Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Goedemorgen dames.

Allereerst even dank je wel iedereen voor de felicitaties wat geeft dat een heerlijk gevoel om nu al te kunnen delen in ons prachtige geheimpje.

Hanb: Dat is super om donderdag al bij de gyn/vk terecht te kunnen is dat dan ook degene die je wil?

En Linda heb je geen nick jr of zo daar kan ik daniel de hele dag, bij wijze van spreken, voor zetten. Nou ja ik geloof dat je voor vandaag gered bent me je beppe. Succes met in pakken.

En wat betreft teunisbloem en aanverwanten kan ik niets zeggen. Ik weet wel dat er verschillende homeopatische producten zijn om je cyclus te verbeteren.

Na een heerlijke dag zweven en glunderen een rampzalige nacht gehad. Van half 2 tot half 5 wakker geweest. Dus nu… :zzz: maar dat zit er niet echt in met een pre-kleuter!

Donderdag is de gyn, daar een intake, naar ik aanneem, en dan zal onze favo verloskundige (hopelijk wel zij!) de normale controles gaan doen…

De gyn is degene die we ook hadden bij de opname en bevalling van Isabelle, maar ik zou totaal niet meer weten wie dat is. Dat ben ik door het bloedverlies allemaal vergeten… :roll:

De verloskundige is degene die me tijdens de bevalling heeft begeleidt toen… Zij is echt geweldig! :inlove: Hoop zo dat ze er nog werkt, ze begint al aardig op leeftijd te komen… :roll:

@HanB wrote:

Donderdag is de gyn, daar een intake, naar ik aanneem, en dan zal onze favo verloskundige (hopelijk wel zij!) de normale controles gaan doen…

De gyn is degene die we ook hadden bij de opname en bevalling van Isabelle, maar ik zou totaal niet meer weten wie dat is. Dat ben ik door het bloedverlies allemaal vergeten… :roll:

De verloskundige is degene die me tijdens de bevalling heeft begeleidt toen… Zij is echt geweldig! :inlove: Hoop zo dat ze er nog werkt, ze begint al aardig op leeftijd te komen… :roll:

De vk van Daniel is voor zichzelf begonnen ga me straks online aanmelden, kijk ook al helemaal uit naar de eerste afspraak. Ze was toen dertijd net begonnen maar we konden het goed met elkaar vinden.

Maandag 14 november de echo!!! :inlove:

@HanB wrote:

Tjonge he jij zit in de sneltrein zeker.

Ik loop nog steeds mezelf af en toe te knijpen dat het echt waar is. Heb de test veilig zichtbaar in de huiskamer verstopt zodat het bewijs me overtuigd.

Voel zelf nog steeds geen veranderingen :?

@Matsjo wrote:

Linda kun je Tygo niet laten helpen? Een doos speciaal voor hem waar hij zijn speelgoed in mag doen?

Han, das lekker snel!!

Werkt helaas niet, heb k nog meer rommel…

@Marga173 wrote:

@HanB wrote:

Tjonge he jij zit in de sneltrein zeker.

Ik loop nog steeds mezelf af en toe te knijpen dat het echt waar is. Heb de test veilig zichtbaar in de huiskamer verstopt zodat het bewijs me overtuigd.

Voel zelf nog steeds geen veranderingen :?

Geloof inderdaad dat ik in een sneltrein zit! :shock: Beetje te snel misschien, maar goed, ik laat het allemaal maar over me heen komen…

Ik voel ook nog altijd geen veranderingen moet ik zeggen… Behalve dan dat ik nu al vergeetachtig lijk te worden. :?

Tja vergeetachtig dat was ik vier weken geleden ook al gaat nu misschien dubbelop. Kon de boter al niet meer vinden en zeg soms hele vreemde dingen… :stuck_out_tongue:

han, jij gaat lekker met je afspraken bij de gyn en voor je echo :inlove:

Marga lekker op een roze wolk :inlove: wel vervelend dat je eigenlijk niks voelt, je wilt zo graag bevestiging he…

Over domme dingen, ik had dat eergisteren 's avonds onder de douche, verkeerde sop en spons pakken en dan mezelf wassen ipv Jayden :lol: en ik ben niet eens zwanger haha

Ohhh en kwaaltjes aanpraten ben ik wel weer goed in geloof ik. Gisteravond weer misselijk, vanmorgen al hele ochtend idee dat ik ongi moet worden, zo voelt mijn buik… Pfff nog een week te gaan naar mijn nod!

@Marga173 wrote:

Tja vergeetachtig dat was ik vier weken geleden ook al gaat nu misschien dubbelop. Kon de boter al niet meer vinden en zeg soms hele vreemde dingen… :stuck_out_tongue:

Vreemde dingen zeggen doe ik altijd al, maar het wordt wel erger, naar het schijnt. Kom steeds vaker ook niet uit mijn woorden! :lol: En ik ben echt zo ontzettend chaotisch de laatste tijd, ik word af en toe gewoon gestoord van mezelf! :roll:

Amy: Je maakt het spannend jij!!!

@Amy82 wrote:

han, jij gaat lekker met je afspraken bij de gyn en voor je echo :inlove:

Marga lekker op een roze wolk :inlove: wel vervelend dat je eigenlijk niks voelt, je wilt zo graag bevestiging he…

Over domme dingen, ik had dat eergisteren 's avonds onder de douche, verkeerde sop en spons pakken en dan mezelf wassen ipv Jayden :lol: en ik ben niet eens zwanger haha

Ohhh en kwaaltjes aanpraten ben ik wel weer goed in geloof ik. Gisteravond weer misselijk, vanmorgen al hele ochtend idee dat ik ongi moet worden, zo voelt mijn buik… Pfff nog een week te gaan naar mijn nod!

Telepathische hormonen via het forum, haha.

Houvol Amy, misschien zijn het toch wel hormoontjes van… :pray:

ja wie weet :pray: maar heb toch een slecht gevoel over deze maand, weet niet waarom…

@Amy82 wrote:

ja wie weet :pray: maar heb toch een slecht gevoel over deze maand, weet niet waarom…

:-* :hug:

@Amy82 wrote:

Toch blijf ik duimen hoor, ik geef de moed niet op, totdat je zegt dat de rode duivels er weer zijn! :pray:

thanks meiden :-*

Ga weer even verder met schoonmaken hier, jayden slaapt en heb nog genoeg te doen…

Ik had ruim een week voor mijn nod ook vele kwaaltjes al, misschien zit het in je hoofd, maar misschien… Nee ga niemand hoop in praten, kan alleen maar duimen voor iedereen. Heb de eerste lading kleding in onze nieuwe kledingkast, nu volgende lading halen. Gelukkig eten we weer gezond bij beppe, als ik daar nu ook nog om moest denken… Had vanmiddag een gemiste oproep, vast de verloskundige al. Die belt dan vanavond vast wel weer.

In de aanbieding: Functie voor stress-management! Uren: 24/7. Beloning: bij goed werken, blije kinderen.

Ik was aan de telefoon, ging de deurbel, dus ik gauw ophangen, en naar de voordeur. Stond de achterdeur nog open, dus knalt de deur tussen woonkamer en hal dicht. Kind lag nog in bed, dus schrikt wakker, en gaat volledig over de flos. Gauw pakketje aangenomen, en kind uit bed gerukt en getroost. Kon ik snel naar buiten vliegen, want ik moest de poort achter nog van slot doen, voor als oudste dochter uit school kwam. Plus dat ik er toen ook nog eens achter kwam dat de kittens de openstaande buitendeur gevonden hadden, en ik dus, met kind op de arm, nog op kittenjacht kon ook!!!

:eh: :roll: :lol: :doh: :shifty: :mrgreen:

Linda: Lukt het allemaal een beetje met inpakken? Blij dat ik de komende 20-30 jaar wel prima zit in dit huis! :lol:

Alle poezebeesten weer achter slot en grendel, han?

Heb me aangemeld bij MvM en de vk. die ook alweer gebeld heeft maar toen waren wij net even aan de wandel. Dus het begint nu echt…

Heb ook al een fotomap gemaakt met daarin de eerste foto’s van de test :inlove:

Nou, de 2 kittens wel, de rest hangt rond op de plaats. :wink:

Fotomap! :inlove: