Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Krabje! Sterkte! :hug:

Hey missme je moet je baner nog aanpassen.

Ah wat zijn jullie lief zeg! snif snif

@Krabje wrote:

Ah wat zijn jullie lief zeg! snif snif

:-*

Speciaal voor ons Krabske:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dit is vast en zeker JOUW ronde, meid… :pray:

@HanB wrote:

Speciaal voor ons Krabske:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dit is vast en zeker JOUW ronde, meid… :pray:

:inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-*

Ik heb mezelf getrakteerd op de Ouders van Nu. :inlove:

Als de meisjes er straks zijn, en ze hebben een tijdje gespeeld, plant ik ze voor de tv, dvdtje, kan ik mooi lezen! :mrgreen:

Krabje :hug:

Ik weet zeker dat het goed komt.

Ik zit inmiddels alweer in ronde 8 en heb inmiddels 5 rondes ovulatietesten gebruikt en al 4 maanden mijn temp bijgehouden.

Wilde eigenlijk voor deze ronde geen ovulatietesten meer gebruiken, maar het begint toch weer te kriebelen :oops:

Welke gebruiken jullie? Ik heb die van testjezelf gehad en daarna de sensitive van sensitest, maar daarbij kreeg ik 3 dagen achter elkaar een positieve test :? Ik zit er nu aan te denken om de standaarddipsticks van sensitest te bestellen, maar ben er nog niet uit.

Ik heb de sensitive dipsticks, deze mnd vr het eerst.

:-* voor krabje!

Niet bekent met ovutesten.

De ovutest die ik het duidelijkst vond zijn de digitale van CB. Die met de smileys. Daar bestaat geen twijfel in of ie posi of negatief is.

@Krabje wrote:

De ovutest die ik het duidelijkst vond zijn de digitale van CB. Die met de smileys. Daar bestaat geen twijfel in of ie posi of negatief is.

Weet jij dan nog een goedkoop adresje, ik vind die zo duur :oops:

Ik had ook de dipsticks van sensitest. Ik vond ze prima werken. :slight_smile:

De meiden zijn er, nu staan ze gedrieën naar Diëgo te staren. :stuck_out_tongue:

@HanB wrote:

Ik had ook de dipsticks van sensitest. Ik vond ze prima werken. :slight_smile:

De meiden zijn er, nu staan ze gedrieën naar Diëgo te staren. :stuck_out_tongue:

Had jij de gewone of de sensitive?

De huisarts heeft net gebeld. Mocht ik in jan/feb nog niet zwanger zijn dan gaat hij me doorverwijzen. Het is heel normaal dat je niet binnen een half jaar zwanger bent, al zou je hier anders gaan vermoeden :wink:

Een LF van 10 is in principe lang genoeg, al is 10 dagen voor mij tot nog toe de max. En ergens heb ik ook wel een beetje het gevoel dat het nu op gang begint te komen met die iets langere en zwaardere ongi.

De gewone dipsticks.

Fijn dat je ha toch nog even iets van zich laat horen, en een plan van aanpak geeft! :thumbup:

Oh ja, zo moest je ‘Nee!’ zeggen… 8) Leuk hoor, meiden, totdat ze ruzie gaan maken om een Duplo helikopter! :mrgreen:

ruzie om een duplohelikopter :lol:

Ukkie, fijn dat de ha heeft gebeld en meedenkt!

Jaja, een duplo helikopter. En dat van drie meiden. 8) :inlove:

Even een hele snelle reactie, 28 oktober echo en intake bij de vk! Heb gelijk aangegeven een cyclus van 26 dagen te hebben, dus denkt dat uitgerekende datum wel 6 juni blijft.

wow, spannend Linda!! :inlove: