Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Zo ik ben een dagje werken en er is alweer een zwangere bij, houden jullie nog wat over voor juli? :mrgreen:

Marga gefeliciteerd!!! :dance:

Ik heb komende week een hele drukke werkweek dus zal denk ik weinig reageren, maar zal m’n best doen om iig bij te blijven met lezen :lol:

Zo, en nu lekker ff met manlief op de bank :smiley:

Marga, gefeliciteerd :mrgreen:

@Amy82 wrote:

ukkie, hoe is het nu trouwens met jou?? Nog rood gezien?

Ik heb dus op het bloedverlies gisteravond (slijm dat beetje rood kleurde) geen bloedverlies meer gehad tot vanmiddag. Dacht dus vanmorgen echt even dat ik in ieder geval vandaag nog niet ongesteld zou worden, want mijn temp was ook niet verder gedaald. Maar sinds vanmiddag dus echt weer ongesteld :frowning: Heb dus weer een luteale fase van 10.

@ukkie27 wrote:

Marga, gefeliciteerd :mrgreen:

@Amy82 wrote:
ukkie, hoe is het nu trouwens met jou?? Nog rood gezien?

Ik heb dus op het bloedverlies gisteravond (slijm dat beetje rood kleurde) geen bloedverlies meer gehad tot vanmiddag. Dacht dus vanmorgen echt even dat ik in ieder geval vandaag nog niet ongesteld zou worden, want mijn temp was ook niet verder gedaald. Maar sinds vanmiddag dus echt weer ongesteld :frowning: Heb dus weer een luteale fase van 10.

he bah, wat kl**e zeg :hug:

@Krabje wrote:

@ukkie27 wrote:
@Amy82 wrote:
@ukkie27 wrote:
Mij mag je ook op het lijstje zetten hoor :mrgreen:

Ik ben alleen bang dat mijn nod weer naar begin volgende maand mag, heb alweer rood gespot :frowning:

nee joh, niet nu toch al??? kan het geen innesteling zijn? :pray:

Ik denk het niet, ben nog iedere keer 8 tot 10 dagen na de eisprong ongesteld geworden en dat klopt dus wel, want zit nu op 10 DPO :frowning:

Hoe lang ben je nu gestopt met de pil?

Want ik weet uit ervaring dat 8 tot 10 dagen na je ei je luteale fase dan veel te kort is. Dan moet echt minimaal 10 dagen zijn, anders heeft een bevrucht eitje geen kans om zich in te nestelen.

Hou dit even in de gaten en anders moet je even aan de bel trekken bij je ha!

De huisarts zij dat hij voorlopig even wilde wachten als de echo goed was omdat het dan waarschijnlijk nog van het ontpillen is. Ben dus ook niet meer terug gweest (voor de uitleg van de uitslag) omdat wij toch dachten dat dat geen zin zou hebben en de uitslag was zo ook wel duidelijk. Ik ben in maart gestopt (maar heb tegen de huisarts gezegd januari :oops: ) Overigens was dit een huisarts in opleiding, dus misschien dat ik eens een afspraak ga maken met mijn eigen huisarts. Maar die krijg je eigenlijk nooit, want zolang je zelf niet piept plannen ze je gewoon bij de huisarts in opleiding in.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met tarwekiemolie en/of teunisbloemolie?

Ben afgelopen cyclus (ergens halverwege) begonnen met tarwekiemolie, dat zou kunnen helpen om je LF te verlengen en je zou er erger ongesteld door worden. Ben dus benieuwd nu omdat ik dus ook eigenlijk vrijwel geen bloedverlies heb.

ukkie27 heb bij de eerste keer wel teunisbloemoiliecapsules geslikt, omdat ik toen erg lange cyclussen had, werden toen wel korter.

Maar of dat nou daar door kwam, je kunt het altijd proberen.

Baat het niet schaat het niet.

ukkie, nee niet bekend mee… Ben je wel echt ongi dan?

goedemorgen! Nog 5 dagen, dan gaat het zwangerengeweld hoop ik weer toeslaan! Als ik naar het lijstje kijk, van die komende nod’ers moeten er toch wel een paar zwanger zijn? :mrgreen:

@Amy82 wrote:

goedemorgen! Nog 5 dagen, dan gaat het zwangerengeweld hoop ik weer toeslaan! Als ik naar het lijstje kijk, van die komende nod’ers moeten er toch wel een paar zwanger zijn? :mrgreen:

Laten we het hopen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ben ik ook weer! :inlove:

Vanochtend eerste officiële afspraak voor ons kruimeltje gehad, bij de huisarts. We mogen door naar de gyn, en onze controle afspraken in het ziekenhuis doen, bij de verloskundige daar die ik graag wilde. Nu hopen dat zij ook ruimte voor ons heeft! :mrgreen:

Ukkie: Die middelen zeggen me eerlijk gezegd helemaal niets, maar hoop dat het jou kan helpen! :pray: Als ik jou was zou ik me toch eens door laten verwijzen, of inderdaad een huisarts-die-het-diploma-al-heeft een consult vragen…

Ik ben zo benieuwd wie de volgende zwangere mag zijn! :inlove:

Sorry, wil even klagen… Moet inpakken voor de verhuizing, dat werkt natuurlijk niet met een peuter die een heleboel aandacht vraagt! En ben ook nog eens misselijk en erg prikkelbaar… Zie het allemaal niet meer zitten, hoe moet ik in godsnaam alles in pakken deze week?? Gelukkig kan ik Tygo vanmiddag bij beppe brengen, maar dan de rest van de week nog… :-S

Heb me wel aangemeld bij de verloskundige vanmorgen! :inlove:

Alles voor een mooi huisje waar we straks lekker met z’n vieren kunnen wonen, doorbikkelen nu dus!!

Hè Linda, bah, wat vervelend! Kun je hem niet in zijn eetkamerstoel vastzetten, voor de televisie of zo? Zo doe ik dat met Isabelle, als ik dingen te doen heb…

Waaaaaaah!!! We kunnen donderdag al naar de gyn!!! :inlove:

Spannend Hab!

Succes Lindaaa, ik zou hem ooj vr de tv zetten :slight_smile:

Bassie en adriaan staan de hele ochtend al op, werkt nog niet echt. Straks maar naar beppe en morgen hopelijk naar zijn tante.

Bassie en Adriaan vinden mijn kids sowieso al geen zak aan! :wink:

Jeetje donderdag al naar de gyn, wat vroeg! Wat gaan ze dan doen?

Gewoon een standaard intake, neem ik aan. :slight_smile: Verder zou ik het echt niet weten, voorheen was ik altijd bij een verloskundigenpraktijk. :lol:

Linda kun je Tygo niet laten helpen? Een doos speciaal voor hem waar hij zijn speelgoed in mag doen?

Han, das lekker snel!!

Ja, snel hè? Misschien dat ik dan eindelijk kan geloven dat ik echt zwanger ben! :lol: :inlove: