:hug: :-*
thanks Han :-*
ene keer is het kramp, dan weer steekjes… kan eigenlijk nog alle kanten op, ahum. maar in elk geval nog geen ongi te bekennen.
enne, geen bloed geeft moed he :mrgreen:
Dames, maakte me al een tijdje zorgen, maar nu ook een beetje bloedverlies en buikpijn… Heb dus even wat duimpjes nodig, maar ben erg bang dat het mis is…
ahhh Linda :hug:
Oh nee toch, Linda!!!
Plakken blijven, beebje van Linda!!!
Oh jee Linda, hopelijk heb je het mis en blijft beebje braaf zitten :hug:
:oops: :oops: :oops:
Mijn darmen- / flubberbuikje nu…
Linda :hug:
:kaars: :kaars:
Ik lees nog wel mee… En moet nu toch echt ff reageren…
Lindaaa :hug: :hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hier…
Amy hopelijk zet jou ongi ook niet door…
Missme nog gefeliciteerd!
han, mooi buikje al! Ik zou er 's avonds na het eten ook gerust een kunnen maken, helemaal opgeblazen dan :lol:
Linda, hoe gaat het nu met je? :hug:
Hier nog steeds niks… Toen ik vanmiddag die krampjes kreeg, kon ik heel ontspannen werken. Maar dus nog niks gespot.
Eh, ik heb weer weekend! :dance:
@Lindaaa wrote:
Dames, maakte me al een tijdje zorgen, maar nu ook een beetje bloedverlies en buikpijn… Heb dus even wat duimpjes nodig, maar ben erg bang dat het mis is…
Oh neeee…

mooi buikje Han!
Ik zag net dat het al 6 weken is. Wat gaat dat snel
Beton!!! Waar is die regenton vol beton??? Heb ik NU nodig om er een kind in te storten! Liefst snelhardend beton aub!
:wall: :wall: :wall:
Oudste dochter heeft inmiddels bijna twee jaar zwemles. Stiefzoon is bijna een half jaar na haar gestart. Stiefzoon mag op voor zijn B-diploma, op de 23e, zo hebben we vandaag te horen gekregen. Dochter mag nog altijd niet eens op voor haar A-diploma!!! :evil: Mama is not amused, zacht gezegd. Heb een mail aan de coördinatice gestuurd, om te vragen of Robyn nog een kansje maakt, komende week, om af te mogen zwemmen, en dat als ze niet af mag zwemmen, wij genoodzaakt zijn haar van zwemles af te halen. Het is een bodemloze put zo, en zo rijk zijn wij nu ook weer niet!!! :evil:
wat raar dat daar zo’n verschil in zit.
Zitten ze allebij bij hetzelfde zwembad?
Mijn beton is net op, sorry!
belachelijk Han :evil:
Hanb waar mag ze niet op afzwemmen?? Schoolslag. Borstcrawl??
En er kan idd een heel verschil in zitten, sommige kindjes hebben wel 75/80 lessen nodig terwijl andere maar 40 lessen nodig hebben. Oa afhankelijk van leeftijd, bouw, karakter etc.
@babywens wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:Mijn ovu test was negatief, dus vals alarm.
Ik ga ook zo achter pc weg, beetje last van hoofdpijn. Maar lees op mijn werk wel steeds mee!
Toch negatief! Wat kan ons lijf ons voor de gek houden hè?:hug:
Ja, maar goed had het ook berekend voor volgende week. En ga vanaf overmorgen de ovu testen gebruiken. Dus het is niet heel erg
Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger raak![]()
Dan gaan we gelijk op, ik begin ook morgen met de ovutesten

En SuusyQ, wij gaan gewoon allemaal voor de komende maand, een julikindje is veeeeel leuker dan een junikindje

Linda en Amy :hug:, de duimen draaien hier :thumbup: :thumbdown:
Even voor de duidelijkheid: het ligt niet aan het zwembad… Zijzelf weigert haar best te doen. Heeft ze ook zelf toegegeven. Ze wil graag spelen, en leuke dingen doen, en vooral niets moeten. Ze wil niet moeten presteren, want dan is ze bang dat ze het niet goed genoeg kan. Dus kiest ze de veilige weg, van uberhaupt niet laten zien wat ze wel of niet kan. Doet ze op school ook zeer regelmatig, maar gelukkig kennen haar leraren haar inmiddels goed genoeg om daar doorheen te prikken… Maar dat zwemmen… :roll: :wall:
Blergh… Even een spoiler voor een gruwelijk bot bericht, en iets dat ik eigenlijk absoluut niet mag zeggen:
Ik vind het gewoon echt te belachelijk voor woorden dat een regelrechte autist met ADHDtrekken (stiefzoon dus) wel al twee diploma’s kan halen, en mijn perfect gezonde dochter, zonder ook maar een enkele lichamelijke of geestelijke afwijking niet!!! Ik ben zooooooooooooo boos!!! :evil:
@ukkie27 wrote:
@babywens wrote:@HanB wrote:@babywens wrote:Mijn ovu test was negatief, dus vals alarm.
Ik ga ook zo achter pc weg, beetje last van hoofdpijn. Maar lees op mijn werk wel steeds mee!
Toch negatief! Wat kan ons lijf ons voor de gek houden hè?:hug:
Ja, maar goed had het ook berekend voor volgende week. En ga vanaf overmorgen de ovu testen gebruiken. Dus het is niet heel erg
Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger raak![]()
Dan gaan we gelijk op, ik begin ook morgen met de ovutestenMijn eisprong was tot nog toe tussen dag 15 en dag 21.
En SuusyQ, wij gaan gewoon allemaal voor de komende maand, een julikindje is veeeeel leuker dan een junikindje
Linda en Amy :hug:, de duimen draaien hier :thumbup: :thumbdown:
Grappig dat we tegelijk testen. Misschien worden we wel tegelijk zwanger

Amy ook voor jou

Hanb vind wel degelijk dat t zwembad er wat aan kan doen. Bij ons is dt wel degelijk t geval, dan worden ze apart genomen en ff " aangepakt" zeg maar door andere juf. Wij hebben altijd n hoofd zwemzaken op zwemzaal lopen.
Zou de coordinator er zowiezo over aanspreken suc6