Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

dank je wel samen met zoon en ml uitgezocht

En ben nu ook bij de junimama’s :dance: :dance: :dance: :dance:

@Amy82 wrote:

WAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marga!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig zeg, gefeliciteerd!!!

en wat gaat het straks een domper zijn als ik niet zwanger ben, nu het deze ronde ineens bij iedereen raak lijkt te zijn :frowning: :wall:

Dan gaan wij samen naar de juli mama´s! :-*

De oren en ogen van mijn beide dochters worden momenteel vervuild door de oh zo geweldige tekenfilm Shaman King… :roll: Ach, zeuren ze tenminste niet! :lol:

Lindaaa, wat een nare reactie van je ouders. Kan het zijn dat ze het niet beseft hebben dat je zwanger bent?

@babywens wrote:

@Marga173 wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe ver moet ik door gaan, zegt genoeg denk ik.

Loop hier een meter boven de grond te zweven en super gelukkig te zijn met het hele gezinnetje :-*

Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven snotterdesnotter…

Yes!!! :dance: :dance: :dance:

Dankje babywens. Ben nog helemaal in de gloria.

Ga nu lekker genieten met elkaar :inlove:

Nou moe! :wall: De mannen zeggen nu al de pergola niet af te gaan maken! :wall: Ze zijn potdorie net twee uur bezig!!! :evil:

why??

Omdat mijn to-do-list te lang voor ze is, of zo. Terwijl ik al had gezegd dat niet alles vandaag hoeft! :wall:

Fijn dan…Mannen :wall:

@babywens wrote:

Lindaaa, wat een nare reactie van je ouders. Kan het zijn dat ze het niet beseft hebben dat je zwanger bent?

Kans is groot, dan over een paar weken toch nog maar met dat t-shirt voor Tygo… :wink:

Amy, ik hoop voor je dat je je straks ook aan mag sluiten bij je juni-mama’s! En anders de juli-mama’s! Hoop voor iedereen dat er niet te lang gewacht hoeft te worden!!! :pray: :pray: :pray:

Het zwemmen was trouwens heerlijk!! Tygo was zo ontzettend lief! Echt dom van mezelf dat ik nooit eerder in mijn eentje met hem ben gaan zwemmen!

ukkie, hoe is het nu trouwens met jou?? Nog rood gezien?

Marga gefeliciteerd!!! Super zeg! :inlove:

En 6, 7, 8 wat grappig…

lijkt op de geboortedatum van Mats :mrgreen:

O en bedankt voor de felicitaties van weer tante worden. Ik heb de test gisteren met eigen ogen gezien en was heel duidelijk hoor! Kan me niet voorstellen dat ze 6 dagen te vroeg is. Volgens de berekening van mijn zus zou ze 15 juni uitgerekend zijn.

:think:

@Lindaaa wrote:

@babywens wrote:

Kans is groot, dan over een paar weken toch nog maar met dat t-shirt voor Tygo… :wink:

Is ook leuk! Fijn dat het zwemmen toch leuk was

Oh ja, jij had het geluk om op 6-7-8 te bevallen! Hoe is het met je zus? Helemaal in de wolken? Zag net je reactie bij de oktoberstoppers, gek idee dat wij daar vier jaar geleden ook van uit maakten, tijd gaat zo ontzettend snel!!

Ik wou nog wat zeggen, maarre… ben een zeef op het moment! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

O en bedankt voor de felicitaties van weer tante worden. Ik heb de test gisteren met eigen ogen gezien en was heel duidelijk hoor! Kan me niet voorstellen dat ze 6 dagen te vroeg is. Volgens de berekening van mijn zus zou ze 15 juni uitgerekend zijn.

:think:

Dan zal ze toch al wel wat verder zijn? Maak er maar 9 juni zijn, lijkt wel leuk hier! :wink:

Marga gefeliciteerd!!!

Even voor de duidelijkheid. Ik ben echt Tomaartje niet. Dat is mijn zus

De moddies kunnen het checken :mrgreen:

Hier geen derde.

Marga, gefeliciteerd!!! :dance:

Ik wil ook!! Ben ook een beetje bang dat ik straks als enige overblijf :shifty: