@Becky wrote:
Marga, gefeliciteerd!!! :dance:
Ik wil ook!! Ben ook een beetje bang dat ik straks als enige overblijf :shifty:
heey, en ik dan?? Don’t forget me

@Becky wrote:
Marga, gefeliciteerd!!! :dance:
@Matsjo wrote:
Even voor de duidelijkheid. Ik ben echt Tomaartje niet. Dat is mijn zus
De moddies kunnen het checken :mrgreen:
Hier geen derde.
meld.
Heb niet echt puf om te reageren door gisteren
@babywens wrote:
@Becky wrote:Marga, gefeliciteerd!!! :dance:
heey, en ik dan?? Don’t forget me![]()
@Becky wrote:
@babywens wrote:@Becky wrote:Marga, gefeliciteerd!!! :dance:
heey, en ik dan?? Don’t forget me![]()
Sorry :oops: dan gaan wij gewoon samen![]()
Klopt, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Van mijn miskraam had ik echt kwaaltjes. Gevoelige borsten, dingen niet meer lusten, duizelig.
Dat alles heb ik niet.
Ik zou hoop houden tot nod
becky, ik heb ook weinig last hoor, alleen soms wat misselijk, vooral 's avonds, en voel mijn buik soms rommelen of steken… Maar goed, kan alle kanten op gaan. Kan me van Jayden helemaal de kwaaltjes niet meer herinneren :wall: bij die zwangerschap was ik ook 2 weken korter dan ik dacht en kwam ik er achter dmv positieve ovutest en geen kwaaltjes.
Zo, je gaat even een dagje naar het park en jullie zijn alweer tien pagina’s verder. Haha, kippenhok volgens mij dit forum :roll: . Zal zo alles even teruglezen, maar begreep van zus al dat er nog een zwangere bij is gekomen. Gefeliciteerd!!! Hier nog niet echt gekke kwaaltjes. Heb ineens meer geduld met mijn kids. Zou ik last van omgekeerde hormonen hebben :think: ? Kan nog steeds niet geloven dat er gisteren al een streep op de test verscheen, want moet pas vrijdag ongesteld worden. Cyclus is eigenlijk heel regelmatig, 27 1/2 dag altijd. Maar had volgens mij maandag een innesteling want had die hele dag behoorlijke steken. Dus dan zou de vroege positieve test wel kunnen kloppen… Afwachten maar. Tot vrijdag houd ik mijn mond nog. En nu maar hopen dat zus dat ook kan… :lol:
@Amy82 wrote:
becky, ik heb ook weinig last hoor, alleen soms wat misselijk, vooral 's avonds, en voel mijn buik soms rommelen of steken… Maar goed, kan alle kanten op gaan. Kan me van Jayden helemaal de kwaaltjes niet meer herinneren :wall: bij die zwangerschap was ik ook 2 weken korter dan ik dacht en kwam ik er achter dmv positieve ovutest en geen kwaaltjes.
Elke zwangerschap is weer anders natuurlijk…
@Lindaaa wrote:
Elke zwangerschap is weer anders natuurlijk…
@Marga173 wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hoe ver moet ik door gaan, zegt genoeg denk ik.
Loop hier een meter boven de grond te zweven en super gelukkig te zijn met het hele gezinnetje :-*
Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven snotterdesnotter…
@Amy82 wrote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marga!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig zeg, gefeliciteerd!!!
en wat gaat het straks een domper zijn als ik niet zwanger ben, nu het deze ronde ineens bij iedereen raak lijkt te zijn:wall:
Mannen! :wall:
Van de pergola staan nu alleen de staanders, verder nog helemaal niets. Wel heb ik na anderhalf jaar eindelijk gordijnen hangen!
SV komt dinsdag weer verder klussen… :roll:
Ik haak vanaf hier weer in!
@SuusyQ wrote:
@Amy82 wrote:WAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marga!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig zeg, gefeliciteerd!!!
en wat gaat het straks een domper zijn als ik niet zwanger ben, nu het deze ronde ineens bij iedereen raak lijkt te zijn:wall:
Ik ken het gevoel :roll: :shifty:
hey ik ben er ook nog, moet ook nog maar zien wanneer het bij mij raak is, moet voor mijn gevoel nog helemaal lang wachten.
Marga gefeliciteerd.
Het was gezellig gisteren, daarom ook nog wat brak.
Ze hadden ontzettend mooi weer, geweldige jurk, leuke sfeer.
Fijn gedanst, lekkere taart (al zeg ik het zelf).
Al met al een leuk feestje dus.
moet ook niet vergeten dat ik nu pas in de 3e ronde zit. Voor Jayden 4 keer positief getest in 9 maanden ofzo, heb nu het gevoel dat het heel lang gaat duren…
pfff, moet geloof ik leren 's avonds wat minder te eten :sick: