Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@HanB wrote:

Marga, wanneer ben je uitgerekend? :inlove:

Goed he hanb! en de uitgerekende datum zal 8 juni worden :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wie zal nu de volgende zijn?? :smiley:

Goed, ik ga nu maar eens richting zwembad! Ben erg benieuwd!

Had nog een vriendin gevraagd, maar die gaat naar de naturij in drachten, Tygo nog gevraagd of hij daar dan ook niet heen wou, maar nee… toch zwemmen! Vooruit dan maar!

Woei, 1 dag na mij!!! :inlove:

Ik heb gewoon zelf ook tranen in mijn ogen!!! Ik vind het zo gaaf voor je! :inlove:

WAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marga!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig zeg, gefeliciteerd!!!

en wat gaat het straks een domper zijn als ik niet zwanger ben, nu het deze ronde ineens bij iedereen raak lijkt te zijn :frowning: :wall:

@HanB wrote:

Ik heb gewoon zelf ook tranen in mijn ogen!!! Ik vind het zo gaaf voor je! :inlove:

Hormoontjes!! :inlove:

Ben nu echt weg!

@HanB wrote:

Zo gaat t hier al een uurtje af en aan. Denk de rest van de dag ook.

Zweef, zweef, zweef…

:inlove:

@Marga173 wrote:

@HanB wrote:

Zo gaat t hier al een uurtje af en aan. Denk de rest van de dag ook.

Zweef, zweef, zweef…

je moet je banner aanpassen! :inlove:

Han, mooi lijstje zo, 6 7 en 8 juni :inlove:

Mooi hè? :inlove:

Zwemze Linda! Hoop dat het wat goeds voor zijn humeur doet. :wink: En anders gewoon lekker in bed smijten! :lol:

Ik vind dat 6,7,8 toch wel het allergaafste, stiekem! :inlove:

@Amy82 wrote:

WAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Marga!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig zeg, gefeliciteerd!!!

en wat gaat het straks een domper zijn als ik niet zwanger ben, nu het deze ronde ineens bij iedereen raak lijkt te zijn :frowning: :wall:

Amy kop op een dikke :-* :hug:

Marga!!! Aanmelden!!! :inlove:

@Amy82 wrote:

Kom vast helemaal goed! Al gaan we wel echt HEEL hard nu… :shock:

@HanB wrote:

Ik vind dat 6,7,8 toch wel het allergaafste, stiekem! :inlove:

Super he :dance: :dance: :dance: :dance: wordt lekker spannend in juni nu hopen dat er velen volgende hele maand vol :stuck_out_tongue:

hoe staat het met kluswerk aan de pergola e.d.

De eerste paal staat bijna. :wink:

Kan niet veel doen nu, mag ook niet veel doen van ML. :wink:

@HanB wrote:

De eerste paal staat bijna. :wink:

Kan niet veel doen nu, mag ook niet veel doen van ML. :wink:

Heerlijk :inlove:

Lekker zorgzaam meteen

Wanneer ga jij je nou eindelijk aanmelden hier? :inlove:

Enne… Mooie banner!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Marga173 wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe ver moet ik door gaan, zegt genoeg denk ik.

Loop hier een meter boven de grond te zweven en super gelukkig te zijn met het hele gezinnetje :-*

Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven snotterdesnotter…

Yes!!! :dance: :dance: :dance: