Wahhh Linda, spannend, nog maar 3 weken!!! :inlove:
:shifty:
ik heb vanmorgen trouwens testen gekocht, bij de trekpleister, 2v5 :silenced: zullen wel dezelfde zijn als die van kruidvat.
van Alex mag ik eerder testen dan vrijdag pas, hij wil dat graag, dus wie ben ik dan om nee te zeggen :silenced:
maar weet nog niet wanneer hoor :mrgreen:
Morgenochtend!!! :inlove:
oja… ik weet nog niet als ik positief test (maar dat zal wel niet), of ik dat hier meteen kom melden :oops: heb liever eerst dat mijn moeder het weet. Ze weet dat ik op kok zit, bij haar ben ik ook wel eens ingelogd, en heb liever dat ze het persoonlijk leest dan zo via internet
uitzonderingen daargelaten, ahum
Mijn moeder moet dan eerst verstand krijgen van de digitale snelweg. 8) Ze kan nu net emailen, facebooken, en kranten lezen online. Muts die het is! :lol:
Banner aangepast…
:inlove:
hoe voel je je verder trouwens?
herkennen jullie eigenlijk het hebben van een warm gevoel in je buik? niet vlinders ofzo maar gewoon steeds een warme golf…
probeer echt niet meer op mijn lichaam te letten, maar die warmte valt me gewoon op. is wel lekker voor deze doorgaans koukleum :lol:
Yay, schitterende banner, MissMe! :inlove:
Ik heb inderdaad ook af en toe een warm gevoel, Eef. :inlove:
oja, ik zou er niet teveel mee bezig zijn :mrgreen: :wall:
ok, iets anders. Jayden lag om kwart voor 1 in bed, en slaapt nu nog steeds :dance: :inlove:
Lekker, geniet ervan!
De oppaskindjes zijn weer weg, en ik heb een doos chocolade met hazelnootvulling gekregen, en onze drie koters kregen elk een surprise-ei! :inlove: Daar doen we het wel voor hoor!!! :mrgreen: :drool:
Vanavond maar eens lekker schranzen, doe ik normaal nooit, haal het ook bijna nooit in huis voor mezelf, dus vooruit…
lief dat jullie wat kregen!
Jayden heeft gewoon tot 5 voor 4 geslapen :shifty:
mmmmmmmmmmmmmm wij eten vanavond lekker stoofpeertjes :drool: :drool: :drool: :drool:
Lekker!!! Die aten wij afgelopen maandag al.
Experiment: Isa’s middagslaapje overslaan.
Resultaat: Isa valt in slaap midden tussen haar frietjes en kipnuggets!
Conclusie: Isa heeft haar middagslaap nog heeeeeeeeeeel hard nodig!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
@ukkie27 wrote:
@Krabje wrote:De ovutest die ik het duidelijkst vond zijn de digitale van CB. Die met de smileys. Daar bestaat geen twijfel in of ie posi of negatief is.
Weet jij dan nog een goedkoop adresje, ik vind die zo duur :oops:
Nee geen goedkoop adresje sorry. Ze zijn idd duur maar wel duidelijk!
Ik heb met de goedkope testjes van de matcare nooit een positieve ovutest gehad maar met de digi cb wel.
Eef als Alex dat wil moet je gewoon eerder testen. Frank begint ook al :mrgreen: :mrgreen:
@HanB wrote:
Experiment: Isa’s middagslaapje overslaan.
Resultaat: Isa valt in slaap midden tussen haar frietjes en kipnuggets!
Conclusie: Isa heeft haar middagslaap nog heeeeeeeeeeel hard nodig!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
ahhh lieeeeeeeeeeeeeefffff :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@Krabje wrote:
Eef als Alex dat wil moet je gewoon eerder testen. Frank begint ook al :mrgreen: :mrgreen:
heel goed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: