slaap lekker ukkie!
en jeetje Marga, respect voor je zus hoor! Maar wat je zegt, soms moet je even hard zijn uit zelfbescherming…
@Becky wrote:
Ja tot op de dag van vandaag vraag ik me dat ook af. Maar zal daar nooit meer antwoord op krijgen denk ik. En eerlijk, achteraf is het misschien wel beter zo.
Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn beste vriendZo heb ik me nooit gevoeld bij mijn ex :shifty: en weet ik dat een kindje echt gewenst is nu.
ja dat vind ik zo grappig! Hoe is dat nou uiteindelijk gekomen? Of wil je je daar verder niet over uitwijden?

@Amy82 wrote:
@Becky wrote:Ja tot op de dag van vandaag vraag ik me dat ook af. Maar zal daar nooit meer antwoord op krijgen denk ik. En eerlijk, achteraf is het misschien wel beter zo.
Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn beste vriendZo heb ik me nooit gevoeld bij mijn ex :shifty: en weet ik dat een kindje echt gewenst is nu.
ja dat vind ik zo grappig! Hoe is dat nou uiteindelijk gekomen? Of wil je je daar verder niet over uitwijden?hoe nou jij en je beste vriend zo bij elkaar zijn gekomen :inlove:
Jawel hoor :inlove: Dat is namelijk best grappig…Vinden wij dan :mrgreen:
We hadden elkaar al zo een 2,5 jaar niet echt meer gezien in de zin van op visite komen bij elkaar. Zijn vrouw mocht mij niet en mijn exman mocht hem niet :shifty: Toen ik in scheiding lag, ging ik met mijn zus en nichtje naar de sinterklaasintocht en zag hem daar lopen. Ik riep hem en toen hij zich omdraaide, kreeg ik ineens knikkende knieeen :oops: Ik had hem altijd al leuk gevonden maar wist dat hij destijds op zijn (ex) vrouw verliefd was, dus heb ik nooit iets gezegd uit angst dat het de vriendschap tussen hem en mij in de weg zou staan. Maar hij bleek in zijn eentje in het dorp te zijn want…hij lag ook net in scheiding!
Dus we hadden afgesproken om ergens wat te gaan eten en drinken en toen gaf zei hij dat ik er echt leuk uit zag en helemaal straalde en dat hij altijd stiekem een oogje op mij had maar niets durfde te zeggen omdat hij ook de vriendschap niet in de weg wilde staan :inlove: hebben die avond een hele gezellige avond gehad maar ons beide netjes gedragen, tot we een een week later gingen stappen en hij me thuis bracht en me een kus gaf :inlove: :inlove: Sindsdien zijn we niet alleen elkaars beste maatjes maar ook nog eens elkaars grote liefde
Zijn moeder was ook helemaal niet verbaasd en vroeg zich al af wanneer wij het eindelijk zelf toegaven :lol: Daarna is alles ook best snel gegaan want na 4 maanden woonde we al samen :oops: , maar zijn nog steeds erg gelukkig :inlove: En dan te bedenken dat we beide 10 jaar lang onze mond hebben gehouden!
@ukkie27 wrote:
Dat is waar :hug: Anders was je misschien alsnog uit elkaar gegaan en had je kind geen vader gehad.
Maar ik ga ook zo naar bed. Slaap al de hele week slecht omdat het zo warm is op de slaapkamer.
Ja en dat lijkt me nou niet echt een makkelijke opgave.
Hier ook al zo warm in de slaapkamer en dat terwijl het raam op kiepraam staat!. Dan word ik in de nacht wakker en zet ik de Ventilator aan. Hopelijk is het nu iets koeler want heb al de hele avond het raam open staan.
@Becky wrote:
@Amy82 wrote:@Becky wrote:Ja tot op de dag van vandaag vraag ik me dat ook af. Maar zal daar nooit meer antwoord op krijgen denk ik. En eerlijk, achteraf is het misschien wel beter zo.
ja dat vind ik zo grappig! Hoe is dat nou uiteindelijk gekomen? Of wil je je daar verder niet over uitwijden?hoe nou jij en je beste vriend zo bij elkaar zijn gekomen :inlove:
Jawel hoor :inlove: Dat is namelijk best grappig…Vinden wij dan :mrgreen:
We hadden elkaar al zo een 2,5 jaar niet echt meer gezien in de zin van op visite komen bij elkaar. Zijn vrouw mocht mij niet en mijn exman mocht hem niet :shifty: Toen ik in scheiding lag, ging ik met mijn zus en nichtje naar de sinterklaasintocht en zag hem daar lopen. Ik riep hem en toen hij zich omdraaide, kreeg ik ineens knikkende knieeen :oops: Ik had hem altijd al leuk gevonden maar wist dat hij destijds op zijn (ex) vrouw verliefd was, dus heb ik nooit iets gezegd uit angst dat het de vriendschap tussen hem en mij in de weg zou staan. Maar hij bleek in zijn eentje in het dorp te zijn want…hij lag ook net in scheiding!
Dus we hadden afgesproken om ergens wat te gaan eten en drinken en toen gaf zei hij dat ik er echt leuk uit zag en helemaal straalde en dat hij altijd stiekem een oogje op mij had maar niets durfde te zeggen omdat hij ook de vriendschap niet in de weg wilde staan :inlove: hebben die avond een hele gezellige avond gehad maar ons beide netjes gedragen, tot we een een week later gingen stappen en hij me thuis bracht en me een kus gaf :inlove: :inlove: Sindsdien zijn we niet alleen elkaars beste maatjes maar ook nog eens elkaars grote liefde
Zijn moeder was ook helemaal niet verbaasd en vroeg zich al af wanneer wij het eindelijk zelf toegaven :lol: Daarna is alles ook best snel gegaan want na 4 maanden woonde we al samen :oops: , maar zijn nog steeds erg gelukkig :inlove: En dan te bedenken dat we beide 10 jaar lang onze mond hebben gehouden!
wat een heerlijk verhaal zeg, krijg er zelf gewoon ook kriebels van :oops: :inlove:
@Amy82 wrote:
wat een heerlijk verhaal zeg, krijg er zelf gewoon ook kriebels van :oops: :inlove:
:mrgreen: en ik kan me de dag dat we elkaar weer tegen kwamen nog steeds heel erg goed voor de geest halen :inlove:
dat kan ik me heel goed voorstellen :inlove: dan waren jullie gewoon voorbestemd voor elkaar :inlove:
Grappig hier ook bijna het zelfde verhaal.
hier niet, wij hebben elkaar leren kennen in de Arena, hadden seizoenskaart voor hetzelfde vak :mrgreen:
ga ook naar boven toe, slaap lekker allen en tot morgen!
@Amy82 wrote:
dat kan ik me heel goed voorstellen :inlove: dan waren jullie gewoon voorbestemd voor elkaar :inlove:
Zo zien wij het ook wel een beetje

Maar ik ga ook even gauw douchen en dan mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg de wekker en een drukke dag voor de boeg.
Truste meiden :-*
slaap lekker allemaal.
Rise and shine, stelletje kakelende kippen! :inlove:
Becky: Wat een geweldige love-story! :inlove:
Amy: Voetballiefde, jullie lijken dus wel wat op dat stel van Babyboom. :lol: :inlove:
Ik heb mijn man heel nieuwerwets via internet leren kennen. De eerste keer dat we elkaar in het echt zagen, ik kwam met de trein aan in Tilburg, was het net of alle mensen die op het station waren uiteen weken, waardoor ik hem vanaf de achterkant van het station, al kon zien staan bij de ingang van het station! :inlove:
Helaas laat mijn geheugen me weer eens in de steek, en heb ik totaal geen idee meer wat de rest van jullie geschreven hebben… :oops:
Goedemorgen!!!
spannend ukkie27, ga je vandaag bellen naar je ha?
Gister avond had ik wat helder rood bloed verlies, en vanmorgen donker.
Zou ik nu al ongesteld worden, dat is wel heel snel op elkaar. :?
Innesteling? :think: :eh: :?
Cornflakes + te strakke jeans = misselijk :sick:
Dus nu maar een oude zwangerschapsjeans aan, waarvan ik de buikband af had graag me af hoe lang ik mijn groeiende buik nog verborgen kan houden voor de buitenwereld! :roll:
Heel herkenbaar die buik… Had net de doos zwangerschapskleding verhuist, leg het denk ik maar direct in de kast.
Verder wil ik nog heel even kwijt dat ik heb weg zitten zwijmelen bij het liefdesverhaal van becky, romantisch zeg! Nu even weer hard aan het werk!
:mrgreen:
Dat gaat snel met jullie broeken!
Die van mij zit ook niet lekker, mr dat heeft een andere reden :oops: