Augustus- en Septemberstoppers 2011 #5 Al VIER zwangeren!!!

@Amy82 wrote:

ik ben :sick:
1e

Hier nog 1. En zoooo moe!

Hey dames, heb vanavond paar keer geprobeerd een update te geven via telefoon, maar dat ging maar steeds niet… :-S

Maar hier nog weinig verandering. Bloedverlies valt tot nu toe wel mee, af en toe een streepje oud bloed zeg maar. Buikpijn is het ene moment erger dan het andere moment, maar heb ook een hele drukke dag gehad. (hebben het oude huis leeg gehaald, waaronder een hele lading laminaat wat allemaal naar de stort moest)

Mijn gevoel zegt dat het mis is, zeker ook aangezien ik dat gevoel de hele week al heb en de test van mvm die best wel licht was. (heb vanmiddag nog eens een zwangerschapstest gedaan, gewoon omdat die er toch nog lag en die was natuurlijk wel direct helemaal donker, maar dat zegt natuurlijk niks.)

Ik hoop natuurlijk dat alles goed zit, maar ik ga voor mijzelf maar van het ergste uit. Morgen toch maar de vk bellen voor de zekerheid, tot die tijd afwachten of er iets komen gaat…

Lieve dames, het is zo fijn om hier je ei kwijt te kunnen!! En heel erg bedankt voor jullie duimpjes, ik hoop dat het gaat helpen!!

Overigens vanmiddag nog even snel nieuwe laarzen gehaald (binnen 5 minuten, zonder van te voren te weten wat ik precies voor laarzen wou, best knap toch? :wink: )Maar wat heerlijk om even wat geld over de balk te smijten als je even niet lekker in je vel zit!! :mrgreen:

goed gedaan Linda, met die laarzen! :mrgreen: :clap: :mrgreen:

enne, kan het misschien niet van innesteling zijn? of misschien sex gehad, dat er een bloedvaatje is geknapt ofzo, dat het daarvan komt?

ik zou ook de vk bellen, en vragen of je een dezer dagen misschien een echo kunt krijgen… je zou nu wel al een kloppend hartje moeten hebben, toch?

@Missme1 wrote:

@Amy82 wrote:
ik ben :sick:
1e

Hier nog 1. En zoooo moe!

1e? :think:

en zooooooooooo moe? herkenbaar :roll: denk dat ik vanavond niet laat in bed lig… hoop dat Jayden morgen wat langer slaapt, kan ik ‘uitslapen’ :wink: tot 7 uur vind ik het al goed! Normaal gaat mijn wekker namelijk al om kwart voor 6…

benieuwd of Han vanavond nog geslaagd is :mrgreen:

ALS ik nu zwanger ben, ben ik gewoon 20 weken op de sterfdag van mijn vader :wall: :wall: :wall:

@Amy82 wrote:

ALS ik nu zwanger ben, ben ik gewoon 20 weken op de sterfdag van mijn vader :wall: :wall: :wall:

Dan heeft het zo moeten zijn Amy, cadeautje van je paps! Ik hoop dat je niet ongesteld gaat worden!

@Lindaaa wrote:

@Amy82 wrote:

Dan heeft het zo moeten zijn Amy, cadeautje van je paps! Ik hoop dat je niet ongesteld gaat worden!

ja :inlove:

nog steeds geen ongi, of iets wat er op lijkt… als het nou morgen ook nog weg blijft, heb ik er zaterdag wel vertrouwen in :slight_smile: zal je zien dat hij toch negatief is :wall:

wet nog wel dat ik van Jayden positief testte… toen lag Hennie (Missiegirl) in coma na haar bevalling van Cindy

:kaars:

Das dan alweer bijna vier jaar geleden, ongelooflijk he? Heftige periode was dat! Ik ga proberen te slapen…

Linda, wat superfijn om nog even iets van je te lezen! Ik hoop dat het nog oud innestelingsbloed is, dat zijn weg naar buiten nog niet gevonden had… En zoals Eef al zegt: Gewoon even de vk bellen morgenochtend, je kunt het maar beter zeker weten! :hug: :pray: :-*

Han is niet geslaagd voor cadeau voor dochterlief, helaas. :frowning: We willen haar een bedelketting geven, zodat ze bedeltjes kan sparen. Dat wil ze graag, sinds ik een bedelarmbandje heb gekregen. Kunnen we gewoon nergens kindermaatjes bedelkettingen vinden! :wall: We hebben afgesproken dat we Robyn zaterdag de stad mee in gaan nemen, en dat we dan maar volwassen maten kettingen gaan bekijken, en dan een zo kort mogelijke… Mag ze meteen ook zelf een bedeltje uitzoeken, dat zal ze vast leuk vinden. :inlove:

Nu zijn we nog druk met het bakken van de cupcakes van morgen. Mijn ladingen van vanmiddag waren namelijk mislukt. :roll: Dat betekent dat we ze pas morgenochtend kunnen versieren, en dat we dus minstens een half uur eerder op moeten, willen we op tijd klaar zijn. :roll: Maar goed, dat moet dan maar een keer hoor… Ben allang blij dat (h)ex van ml traktaties voor stiefzoon mag regelen dit jaar. :mrgreen: Heb al fondant figuurtjes uitgestoken, we prikken er nog lollies in, en dan moet het maar gewoon goed genoeg zijn. Ook hier geldt het motto onder de moeders: Groot, groter, grootst, duur, duurder, duurst. Maar daar doen wij dus echt niet aan mee! :snooty: :naughty:

Heb wel nog van ml een flesje We.leda zwangerschapsolie gekregen, van de Tui.nen! :inlove: En we hebben een cupcaketoren en een decoratieset gekocht bij de Co.ok & C.o. :inlove: Dus ik ben toch wel blij met ons shopavondje hoor. :wink:

@Amy82 wrote:

Dan kan het gewoonweg niet anders dan dat je zwanger bent!!! :pray:

Amy de testjes zijn in de pocket, de geit is gemolken. hahaha :lol:

Lindaa gewoon bellen hoor, het kan echt wel goed zijn ook al heb je bloed, is het vers of oud? :hug:

Ik begin bij mezelf streeds meer te twijvelen of ik wel zwanger ben, heb op het moment weinig kwaaltjes die er op kunnen duiden.

Alleen snip verkouden en koud. ( maar had ik met vorige zwangerschappen ook dat ik verkouden was).

Weet het echt niet.

Koud, check!

Snipverkouden, check!

:wink: :-*

koud, check :wink:

Goedemorgen!

Jammer Han, dat je niet geslaagd bent voor een bedelarmbandje :frowning: hebben ze bij de lucardi ook niks??

Jayden was om 7 uur wakker, nu liggen we in bed en kijken we het Zandkasteel :inlove:

Inge, hier verder ook nog weinig kwaaltjes hoor… Daarom ben ik ook nog onzeker…

En nog steeds geen ongi…

@Amy82 wrote:

Stille meelezer breekt even in. :shifty: :wink:

amy, ik ben bijna uitgerekend op mijn vaders sterfdag. Zie er erg tegen op maar mijn moeder ziet dat juist als een goed teken. Dubbel he!

Ik duim voor je :pray:

En natuurlijk ook voor de andere dames! :pray: :pray: :smiley:

Breekt weer uit…

@Amy82 wrote:

koud, check :wink:

Goedemorgen!

Jammer Han, dat je niet geslaagd bent voor een bedelarmbandje :frowning: hebben ze bij de lucardi ook niks??

Jayden was om 7 uur wakker, nu liggen we in bed en kijken we het Zandkasteel :inlove:

Inge, hier verder ook nog weinig kwaaltjes hoor… Daarom ben ik ook nog onzeker…

En nog steeds geen ongi…

Daar gaan we morgen waarschijnlijk samen met haar kijken. :slight_smile:

Ze is in ieder geval wel heel blij dat ze zelf mee mag uitkiezen, dat vond ze toch wel speciaal, haar eigen cadeautje kiezen. :inlove:

Hier is het mega-spitsuur eindelijk voorbij. Vanochtend al om half zeven opgestaan om de woonkamer nog te versieren, en de cupcakes te decoreren. Uiteindelijk toch nog goed gekomen, ook naar mijn tevredenheid, dus een blij kind naar school gebracht met een cupcaketoren vol cc’s. :wink: Roze hartjes en paarse sterren, met allerlei strooisels. Altijd goed, en lekker simpel! :stuck_out_tongue: Yay voor suiker. :wink:

Linda, hoe is het bij jou ondertussen? :pray:

Goede morgen

Ja Lindaa hoe gaat het, bellen hoor vandaag.

Wanneer hadden jullie met de 2 voor 5 van kv positieve test in handen.

Inge met die testjes had ik met Emma 4 dagen voor nod een heel licht streepje!

En inderdaad hoe is het met Lindaa?

Han, gefeliciteerd met je dochter en groot gelijk dat je niet meedoet aan goter/duurder duurst, het is een kinderverjaardag, geen wedstrijd :slight_smile:

Hier nog niet veel verbetering,al voelt mijn buik beter aan. Maar heb net al geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen, zal zo nog eens proberen. Las over buitenbaarmoederlijke zwangerschap met kleine beetjes bruinverlies en steken onder in de buik… Eigenlijk moet je niks gaan opzoeken he, niet echt geruststellend…