Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Daar is hij dan, deel 4!!! Spam maar weer vol!!! :inlove:



Deel 1

Deel 2

Deel 3

Ons Showtopic.







En natuurlijk ons lijstje! :inlove:

meld! :mrgreen:

mis geloof ik nog wel wat meiden op het lijstje he, Tomaartje, Plien, Ukkie…

Tomaartje, gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: Een streep is een streep, en op die foto van jou is hij toch echt duidelijk zichtbaar!



En hopelijk morgen Marga ook een positieve test!!! :pray:



En verder ben ik alles alweer vergeten wat ik gelezen heb… :roll: :oops:

@Amy82 wrote:

mis geloof ik nog wel wat meiden op het lijstje he, Tomaartje, Plien, Ukkie…


Dan moet ik eerst toestemming van alledrie krijgen. :wink:

@HanB wrote:

@Amy82 wrote:
mis geloof ik nog wel wat meiden op het lijstje he, Tomaartje, Plien, Ukkie…


Dan moet ik eerst toestemming van alledrie krijgen. :wink:




daar heb je een punt :mrgreen:

@HanB wrote:

Tomaartje, gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: Een streep is een streep, en op die foto van jou is hij toch echt duidelijk zichtbaar!



En hopelijk morgen Marga ook een positieve test!!! :pray:



En verder ben ik alles alweer vergeten wat ik gelezen heb… :roll: :oops:




zwanger? :stuck_out_tongue: :angel:

Oeh oeh, en vandaag is mijn zwangerschapsketting al aangekomen!!! Gister besteld, nu al binnen… :shock: Hij is echt heel mooi! :inlove:

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:
Tomaartje, gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: Een streep is een streep, en op die foto van jou is hij toch echt duidelijk zichtbaar!



En hopelijk morgen Marga ook een positieve test!!! :pray:



En verder ben ik alles alweer vergeten wat ik gelezen heb… :roll: :oops:




zwanger? :stuck_out_tongue: :angel:


Joh, hoe kom je dááááár nou bij??? :roll:

@Marga173 wrote:

Hier nu het zelfde gevoel. Ben nog niet ongesteld en normaal loop ik dan al met krampen, zere onderrug en gerommel in mijn onderbuik maar nu nog niets. Dus duimen maar.

En het testen zal morgen rond acht uur zijn gezien ons persoonlijk wekkertje op twee beentjes :lol:

Dus voor tien uur zal het wel bekend zijn :pray:

@Marga173 wrote:

@Marga173 wrote:
Hier nu het zelfde gevoel. Ben nog niet ongesteld en normaal loop ik dan al met krampen, zere onderrug en gerommel in mijn onderbuik maar nu nog niets. Dus duimen maar.

En het testen zal morgen rond acht uur zijn gezien ons persoonlijk wekkertje op twee beentjes :lol:

Dus voor tien uur zal het wel bekend zijn :pray:




oehhhh spannend :pray:



spin is trouwens inmiddels dood :mrgreen:

@HanB wrote:

Oeh oeh, en vandaag is mijn zwangerschapsketting al aangekomen!!! Gister besteld, nu al binnen… :shock: Hij is echt heel mooi! :inlove:




foto!!

Dat is rare jezelf een quote geven.



Vond je ketting erg mooi hanb en wat lief van ml

@Marga173 wrote:

Hier nu het zelfde gevoel. Ben nog niet ongesteld en normaal loop ik dan al met krampen, zere onderrug en gerommel in mijn onderbuik maar nu nog niets. Dus duimen maar.

En het testen zal morgen rond acht uur zijn gezien ons persoonlijk wekkertje op twee beentjes :lol:

Dus voor tien uur zal het wel bekend zijn :pray:


Ha, dan ben ik allang op, dus ik zal aan de monitor gekluisterd zijn, tot ik je uitslag weet! :inlove:



SV komt morgenochtend al om half negen, om de pergola mee te helpen bouwen. :zzz: Maar zal wel blij zijn als hij eindelijk staat, EN eindelijk onze gordijnen in de woonkamer hangen…

We doen al ruim anderhalf jaar, zolang als we hier wonen, zonder gordijnen in de woonkamer… En het is toch wel fijn om aan het eind van de middag even een gordijn dicht te kunnen trekken, als de zon recht je woonkamer in schijnt, en je daardoor compleet verblind wordt als je aan tafel zit! 8)

Oehhhhhhhhhhh en planken in de keuken en het toilet, voor mijn mooie spulletjes, ook morgen!!! :inlove:

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:
Oeh oeh, en vandaag is mijn zwangerschapsketting al aangekomen!!! Gister besteld, nu al binnen… :shock: Hij is echt heel mooi! :inlove:




foto!!


@Marga173 wrote:

Dat is rare jezelf een quote geven.



Vond je ketting erg mooi hanb en wat lief van ml


Thanks! Ben ook wel blij met mijn ML hoor! :inlove: Vandaag al wel staan zwijmelen bij babypakjes in de H.E.M.A maar gauw weer weg gelopen… :oops:

Voel je je dan niet erorm bekeken? Had ooit een buur die in zijn raam hing om bij ons binnen te gluren :evil:

@HanB wrote:

@Marga173 wrote:
Dat is rare jezelf een quote geven.



Vond je ketting erg mooi hanb en wat lief van ml


Thanks! Ben ook wel blij met mijn ML hoor! :inlove: Vandaag al wel staan zwijmelen bij babypakjes in de H.E.M.A maar gauw weer weg gelopen… :oops:




Vandaar die hoofdletters!

@Marga173 wrote:

Voel je je dan niet erorm bekeken? Had ooit een buur die in zijn raam hing om bij ons binnen te gluren :evil:


Nee, wij hebben geen buren die bij ons binnen kunnen kijken gelukkig.

Willen ze vast, maar gaat ze niet lukken. :lol:

wow wat een mooie ketting zeg!!