han, wat een verhaal :lol:
Als ik nu op bed zou liggen, zou ik volgens mij zo in slaap vallen
*** Breekt in **
Lieve Lin, ook nog ff via KoK, van harte gefeliciteerd!!
Hou de moed erin! Je doet het allemaal voor een heel goed doel! Een heel mooi huis!
:-
*** Breekt weer uit ***
@Amy82 wrote:
ukkie, nee niet bekend mee… Ben je wel echt ongi dan?
Ik ben wel echt ongesteld, maar de eerste keer heb ik inderdaad een zwangerschapstest gedaan omdat ik niet echt geloofde dat dat het was. Die was dus negatief. Maar dat ik zo kort en weinig ongesteld ben is wel de reden dat ik mijn temperatuur bij ben gaan houden. Als hij daalt is het een ongi, dan heb ik tenminste wat meer zekerheid zonder dat ik iedere week een test moet doen :?
Gister dus bloedverlies gehad vanaf ongeveer 14.00uur tot ergens in de avond (denk uur of 9). Daarna helemaal niets meer, nog geen druppel. En vanmiddag dus weer een streepje in het maandverband. Ik gebruik dus ook geen tampons meer omdat dat gewoon niet prettig is.
pff jij bent dan echt wel heeeeel weinig ongesteld zeg :hug: ene kant ook wel makkelijk, maar toch… wel verstandig om dan ook te gaan tempen ja, kan je dat een beetje aanhouden…
hier hele middag al het idee dat ik ongi moet worden, zo voelt mijn buik… maar goed, dat kan nog altijd 2 dingen betekenen :mrgreen:
Ik heb vanavond stiekem getest :oops: Ik kwam er nog 1 tegen van sensitest in mijn laatje, daar kan je van 4 dagen voor NOD mee testen maar zoals ik al had verwacht is hij negatief.
Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik vrijdag gewoon ongesteld ga worden.
Sorry dat ik niet zoveel reageer hier, maar het is nog steeds best hectisch allemaal met o.a. mijn schoonouders en mijn eigen ouders.
Ukkie27 wat ik me af vroeg is je ongesteldheid ooit anders geweest?
Vijf uurtjes ongesteld … dat is heel weinig. :think:
Jammer becky :hug: :-* alles uit gesloten?
Ja, ik ga er echt niet meer vanuit. Op de een of andere manier voelt het alsof het nog wel een tijdje kan gaan duren. Kan het niet uitleggen.
snif nog mssr een dikke :-* voor je. Hou hoop!
@Marga173 wrote:
Ukkie27 wat ik me af vroeg is je ongesteldheid ooit anders geweest?
Vijf uurtjes ongesteld … dat is heel weinig. :think:
Ja, voor ik aan de pil was gewoon een dag of 5 en paar keer per dag omdat het echt nodig was maandverband verwisselen. De laatste 2 dagen was het toen overigens wel minder. Maar dat is volgens mij normaal. Ik was ook altijd superregelmatig 29 dagen. Ben aan de pil gegaan omdat er van het ene op het andere moment geen pijl meer op was te trekken. Toen was het bijv. 2 dagen ongesteld, 2 weken niet, een week wel, 8 dagen niet, enz.
Toen ik aan de pil was een dag of 4, maar dat is eigenlijk geen echte menstruatie.
Nu dus inderdaad een paar uur dat het nog iets lijkt en voor de rest een aantal dagen af en toe een druppel. Vraag me soms ook wel eens af of mijn baarmoederslijmvlies wel dik genoeg wordt, want met een korte LF en vrijwel niet ongesteld zou je dat wel gaan denken.
Ik vermoed dus dat degenen die bang zijn om als laatste niet zwangere over te blijven gerust kunnen zijn, want volgens mij ga ik dat worden 8)
@Becky wrote:
Ik heb vanavond stiekem getest :oops: Ik kwam er nog 1 tegen van sensitest in mijn laatje, daar kan je van 4 dagen voor NOD mee testen maar zoals ik al had verwacht is hij negatief.
Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik vrijdag gewoon ongesteld ga worden.
Sorry dat ik niet zoveel reageer hier, maar het is nog steeds best hectisch allemaal met o.a. mijn schoonouders en mijn eigen ouders.
Weet je wel wanneer je eisprong is geweest, want misschien is die gewoon wat later geweest en heb je gewoon te vroeg getest :hug:
Nee, ik voel mijn eisprong elke maand en had deze maand ook ovulatietesten. Heb mijn ei deze maand duidelijk gevoeld en ontdekt via de testen.
Nou, dan maar door naar de volgende ronde…
@Becky wrote:
Ja, ik ga er echt niet meer vanuit. Op de een of andere manier voelt het alsof het nog wel een tijdje kan gaan duren. Kan het niet uitleggen.
dat gevoel heb ik ook al :roll:
Wel balen van je negatieve test :hug: wie weet gewoon te vroeg getest, en ook nog niet eens met ochtendurine. Geen bloed geeft moed!! :hug:
Ukkie27 wat is nu je plan dan, want dit klinkt gewoon niet hoopvol.
Het lijkt mij dat je baarmoeder zich nu niet echt kan voorbereiden op een zwangerschap. Wil niet de dokter uithangen of zo :oops:
@Amy82 wrote:
@Becky wrote:Ja, ik ga er echt niet meer vanuit. Op de een of andere manier voelt het alsof het nog wel een tijdje kan gaan duren. Kan het niet uitleggen.
Wel balen van je negatieve test :hug: wie weet gewoon te vroeg getest, en ook nog niet eens met ochtendurine. Geen bloed geeft moed!! :hug:
:-* Lief en dat wil ik ook echt wel geloven, maar is een beetje moeilijk om te geloven. :shifty: Heb ooit al een keer op een ander forum meegeschreven en toen bleef ik als enige over

Dus voor mijn eigen veiligheid ga ik me er niet op vastpinnen.
@Becky wrote:
@Amy82 wrote:@Becky wrote:Ja, ik ga er echt niet meer vanuit. Op de een of andere manier voelt het alsof het nog wel een tijdje kan gaan duren. Kan het niet uitleggen.
:-* Lief en dat wil ik ook echt wel geloven, maar is een beetje moeilijk om te geloven. :shifty: Heb ooit al een keer op een ander forum meegeschreven en toen bleef ik als enige over
kan me je gevoel goed voorstellen hoor :hug: ik dacht destijd ook dat het bij mij echt niet zou gaan lukken, in februari 2007 gestopt met de pil, had pas in januari 2008 positieve test in mijn handen van Jayden

@Marga173 wrote:
Ukkie27 wat is nu je plan dan, want dit klinkt gewoon niet hoopvol.
Het lijkt mij dat je baarmoeder zich nu niet echt kan voorbereiden op een zwangerschap. Wil niet de dokter uithangen of zo :oops:
Ik denk dus precies hetzelfde en heb dus ook al veel te veel op internet gelezen wat me ook onzeker maakt. Het fijne is dan wel weer dat het puur een hormonale kwestie is en dan is het met pillen op te lossen. Als dit dan echt het enige probleem is. En het zou dus ook inderdaad een nasleep van de pil kunnen zijn, maar mijn gevoel zegt anders.
Ik denk dus dat ik nogmaals een afspraak bij de huisarts ga maken. Moet alleen nog even de moed verzamelen om ook te bellen want ben er vrijwel zeker van dat het eerste wat ik moet bloed prikken is als hij mij doorstuurt. En ik ergens niet tegen kan dan is het wel bloed prikken.
zullen we anders afspreken dat je morgen gaat bellen Ukkie? Anders gewoon zeggen dat je al 10 maanden bezig bent :shifty: kunnen ze toch niet controleren? :shifty: snap alleen wel dat je tegen het bloedprikken op ziet :hug:
@Amy82 wrote:
kan me je gevoel goed voorstellen hoor :hug: ik dacht destijd ook dat het bij mij echt niet zou gaan lukken, in februari 2007 gestopt met de pil, had pas in januari 2008 positieve test in mijn handen van Jaydenna die 3 mk had ik er steeds minder vertrouwen in
![]()
Als ik dat dan weer hoor, vind ik dat ik me niet mag aanstellen :oops: Ik heb maar 1x een mk gehad en ik hoop dat het daar bij blijft.
Ik ben er ooit eerder met mijn ex voor gegaan en toen waren we uiteindelijk ook 2 jaar verder zonder 1x een positieve test. Enige wat ik steeds kreeg te horen bij mijn MK…wees blij dat je lichaam het afstoot, dat betekent dat het niet goed zat en troost je, je weet nu dat je zwanger kan raken…Daar kan ik toch zo boos om worden! Alsof dat de pijn verzacht! :twisted:
@Becky wrote:
@Amy82 wrote:@Becky wrote:Ja, ik ga er echt niet meer vanuit. Op de een of andere manier voelt het alsof het nog wel een tijdje kan gaan duren. Kan het niet uitleggen.
Wanneer heb jij je eisprong gehad? Je cyclus ziet er wel erg regelmatig uit