Pfffffffffff Van 9 tot nu continu aan het klussen geweest… Ben kapot!
Wat is het rustig hier vandaag? Komt er vanavond weer stormloop zeker?
Gister avond had ik wat helder rood bloed verlies, en vanmorgen donker.
Zou ik nu al ongesteld worden, dat is wel heel snel op elkaar.
HanB
Innesteling?
Ik weet het niet hoor komt nog steeds wat.
Gaat snel bij jullie dat groeien zeg, jeetje.
We zijn nog niet eens helemaal verhuisd en nu kan ik al niet eens meer lopen door de pijn in mijn rug. Vorige zwangerschap last van bekkeninstabiliteit gehad en daarna ook nog vaak. Moet voorzichtig doen dus, maar hoe tijdens een verhuizing? Volgende week rust…
Jij ook al Linda, hier zelfde verhaal met BI…
@inge77 wrote:
Gister avond had ik wat helder rood bloed verlies, en vanmorgen donker.
Zou ik nu al ongesteld worden, dat is wel heel snel op elkaar.
HanBInnesteling?
Ik weet het niet hoor komt nog steeds wat.
Gaat snel bij jullie dat groeien zeg, jeetje.
Maar nog steeds niet veel? Misschien is het nog ontpillen of zo? :(
Wat een leuk verhaal Becky
@ Babywens, ik heb de huisarts vandaag nog niet gebeld. De hele dag geen tijd gehad op m’n werk en ik heb vandaag ineens veel bloedverlies :shock:
Nou ja veel, in 1 middag tijd een hele (mini)tampon vol. Was dus even blij dat ik vanmorgen toch maar een inlegkruisje in m’n onderbroek had gedaan :oops: Even kijken of dat gaat doorzetten dus. Maar ik ga proberen een afspraak voor vrijdag te maken, want dan ben ik vrij.
inge, nu al ongi? zou dan ook eerder zeggen dat het van een innesteling komt als het weinig is…
Han, stilte voor de storm? Zou kunnen haha! Ik werk op di wo en do dus dan overdag geen actie van mij
Han en Linda, vervelend zeg van de bi :hug: heb ik gelukkig nooit last van gehad…
Ukkie toch weer meer ongi. Goed dat je de dokter gaat bellen!
Hier weer een dag minder tot nod :mrgreen:
Dames wat een verhalen weer
becky romantisch je lovestory :inlove:
Ukkie misschien toch een begin van meer/betere menstuatie maar bel!
En Inge ik hoop voor je dat het een innesteling is
Linda denk om jezelf hoor! Een mama mag niet ziek zijn…geld ook voor jou Han!
Amy laatste weekje heel spannend hou vol
Nog iemand vergeten? hoop van niet
Verder hier de eerste afspraken vk 10 nov intake en a.s. dinsdag MvM.
Na een schoonmaakaanval compleet af nu. Maak het niet laat vanavond.
@ukkie27 wrote:
Wat een leuk verhaal Becky
@ Babywens, ik heb de huisarts vandaag nog niet gebeld. De hele dag geen tijd gehad op m’n werk en ik heb vandaag ineens veel bloedverlies :shock:
Nou ja veel, in 1 middag tijd een hele (mini)tampon vol. Was dus even blij dat ik vanmorgen toch maar een inlegkruisje in m’n onderbroek had gedaan :oops: Even kijken of dat gaat doorzetten dus. Maar ik ga proberen een afspraak voor vrijdag te maken, want dan ben ik vrij.
Jammer dat je toch ongesteld bent geworden :hug: . Een afspraak is wellicht zo gek nog niet, aangezien je zo’n vreemde cyclus hebt.
HanB & Lindaaa: uitrusten hoor :naughty: !
Ik ga de huisarts ook bellen, maar op het werk weet niemand er vanaf. Dus moet een beetje stiekem bellen en normaal is mijn collega die bij mij op de kamer zit altijd later dan ik, maar vandaag dus niet :?
En eerlijk gezegd hoop ik ook dat dit een “betere” menstruatie wordt. Toch wel raar dat je hoopt dat je erger ongesteld wordt Had overigens vanochtend ook weer behoorlijke kramp.
@babywens wrote:
@ukkie27 wrote:Wat een leuk verhaal Becky
Jammer dat je toch ongesteld bent geworden :hug: . Een afspraak is wellicht zo gek nog niet, aangezien je zo’n vreemde cyclus hebt.
Ik was afgelopen zondag al ongesteld geworden, maar had gister dus praktisch geen bloedverlies en nu dus weer wel. Alhoewel het nog steeds niet superveel is.
@babywens wrote:
HanB & Lindaaa: uitrusten hoor :naughty: !
Jaja, mag ook niets anders meer dan bankliggen, en me laten verzorgen, van manlief…

Wordt dus een avondje tv kijken en KOK-en! :inlove:
@ukkie27 wrote:
Ik ga de huisarts ook bellen, maar op het werk weet niemand er vanaf. Dus moet een beetje stiekem bellen en normaal is mijn collega die bij mij op de kamer zit altijd later dan ik, maar vandaag dus niet :?
En eerlijk gezegd hoop ik ook dat dit een “betere” menstruatie wordt. Toch wel raar dat je hoopt dat je erger ongesteld wordtHad overigens vanochtend ook weer behoorlijke kramp.
Het lijkt me heel vervelend om niet echt te weten waar je nou aan toe bent, qua lijf en hormonen en zo… :hug:
@ukkie27 wrote:
@babywens wrote:@ukkie27 wrote:Wat een leuk verhaal Becky
Ik was afgelopen zondag al ongesteld geworden, maar had gister dus praktisch geen bloedverlies en nu dus weer wel. Alhoewel het nog steeds niet superveel is.
Dat bedoelde ik ook, dat het nu wat meer doorzet. Aangezien het zo weinig was dat je nog kon twijfelen of je echt ongesteld was geworden. Hopelijk kan de HA je helpen
@HanB wrote:
@babywens wrote:HanB & Lindaaa: uitrusten hoor :naughty: !
Jaja, mag ook niets anders meer dan bankliggen, en me laten verzorgen, van manlief…
Dat liet ik mij geen twee keer zeggen :D. Misschien kan manlief ook wat Ben&Jerry’s of chocola regelen

@babywens wrote:
@HanB wrote:@babywens wrote:HanB & Lindaaa: uitrusten hoor :naughty: !
Dat liet ik mij geen twee keer zeggen :D. Misschien kan manlief ook wat Ben&Jerry’s of chocola regelen![]()
Had ik al verteld hoe goed ik mijn man afgericht heb? 8)
Hij kwam thuis met een reep witte chocolade met crisp, mijn favoriet!!! :inlove:
Dat liet ik mij geen twee keer zeggen :D. Misschien kan manlief ook wat Ben&Jerry’s of chocola regelen :P[/quote]
Had ik al verteld hoe goed ik mijn man afgericht heb? 8)
Hij kwam thuis met een reep witte chocolade met crisp, mijn favoriet!!! :inlove:[/quote]
Wow, teach me
Misschien wat meer schoppen dan :think: