Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@ukkie27 wrote:

@Amy82 wrote:
@ukkie27 wrote:
Mij mag je ook op het lijstje zetten hoor :mrgreen:

Ik ben alleen bang dat mijn nod weer naar begin volgende maand mag, heb alweer rood gespot :frowning:

nee joh, niet nu toch al??? kan het geen innesteling zijn? :pray:

Ik denk het niet, ben nog iedere keer 8 tot 10 dagen na de eisprong ongesteld geworden en dat klopt dus wel, want zit nu op 10 DPO :frowning:

bah, wat wordt je dan steeds snel ongesteld zeg :hug:

@Marga173 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Marga173 wrote:
@ukkie27 wrote:

Ik ben alleen bang dat mijn nod weer naar begin volgende maand mag, heb alweer rood gespot :frowning:

Voel je nog meer dan?

Ik heb al de hele dag wat last van mijn buik en echt gigantische hoofdpijn, dat laatste heb ik normaal overigens nooit.

De hoofdpijn is vast spanning in combi met warm en je werk, veel drinken.

Maar wat zijn je normale maandelijkse klachten? Of zijn die er nu niet?

Normaal heb ik alleen wat buikkramp en heb ook bijna geen bloedverlies tijdens mijn menstruatie nadat ik met de pil gestopt ben. Zie nu dus aan mijn temperatuur dat ik echt ongesteld wordt, tenzij hij morgen weer gaat stijgen/niet verder daalt.

@Amy82 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Amy82 wrote:
@ukkie27 wrote:

nee joh, niet nu toch al??? kan het geen innesteling zijn? :pray:

Ik denk het niet, ben nog iedere keer 8 tot 10 dagen na de eisprong ongesteld geworden en dat klopt dus wel, want zit nu op 10 DPO :frowning:

bah, wat wordt je dan steeds snel ongesteld zeg :hug:

Heb een paar weken geleden een echo gehad en daar was alles goed op. De huisarts geeft nu aan dat het dan nog wel van de pil zal komen, maar geloof dat niet echt. Ben wel vrij regelmatig iedere maand, alleen is mijn eisprong laat waardoor ik dus eigenlijk te vroeg weer ongesteld wordt. De kans op een innesteling is daardoor kleiner.

Wil je niet bang maken maar mij klinkt het toch niet helemaal lekker in de oren. Maakt het je niet onzeker?

@Marga173 wrote:

Wil je niet bang maken maar mij klinkt het toch niet helemaal lekker in de oren. Maakt het je niet onzeker?

Ja, daarom ben ik dus ook al naar de huisarts geweest, maar die wil voorlopig dus niets doen :frowning:

@ukkie27 wrote:

@Marga173 wrote:

Ja, daarom ben ik dus ook al naar de huisarts geweest, maar die wil voorlopig dus niets doen :frowning:

Ja volgens mij heb je dat idd gister/eergister geschreven. Hoelang moet je dan wachten? Mijn verloskundige adviseert ook voor de zwangerschap misschien is dat een idee? Als je ha niet wil vlotte.

@ukkie27 wrote:

@Marga173 wrote:

Ik zeg: second opinion!

@babywens wrote:

@ukkie27 wrote:
@Marga173 wrote:

Ik zeg: seconc opinion!

Ik zeg ook: Second opinion! Op zijn minst een verwijzing naar een gynaecoloog!!!

Hoe is met jou babywens na alle spanning van afgelopen week?

Ik heb het lijstje weer geupdate, dus je staat er nu bij ukkie! :-*

Zo, en nu ga ik echt even bankhangen, ben helemaal kapot!

Tot morgen, ladies! :-*

Ik duim heel hard voor je, voor een positieve test morgenochtend, Marga, en voor jou, ukkie, dat het niet doorzet, of dat het een innestelingsbloeding is! :pray: :pray:

@Marga173 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Marga173 wrote:

Ja volgens mij heb je dat idd gister/eergister geschreven. Hoelang moet je dan wachten? Mijn verloskundige adviseert ook voor de zwangerschap misschien is dat een idee? Als je ha niet wil vlotte.

Hij geeft aan dat het een jaar kan duren voor alles weer normaal is, dat zou dus in maart zijn. Misschien inderdaad eens bij een verloskundige adviseren als hij echt tot maart wil wachten. Ga denk ik eerst nog eens een afspraak bij de huisarts maken, dat was eigenlijk ook de bedoeling na de echo. zodat hij uitleg kon geven. Maar die afspraak hebben we niet meer gemaakt omdat hij vantevoren al aangaf voorlopig te willen wachten als alles goed was en wij de uitslag van de echo wel al duidelijk vonden.

@Marga173 wrote:

Ik heb net met Ben&Jerry’s op de bank gezeten… Dat vat het wel zo’n beetje samen. Heb deze maand veel meer last van mijn menstruatie dan anders.

Heb net 12 ovu testen gehaald dus ik hoop dat oktober een betere maand is.

Maar ik baal enorm… Maar eigenlijk mag ik niet klagen, dit was pas mijn tweede ronde. :oops:

@HanB wrote:

Ik heb het lijstje weer geupdate, dus je staat er nu bij ukkie! :-*

Thanx :smiley:

@HanB wrote:

Zo, en nu ga ik echt even bankhangen, ben helemaal kapot!

Tot morgen, ladies! :-*

Ik duim heel hard voor je, voor een positieve test morgenochtend, Marga, en voor jou, ukkie, dat het niet doorzet, of dat het een innestelingsbloeding is! :pray: :pray:

Dank je hanb. doe maar lekker kalmpies aan morgen weer vroeg dag :slight_smile:

@babywens wrote:

@Marga173 wrote:

Ik heb net met Ben&Jerry’s op de bank gezeten… Dat vat het wel zo’n beetje samen. Heb deze maand veel meer last van mijn menstruatie dan anders.

Heb net 12 ovu testen gehaald dus ik hoop dat oktober een betere maand is.

Maar ik baal enorm… Maar eigenlijk mag ik niet klagen, dit was pas mijn tweede ronde. :oops:

Dus misschien was er toch iets gaande in je buikje. Nou hopen op de volgende ronde meid en van mij mag je nog bak Ben en Jerry´s pakken :lol: :-*

In de aanbieding bij de AH :slight_smile: Maar heb nog heel veel over. Heerlijk troostijs :drool: En vanaf maandag weer lijnen!

Jij gaat morgen testen he Marga? Zooo spannend :pray:

@babywens wrote:

In de aanbieding bij de AH :slight_smile: Maar heb nog heel veel over. Heerlijk troostijs :drool: En vanaf maandag weer lijnen!

Jij gaat morgen testen he Marga? Zooo spannend :pray:

Ja zal straks de voorbereidinggen treffen om morgen ala minute te kunnen testen :stuck_out_tongue: :pray:

Op zondag zijn wij altijd laat wakker, maar daarna ga ik direct kijken!

Ik hoop het zo voor je!!!

@babywens wrote:

Op zondag zijn wij altijd laat wakker, maar daarna ga ik direct kijken!

Ik hoop het zo voor je!!!

De zondagochtend is hier ook altijd heerlijk lang relaxt :wink: