Nou jaaaaaaaaaa waar gáát dit nu weer over!!! :shock: :o
:lol: :mrgreen:
@HanB wrote:
Nou jaaaaaaaaaa waar gáát dit nu weer over!!! :shock: :o
eh, over sex? en hoe je zwanger moet worden? :mrgreen: :mrgreen:
@Amy82 wrote:
@HanB wrote:Nou jaaaaaaaaaa waar gáát dit nu weer over!!! :shock: :o
eh, over sex? en hoe je zwanger moet worden? :mrgreen: :mrgreen: Sex? SM zul je bedoelen!!! :roll:
:shock: :shock: :shock: :shock: Lig ik hier in bed beetje te lezen en een appelflapje eten, zie ik dit soort dingen voorbij komen. Meiden wat doen jullie me aan??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kogel en kerk en zo… Ik ga mijn haar weer lang laten groeien. Ben wel een beetje klaar met dat korte… :think:
Ik ken het Han, ik heb ze ook lang kort gehad maar heb het nu weer op schouder lengte
system
7 oktober 2011 om 19:08
Nou een dag eerder maar ik ben echt ongi geworden
system
7 oktober 2011 om 19:12
@Krabje wrote:
Heb vanmiddag al een paar extra kv testjes gekocht :mrgreen:
HEb er nu 3 en nog een digi cb van Noortje (maar die is over de datum en ik weet niet of die het dan nog goed doet)
Ik wist niet dat daar een datum op stond …
Ik had het lang tot ik ongeveer 14 was, toen heb ik het laten millimeteren. :mrgreen:
Toen heb ik het kort gehouden tot ik ongeveer 24 was.
Toen weer langer (tot net over de schouders) tot ik 28 was.
En sindsdien wissel ik tussen geschoren en een cm of tien maximaal.
Daarnaast heeft mijn haar letterlijk alle kleuren uit het spectrum al gehad.
Het kleuren houd ik er in. Ik wil niet weten hoe grijs ik zelf al ben! :mrgreen:
Maar het gaat dus wel lang worden. Kunnen mijn lieftallige dochters ook met mama kappertje spelen, in plaats van alleen met papa! :inlove:
system
7 oktober 2011 om 19:14
Nou ik had het natuurlijk wel al een beetje verwacht, maar het blijft wel een domper Maar we gaan nu gewoon door voor de volgende ronde
system
7 oktober 2011 om 19:16
@HanB wrote:
Yay weekend!!! :inlove:
Suusy, Becky, hoe is het met jullie???
Tsja…
Ik voel echt werkelijk waar helemaal niets… Geen ongi-kramp achtig gedoe maar ook geen spartelendeboon-banden-kramp dus jaaa :think:
Morgen maar een testje doen…
En het weekend zijn we weg dus… nog een extra testje mee voor op manlief zijn verjaardag :think:
. Zou toch een mooi cadeautje zijn
system
7 oktober 2011 om 19:17
@Becky wrote:
Nou ik had het natuurlijk wel al een beetje verwacht, maar het blijft wel een domper Maar we gaan nu gewoon door voor de volgende ronde Natuurlijk blijft het een domper! Je werkt er niet voor niets voor!!! :hug:
@Becky wrote:
Nou een dag eerder maar ik ben echt ongi geworden
ahhh nee he Becky :hug: :hug: :hug: