bericht, en iets dat ik eigenlijk absoluut niet mag zeggen:

Ik vind het gewoon echt te belachelijk voor woorden dat een regelrechte autist met ADHDtrekken (stiefzoon dus) wel al twee diploma’s kan halen, en mijn perfect gezonde dochter, zonder ook maar een enkele lichamelijke of geestelijke afwijking niet!!! Ik ben zooooooooooooo boos!!! :evil:

Kan ik mij voorstellen!! Neem aan dat je al van alles geprobeert hebt om haar te motiveren?

@groenelimo wrote:

Hanb vind wel degelijk dat t zwembad er wat aan kan doen. Bij ons is dt wel degelijk t geval, dan worden ze apart genomen en ff " aangepakt" zeg maar door andere juf. Wij hebben altijd n hoofd zwemzaken op zwemzaal lopen.

Zou de coordinator er zowiezo over aanspreken suc6

Heb net een mail gestuurd inderdaad aan de coordinatrice. Ben benieuwd of ze volgende week nog een kansje maakt, en anders maar eens gaan praten of er iets te regelen valt vanuit het zwembad… Twee jaar… Ik ben het zooooooooooooooo zat!!!

@babywens wrote:

@HanB wrote:

Blergh… :cry: Even een spoiler voor een gruwelijk bot bericht, en iets dat ik eigenlijk absoluut niet mag zeggen:

Ik vind het gewoon echt te belachelijk voor woorden dat een regelrechte autist met ADHDtrekken (stiefzoon dus) wel al twee diploma’s kan halen, en mijn perfect gezonde dochter, zonder ook maar een enkele lichamelijke of geestelijke afwijking niet!!! Ik ben zooooooooooooo boos!!! :evil:

Kan ik mij voorstellen!! Neem aan dat je al van alles geprobeert hebt om haar te motiveren?

Veel aandacht geven, schreeuwen, vloeken, tieren, schelden, lief zijn, positieve motivatie, negeren, lachen, huilen, het maakt allemaal geen ene zak uit bij die meid! :wall:

Heb nu hulptroepen ingeschakeld: Morgen komt mijn moeder voor de verjaardag van R toch deze kant op, en zij gaat in ieder geval ook nog een hartig woordje met madamme spreken…

Denk niet dat de coordinatrice kijkt naar tijd, maar naar t aantal lessen en hoe frequent ze komt…

Sterkte

Hoe doen ze t op school??

Ze heeft welgeteld twee lessen gemist in die twee jaar, en zwemt elke woensdag, dus tja?

Ik hoop heel hard dat ze alsnog op mag de 23e, anders geef ik het echt op…

@groenelimo wrote:

Hoe doen ze t op school??

Het ging in groep 4 heel goed. Had ze een lerares die van wanten wist, en al heel snel door haar gedrag heen prikte, waardoor ze aan het eind van groep 4 presteerde po niveau eind 5. Dat was dus echt top! Nu heeft ze de twee leraressen uit groep 3 terug, en moet ik het nog even afwachten, want minstens 1 van de twee is niet echt… Krachtig zeg maar… :roll: De ander doet het wel goed, maar die werkt maar 2 van de 3 dagen van de week. :wall:

Lastig Han!! Ik zou het niet weten, maar heb ook nog niet eerder zo’n situatie gehad -> geen kids hier.

Hoop dat je het kan oplossen.

Ik probeer te lijnen, maar ben er zo slecht in…Is er hier iemand toevallig nog aan het lijnen?? Ik ben niet zo zeer minder aan het eten, maar voornamelijk anders aan het eten via dietiste.

Maar ik kan me er niet goed aan houden :oops:

Lijnen heb ik ook een tijd geprobeerd ja… Leverde mij alleen maar frustratie op! :frowning: Moet je veel afvallen? :hug:

ik ben weer thuis, ga nu eten :slight_smile:

Lijnen, ik ben vanaf februari met Sonja Bakker 8 kilo kwijt geraakt :slight_smile: met en na vakantie 2 aangekomen, zou nu wel weer willen beginnen, maar mag niet van mijn man en heb er ook veel te veel trek voor :lol:

@HanB wrote:

Lijnen heb ik ook een tijd geprobeerd ja… Leverde mij alleen maar frustratie op! :frowning: Moet je veel afvallen? :hug:

Sinds mijn trouwen dit jaar ben ik 6 kilo aangekomen :oops:

Dus dat moet er af!! En dan nog 10 kilo uiteindelijk. Maar die laatste tien kilo hoop ik na mijn zwangerschap te kunnen doen.

Ik moet mijn eetpatroon eerst omgooien, zodat ik tijdens de zwangerschap niet extra erbij eet en me helemaal dik voel.

@Amy82 wrote:

ik ben weer thuis, ga nu eten :slight_smile:

Lijnen, ik ben vanaf februari met Sonja Bakker 8 kilo kwijt geraakt :slight_smile: met en na vakantie 2 aangekomen, zou nu wel weer willen beginnen, maar mag niet van mijn man en heb er ook veel te veel trek voor :lol:

haha ja ik heb ook altijd trek. En daarna spijt…

goed joh 8 kilo! :thumbup:

Ik voel me altijd zo dik, bah

Hoe is het nu met Lindaaa?

Ik ben altijd bezig, maar telkens weer komt er ets tussen… Moet nog 10 kg van mn vorige zwangerschap…

6 kilo is niet echt dramatisch veel hoor! :slight_smile: Vooral voor jezelf onthouden dat je kleine stapjes neemt, met afvallen, want meteen veel afvallen, is juist funest voor je lijf! Juist dan heb je veel meer risico op jo-jo-effect…

Als onze kleine straks op de wereld is, en ik geen bv meer geef, dan ga ik ook weer beginnen, en dan wil ik er minstens 30 af hebben, dus dan doe ik gezellig met je mee, deal? :mrgreen:

Vraag me ook wel af hoe het ondertussen met Linda is… Hoop zo dat alles goed is… :frowning: :pray:

Deal Han! Maar ik wil voor mijn zwangerschap wel die 6 kilo eraf hebben. Ik voelde me veel beter toendertijd. En voel mij de hele dag zo opgezet/dik. Niets aan :frowning:

Ze zeggen wel eens dat bv helpt bij het afvallen?

ik denk dat mijn cyclus deze keer korter dan mijn gemiddelde is.

Mijn ovutest kleurt nu al licht. Gister nog helemaal niets.

Snap er echt niets van :think: Heb juist vandaag getest omdat ik genoeg testen heb - uit nieuwsgierigheid of het weer wit zou zijn.

Had het niet verwacht echter. Pas volgende week.

Mijn testen kleurden van te voren ook al licht op, al een aantal dagen hoor! :slight_smile: Je weet het pas echt zeker als je test knalt… :hug: :-*

@babywens wrote:

ik denk dat mijn cyclus deze keer korter dan mijn gemiddelde is.

Mijn ovutest kleurt nu al licht. Gister nog helemaal niets.

Snap er echt niets van :think: Heb juist vandaag getest omdat ik genoeg testen heb - uit nieuwsgierigheid of het weer wit zou zijn.

Had het niet verwacht echter. Pas volgende week.

Het kan best zijn dat je morgen helemaal niets ziet. Je hebt altijd LH hormoon in je lichaam, alleen net voor je eisprong schiet hij omhoog :slight_smile:

I know, maar die dingen kleuren toch niet 5 dagne van te voren al licht?

Ik dacht twee/drie dagen van te voren?