Heb vanmiddag al een paar extra kv testjes gekocht :mrgreen:
HEb er nu 3 en nog een digi cb van Noortje (maar die is over de datum en ik weet niet of die het dan nog goed doet)
@Krabje wrote:
HEb er nu 3 en nog een digi cb van Noortje (maar die is over de datum en ik weet niet of die het dan nog goed doet)
woehahhaha, hadden dus dezelfde gedachten vandaag met testen kopen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Krabje wrote:
@ukkie27 wrote:@Krabje wrote:De ovutest die ik het duidelijkst vond zijn de digitale van CB. Die met de smileys. Daar bestaat geen twijfel in of ie posi of negatief is.
Weet jij dan nog een goedkoop adresje, ik vind die zo duur :oops:
Nee geen goedkoop adresje sorry. Ze zijn idd duur maar wel duidelijk!
Ik heb met de goedkope testjes van de matcare nooit een positieve ovutest gehad maar met de digi cb wel.
Heb ze nu bij de Vitaminstore besteld, 37,65 euro voor 20 stuks

Yay weekend!!! :inlove:
Suusy, Becky, hoe is het met jullie???
@ukkie27 wrote:
@Krabje wrote:@ukkie27 wrote:@Krabje wrote:De ovutest die ik het duidelijkst vond zijn de digitale van CB. Die met de smileys. Daar bestaat geen twijfel in of ie posi of negatief is.
Weet jij dan nog een goedkoop adresje, ik vind die zo duur :oops:
Nee geen goedkoop adresje sorry. Ze zijn idd duur maar wel duidelijk!
Ik heb met de goedkope testjes van de matcare nooit een positieve ovutest gehad maar met de digi cb wel.
Heb ze nu bij de Vitaminstore besteld, 37,65 euro voor 20 stuksNog wel duur in vergelijking met Sensitest, maar dan heb je ook wat
![]()
Voor de CB tests vind ik dat nog best een prima prijs, inderdaad!

@Krabje wrote:

@HanB wrote:
Yay weekend!!! :inlove:
Suusy, Becky, hoe is het met jullie???![]()
![]()
Nog niets, maar slijm is wel al wat dikker en begin de bekende krampes al te voelen

Ik dacht toch dat ik duidelijk was, toen ik zei dat ik zwangeren erbij wilde? :snooty:
Dus je gaat morgen gewoon NIET ongi worden, duidelijk! :naughty:
:hug: :-*
@HanB wrote:
Ik dacht toch dat ik duidelijk was, toen ik zei dat ik zwangeren erbij wilde? :snooty:
:hug: :-
:- Het zou mooi zijn, maar…ben bang dat het hopeloos is deze maand
@HanB wrote:
Ik ga mijn best doen, alleen heeft mijn vriend net de late dienst als ik mijn eisprong verwacht :twisted:
En Becky, jij wordt gewoon niet ongesteld deze maand

Het is nooit hopeloos! Ik was er ook van overtuigd dat ik gewoon ongi ging worden, en zie mijn banner… :inlove:
Geen bloed, geeft moed!!!
@ukkie27 wrote:
@HanB wrote:Ik dacht toch dat ik duidelijk was, toen ik zei dat ik zwangeren erbij wilde? :snooty:
Ik ga mijn best doen, alleen heeft mijn vriend net de late dienst als ik mijn eisprong verwacht :twisted:
En Becky, jij wordt gewoon niet ongesteld deze maand![]()
's Nachts en 's morgens kun je ook prima klussen! :lol:
@HanB wrote:
@ukkie27 wrote:@HanB wrote:Ik dacht toch dat ik duidelijk was, toen ik zei dat ik zwangeren erbij wilde? :snooty:
En Becky, jij wordt gewoon niet ongesteld deze maand![]()
's Nachts en 's morgens kun je ook prima klussen! :lol:
Ik weet niet of ze daar op mijn werk blij mee gaan zijn, dan loop ik waarschijnlijk als een zombie rond. Alhoewel als we gewoon 1 keer goed timen, dan slaap ik dat de avond ervoor wel extra

Niet miepen, gewoon doen wat je moet doen.
Bovendien word je van hcg in je lijf zo moe, dat je de slaap in het begin van je zwangerschap wel weer in haalt! :lol:
@HanB wrote:
Niet miepen, gewoon doen wat je moet doen.
![]()
Ik zal m’n best doen, mijn vriend wilde me al ondersteboven hangen zodat het er goed in kan lopen :eh:
@ukkie27 wrote:
@HanB wrote:Niet miepen, gewoon doen wat je moet doen.
![]()
Ik zal m’n best doen, mijn vriend wilde me al ondersteboven hangen zodat het er goed in kan lopen :eh:
Hahaha J zei ook al, we doen een kussen onder je kont :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
@Becky wrote:
@ukkie27 wrote:@HanB wrote:Niet miepen, gewoon doen wat je moet doen.
![]()
Hahaha J zei ook al, we doen een kussen onder je kont :mrgreen:
Dat doe ik al, maar nu wil ie me dus met m’n benen ophangen aan het plafond. Heb hem maar gezegd dat ik niet zo van SM hou :mrgreen: