Ja echt heerlijk! Lekker uitslapen, beetje lunchen… :mrgreen:
@babywens wrote:
Op zondag zijn wij altijd laat wakker, maar daarna ga ik direct kijken!
Ik hoop het zo voor je!!!
dat is lekker he, als je nog geen kinderen hebt, dan kan dat echt :mrgreen:
Jayden is vaak rond 6 uur wakker. In de zomer wilde hij echt niet verder slapen, omdat het dan licht was. nu lopen we naar hem toe, zeggen dat het nog nacht is en donker en heel vroeg, en dat hij écht nog eventjes moet slapen. en dan slaapt hij nog zo een uurtje :dance: :inlove:
`Daarom genieten wij er extra van Amy!
heel slim
nou wij gaan naar boven toe, slaap lekker allemaal! morgen nog genieten van een mooie zonnige dag!
Trusten! Ik ga ook slapen
Meld!
Uitslapen? Wat is dat? Ons kleine monstertje was rond vijf uur al wakker! Hebben al flink wat strijd met elkaar gehad vanmorgen!
Marga, wakker worden!!!
goedemorgen! Jayden was weer pas om kwart over 7 wakker hoorde ik, maar bleef lief liggen. Half uur later riep hij ons pas
Linda, dat is een minder leuke tijd :hug:
Marga, ik duim voor je!
ML was al om half zeven op met de kleine meid, ik mocht nog even blijven liggen.
Margaaaaaaaa!!!
Ons kleine monster wil ook nog gaan zwemmen straks, weet niet of dat wel zo handig is… Misschien moet hij ook maar even lekker bij zijn mama blijven vandaag, al die verwennerij bij beppe is niet echt bevordelijk voor de ontwikkeling van mijn kind! :evil:
Hihihihi, wij hebben al jaren een nieuwe vraag ingesteld aan de kids, als ze een dagje (of langer) bij opa en oma zijn geweest:
Ben je lief geweest? En was dat dan ‘papa en mama lief’ of was dat ‘opa en oma lief’? :lol:
Tot nog toe geven ze nog eerlijk antwoord ook! :mrgreen:
Mijn hemel, ook onze kids wordt werkelijk bijna alles van getolereerd, wat wij vroeger dus ECHT niet hoefden flikken! :?
Mijn ouders kwamen gisteren trouwens zomaar uit het niets mee klussen, hartstikke leuk! ML zei toen ze kwamen, vertel het ze maar… Dus uiteindelijk heb ik de deur van de babykamer open gedaan en gezegd, dit is de babykamer! Geen reactie, ongeloof… Heb er eigenlijk helemaal niks meer over gehoord. Mijn moeder wil het liever niet zo vroeg weten, maar ik wil ze het nieuws liever als eerste vertellen. Mijn moeder heeft het er niet meer over gehad en vraag me af of mijn vader het wel gehoord heeft. Ik ben er maar niet meer over begonnen en ga ik zelf ook niet meer over beginnen, want ik ben er erg verdrietig van. Heb er vannacht echt van wakker gelegen. Ik had het liever ook veel liever later verteld, wou altijd zo’n leuk t-shirt voor Tygo bestellen. Maar ik wil nog niet dat Tygo het weet en mijn buik begint al te groeien en met de verhuizing kunnen we het denk ik toch niet verborgen houden. Heb gisteren een paar dingen getild en had gewoon meteen al last van mijn buik/banden. Als ik tijdens mijn eigen verhuizing niet ga tillen, valt dat natuurlijk wel op!
Tygo krijgt het altijd voor elkaar dat wanneer ze in het centrum zijn dat hij iets van haar krijgt. Gisteren heeft hij alles bij elkaar gegild voor iets van 16 euro wat hij uiteindelijk toch weer van haar heeft gekregen! Echt, daar word ik zo pissig om! Ik durf niet eens meer met mijn eigen kind te winkelen, zo verwend! :x
Kan k Tygo beter vandaag dan morgen bij beppe brengen natuurlijk, de winkels zijn nu dicht… haha
Hmmmm dat is inderdaad niet een reactie die fijn is! :hug:
Had ik niet ergens gelezen dat Marga rond acht uur kwam of ging ze dan testen?
Ze zou volgens mij rond acht uur testen…
jeetje Linda wat vervelend die reactie van je ouders, kan me voorstellen dat je er wakker van hebt gelegen :hug: mijn ouders reageerden de 1e keer ook zo’n matte reactie