Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@Marga173 wrote:

Hier nu het zelfde gevoel. Ben nog niet ongesteld en normaal loop ik dan al met krampen, zere onderrug en gerommel in mijn onderbuik maar nu nog niets. Dus duimen maar.

En het testen zal morgen rond acht uur zijn gezien ons persoonlijk wekkertje op twee beentjes :lol:

Dus voor tien uur zal het wel bekend zijn :pray:
:wink:

Bij Isa hadden we mijn ouders uitgenodigd om te komen eten. Is een flinke onderneming voor ze, aangezien ze in friesland wonen. Zit mijn moeder op de bank. Zeg ik: Ik heb eigenlijk gelogen, jullie zijn hier niet zomaar voor een etentje. Ik zie mijn moeder volledig van kleur verschieten. Dus ik flap er gauw uit: we zijn zwanger! Barst ze in huilen uit. Had ze al die tijd gedacht dat we zouden gaan zeggen dat we ze niet meer wilden zien… :roll: :mrgreen: :inlove:

Mijn moeder kan nogal een muts zijn af en toe. :wink:

Das nog eens een leuke reactie!!!

De vorige keer was voor Sinterklaas en hebben we ze de chocolade letters o.p.a en o.m.a gegeven, ook toen wilden ze het niet meteen geloven, maar was toch anders.

Vorig jaar kregen we van mijn broer en schoonzus de letters T en O (tante en oom) en dat wil ik dit jaar eigenlijk ook met hun doen, de vorm van het doosje zegt dan alweer genoeg.

Zit in twijfel of we toch nog moeten gaan zwemmen, eigenlijk heeft Tygo het niet echt verdiend vandaag, maar t is ook wel even goed om hem die vorm van aandacht van ons te geven omdat we nu zo druk zijn met het huis. T is maar voor een uur of voor anderhalf uur. Denk dat we dat toch maar wel moeten gaan doen. Dan slaapt hij vanmiddag maar weer eens, dan hebben we vanavond maar weer drama, het zij zo! :mrgreen:

Owwwwwwww dat vind ik ook leuk zeg! We hebben voor deze keer vorige maand al een slabbetje gekocht met Grote Zus er op. :inlove:

@Lindaaa wrote:

Zit in twijfel of we toch nog moeten gaan zwemmen, eigenlijk heeft Tygo het niet echt verdiend vandaag, maar t is ook wel even goed om hem die vorm van aandacht van ons te geven omdat we nu zo druk zijn met het huis. T is maar voor een uur of voor anderhalf uur. Denk dat we dat toch maar wel moeten gaan doen. Dan slaapt hij vanmiddag maar weer eens, dan hebben we vanavond maar weer drama, het zij zo! :mrgreen:
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden, als het opvoeden betreft. Een beetje positieve aandacht kan misschien wel goed doen… :slight_smile:

Lindaaa wat naar van je ouders! :hug:

Kan me heel goed voorstellen dat je dat vervelend vind.

@ukkie27 wrote:

@Amy82 wrote:
@ukkie27 wrote:
Mij mag je ook op het lijstje zetten hoor :mrgreen:

Ik ben alleen bang dat mijn nod weer naar begin volgende maand mag, heb alweer rood gespot :frowning:

nee joh, niet nu toch al??? kan het geen innesteling zijn? :pray:

Ik denk het niet, ben nog iedere keer 8 tot 10 dagen na de eisprong ongesteld geworden en dat klopt dus wel, want zit nu op 10 DPO :frowning:

Hoe lang ben je nu gestopt met de pil?

Want ik weet uit ervaring dat 8 tot 10 dagen na je ei je luteale fase dan veel te kort is. Dan moet echt minimaal 10 dagen zijn, anders heeft een bevrucht eitje geen kans om zich in te nestelen.

Hou dit even in de gaten en anders moet je even aan de bel trekken bij je ha!

Oh spuit 11 ziet nu pas dat je er al mee naar de ha bent geweest.

Hmmmm kun je niet gewoon een verwijzing vragen naar de gyn? Of wil je ha dat nog niet?

Goedemorgen trouwens :mrgreen:

Half tien, kom op met die uitslag, Marga! :pray:

We zijn al hard aan het werk hier, maar ik móét gewoon steeds checken of er al nieuws is… :wink:

Goedemorgen, Krabje. :wink:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe ver moet ik door gaan, zegt genoeg denk ik.

Loop hier een meter boven de grond te zweven en super gelukkig te zijn met het hele gezinnetje :-*

Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven snotterdesnotter…

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TOP!!! Gefeleiciteerd!!! :inlove: Nog een juni-mama dus!! :inlove: Geniet, geniet, geniet!!!

dank je wel ben nog steeds helemaal overdonderd :inlove:

ML was net alweer thuis gekomen om lekker met zijn zoon te gaan zwemmen, belt zijn zwager op om te zeggen dat hij eraan komt om laminaat te leggen. Aangezien ik nogal een stresskip ben op het moment heb ik gezegd dat ik dan wel alleen ging zwemmen met Tygo, maar mijn god… het idee alleen al! Ben al zo moe en misselijk… Maar ja, we hadden het al beloofd en hopelijk is Tygo gewoon heel lief en hebben we het heel fijn samen. Wordt vervolgd!!

Oh Marga, ben zo blij voor je!!! :smiley: Vruchtbare maand dit!

Mag je het lijstje alweer gaan aanpassen Han!! :mrgreen:

@Marga173 wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe ver moet ik door gaan, zegt genoeg denk ik.

Loop hier een meter boven de grond te zweven en super gelukkig te zijn met het hele gezinnetje :-*

Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven snotterdesnotter…

:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

GEFELICITEERD!!!

@Lindaaa wrote:

ML was net alweer thuis gekomen om lekker met zijn zoon te gaan zwemmen, belt zijn zwager op om te zeggen dat hij eraan komt om laminaat te leggen. Aangezien ik nogal een stresskip ben op het moment heb ik gezegd dat ik dan wel alleen ging zwemmen met Tygo, maar mijn god… het idee alleen al! Ben al zo moe en misselijk… Maar ja, we hadden het al beloofd en hopelijk is Tygo gewoon heel lief en hebben we het heel fijn samen. Wordt vervolgd!!

Oh Marga, ben zo blij voor je!!! :smiley: Vruchtbare maand dit!

Fantastisch he, ben zo superblij. En ga jij nu maar gewoon lekker zwemmen.

Tycho zal waarschijnlijk wel van vreugde bij draaien en het plezier verdrijft dan de focus op zn andere gedrag en dan ligt straks lekker je laminaat! :-*

@Lindaaa wrote:

Mag je het lijstje alweer gaan aanpassen Han!! :mrgreen:

NU!!! METEEN!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Marga, wanneer ben je uitgerekend? :inlove: