Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Ukkie, gewoon bellen meid! Baad het niet, schaad het niet!

En dan trakteer je jezelf na afloop bloedprikken lekker op een ijsje :drool: :wink:

Moet ik even mijn agenda erbij pakken, ukkie, weet het niet zo 123 :mrgreen:

ukkie27, begrijp dat bloedprikken heel eng en vervelend is maar dan ben je wel begonnen om de dingen uit te zoeken en wellicht is er een hele simpele oplossing.

Ukkie, de nacht van 24 op 25 september. Ik heb ook redelijk stabiele cyclus.

De ovutest werd zaterdagavond echt heel donker :shock: Maar j heeft hem weggegooid :wall:

@Amy82 wrote:

zullen we anders afspreken dat je morgen gaat bellen Ukkie? Anders gewoon zeggen dat je al 10 maanden bezig bent :shifty: kunnen ze toch niet controleren? :shifty: snap alleen wel dat je tegen het bloedprikken op ziet :hug:

De laatste keer heb ik gezegd dat ik ergens in januari gestopt ben met de pil, dus dan zou ik nu inderdaad op ongeveer 10 maanden zitten. Dat staat nu dus ook in het systeem. Durfde niet eerder te zeggen omdat ik in januari nog nieuwe pillen heb gehaald. Maar in werkelijkheid zijn het er ook al 8 :?

Ik zal straks eens aan mijn vriend vragen wat hij er van vind, maar hij is er veel nuchterder onder dan ik. Maar volgens mij is dat bij de meeste mannen zo, zij voelen ook niets…

@ukkie27 wrote:

@Amy82 wrote:
zullen we anders afspreken dat je morgen gaat bellen Ukkie? Anders gewoon zeggen dat je al 10 maanden bezig bent :shifty: kunnen ze toch niet controleren? :shifty: snap alleen wel dat je tegen het bloedprikken op ziet :hug:

De laatste keer heb ik gezegd dat ik ergens in januari gestopt ben met de pil, dus dan zou ik nu inderdaad op ongeveer 10 maanden zitten. Dat staat nu dus ook in het systeem. Durfde niet eerder te zeggen omdat ik in januari nog nieuwe pillen heb gehaald. Maar in werkelijkheid zijn het er ook al 8 :?

Ik zal straks eens aan mijn vriend vragen wat hij er van vind, maar hij is er veel nuchterder onder dan ik. Maar volgens mij is dat bij de meeste mannen zo, zij voelen ook niets…

Ja maar het is niet alleen je stoppen van de pil. Heb je je ha wel verteld over de duur van bloeden en dergelijke?

Becky, wat erg van je miskraam :cry: Sommige mensen zijn inderdaad niet erg tactisch met die dingen. Bij ons vraagt nu ook iedereen wanneer we eens aan kinderen beginnen, ze moesten eens weten :wall:

En als je pas 24 op 25 september je eisprong hebt gehad zit je nu toch pas op 8/9 dagen na je eisprong? Ik zou dan toch denken dat je toch te vroeg hebt getest. Sommige mensen hebben zelfs pas 3 weken later ofzo een positieve test in handen.

@ukkie27 wrote:

Becky, wat erg van je miskraam :cry: Sommige mensen zijn inderdaad niet erg tactisch met die dingen. Bij ons vraagt nu ook iedereen wanneer we eens aan kinderen beginnen, ze moesten eens weten :wall:

En als je pas 24 op 25 september je eisprong hebt gehad zit je nu toch pas op 8/9 dagen na je eisprong? Ik zou dan toch denken dat je toch te vroeg hebt getest. Sommige mensen hebben zelfs pas 3 weken later ofzo een positieve test in handen.

Ja dat vragen ze bij ons ook steeds. Maar we willen nog niet dat men weet dat we bezig zijn voor een kindje. Mijn vriendinnetje Bigsby van het forum weet het wel, maar daarbij houdt het dan ook op.

Vandaag is de 9e dag na de eisprong inderdaad. Ik hoop zo dat je gelijk hebt :pray: maar wat ik al zei: durf er niet op te hopen

@Marga173 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Amy82 wrote:

Ja maar het is niet alleen je stoppen van de pil. Heb je je ha wel verteld over de duur van bloeden en dergelijke?

Ja, daar hebben we het eigenlijk het meest over gehad. Op mijn korte LF ging hij eigenlijk niet echt in. Overigens was op de echo (10 dagen na start menstruatie en 6 dagen voor eisprong) wel te zien dat er een eitje groeide. Ook het baarmoederslijmvlies werd al dikker. Maar je zou toch denken dat dat er ook weer uitkomt :think:

@ukkie27 wrote:

Een vriendinnetje van me is in zo’n situatie eens heel boos geworden en in de volle kamer geroepen “misschien lukt het wel niet!” toen was iedereen wel even stil. Soms moet je gewoon even heel hard zijn uit zelfbescherming.

ik blijf echt wel hoop voor je houden hoor Becky! En wat betreft mijn miskramen, dat hoeft jou niet te letten om je zo te voelen hoor :hug:

Ga even verder Hollands Next Topmodel kijken :slight_smile:

Wow Marga, die had inderdaad lef! :shock:

Maar dat betreft is mijn zus erg goed in de aandacht op eisen, want dan vertelt ze dat ZIJ al 3 jaar bezig was om mijn nichtje te krijgen, en dat ze nu ook al anderhalf jaar gestopt is met de pil. Dus ik mag niet zeuren…want zij heeft het hele medische circuit door moeten lopen…

wat ze niet weet is dat ik dat met mijn ex ook heb gedaan en dat daardoor onze relatie destijds is gestrand. Want toen kwam ik erachter dat hij eigenlijk helemaal geen kinderen wilde.Hij wilde dus ook niet met de testen mee werken. :wall:

@Amy82 wrote:

ik blijf echt wel hoop voor je houden hoor Becky! En wat betreft mijn miskramen, dat hoeft jou niet te letten om je zo te voelen hoor :hug:

:-* Ik ook voor jou hoor, want het klinkt wel hoopvol bij jou! :pray:

Brei er ook een eind aan afgelopen nacht wat uurtjes slaap gemist nu wel toe aan rust :zzz:

Truste Marga :-*

Ik ga ook zo even vast broodmaken voor morgen voor J en mij. J is nu naar school en die is pas laat thuis maar moet wel weer om 5 uur zijn bed uit, dus vind het ziellig voor hem als hij het zelf moet doen. en als ik toch mijn brood aan het maken ben, kanik net zo goed die van hem doen.

De afgelopen anderhalve maand heeft hij elke ochtend voor mij gezorgd :inlove:

@Becky wrote:

Maar dat betreft is mijn zus erg goed in de aandacht op eisen, want dan vertelt ze dat ZIJ al 3 jaar bezig was om mijn nichtje te krijgen, en dat ze nu ook al anderhalf jaar gestopt is met de pil. Dus ik mag niet zeuren…want zij heeft het hele medische circuit door moeten lopen…

wat ze niet weet is dat ik dat met mijn ex ook heb gedaan en dat daardoor onze relatie destijds is gestrand. Want toen kwam ik erachter dat hij eigenlijk helemaal geen kinderen wilde.Hij wilde dus ook niet met de testen mee werken. :wall:

Dat is helemaal erg :hug: Waarom zegt zo iemand niet meteen eerlijk dat hij geen kinderen wil.

Ja tot op de dag van vandaag vraag ik me dat ook af. Maar zal daar nooit meer antwoord op krijgen denk ik. En eerlijk, achteraf is het misschien wel beter zo.

Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn beste vriendZo heb ik me nooit gevoeld bij mijn ex :shifty: en weet ik dat een kindje echt gewenst is nu.

@Becky wrote:

@Amy82 wrote:

:-* Ik ook voor jou hoor, want het klinkt wel hoopvol bij jou! :pray:

Dank je! :-*

@Becky wrote:

Ja tot op de dag van vandaag vraag ik me dat ook af. Maar zal daar nooit meer antwoord op krijgen denk ik. En eerlijk, achteraf is het misschien wel beter zo.

Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn beste vriendZo heb ik me nooit gevoeld bij mijn ex :shifty: en weet ik dat een kindje echt gewenst is nu.

Dat is waar :hug: Anders was je misschien alsnog uit elkaar gegaan en had je kind geen vader gehad.

Maar ik ga ook zo naar bed. Slaap al de hele week slecht omdat het zo warm is op de slaapkamer.

@ukkie27 wrote:

@Becky wrote:

Dat is helemaal erg :hug: Waarom zegt zo iemand niet meteen eerlijk dat hij geen kinderen wil.

nou idd, dat snap je toch niet :evil: