Goedemorgen!
Het is inderdaad veel normaler om pas na 6 maanden zwanger te raken, dan meteen in ronde 1 of 2. Wij hebben simpelweg heel veel geluk gehad…
:-*
Ik weet nog niet hoeveel ik op KOK ga zijn vandaag, want ik krijg ongeveer halverwege de ochtend twee oppaskindjes van 3 en 20 maanden. :inlove: Die van 20 maanden is welgeteld 3 dagen ouder dan onze Isabelle. Zijn de dochters van een vriendin van ons. :mrgreen: Ben benieuwd, want het zijn nogal… eh… handenbinders beiden, en ERG eenkennig. :lol: Gelukkig heb ik gister een lading rozijntjes en voor elk meisje een fruitreepje gehaald, dat helpt vast. 8)
veel plezier vandaag Han met de kindjes :inlove:
Thanks! Jij beterschap met je pols, en er voortaan niet weer op gaan liggen.
Lieve Eef, dat broertje of zusje voor Jayden komt er wel :hug: :hug:
Gewoon rustig aan doen en niet je lijf zo angstvallig in de gaten gaan houden. Je weet het de meeste zwangerschapskwaaltjes beginnen pas echt in de 5e week van de zwangerschap.
Han: Hoe ging het met fruitontbijt?
Nog niet op vandaag. Gister wel nog flinke last van gehad, helaas.
Hoe is het met jou vandaag? :-*
Oh das minder zeg.
Hier gaat het zijn gangetje. Merk dat de zenuwen toch wat beginnen te komen… Maar ik ga nergens van uit… Dat durf ik gewoon niet.
thanks Chantal :-* moet er idd wat minder mee bezig zijn. Maar is zo moeilijk he als je iets graag wilt en nog een week meid!
Snap dat je liever niet wilt hopen, je hebt al zoveel moeilijke tijden door gemaakt… :hug:
Eef tuurlijk is het moeilijk als je graag wil.
Klinkt miss raar maar ik wou dat ik jou was en er wat minder mee bezig kon zijn, maar ik moet me er mee bezig houden. 3x per dag die hormonen inbrengen, menn ik wou dat ik daar mee af kon bouwen. Alleen daarom zou ik al eerder willen testen. Maar ik ga gewoon door…
Krabje ik duim me rot voor je, dat het zo mag zijn.
En als het straks bij mij wel zo ver mag zijn, plas ik met plezier de flessen vol voor je. :-*
Had gisteren en vandaag de hele tijd zón drukkent gevoel onder in de buik, net of je de hele tijd moet plassen, nog wel een klein beetje bruin/grijse afscheiding :sick: .
Inge das fijn.
Ik hoop toch echt dat het toch maar mag gaan lukken nu. Hierna hebben we gewoon nog maar 1 kans over en als die niet lukt wordt Tycho nooit grote broer
jullie zijn lief! :-*
Chantal, hele dikke knuffel! Duimen draaien dat het deze keer gewoon gaat lukken, Tycho nou gewoon grote broer worden!!
Eef je maakt me nu gewoon aan het huilen…
Pfff ben soms zo bang dat het niet gaat lukken.
@Krabje wrote:
Eef je maakt me nu gewoon aan het huilen…
Pfff ben soms zo bang dat het niet gaat lukken.

@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:Eef je maakt me nu gewoon aan het huilen…
Pfff ben soms zo bang dat het niet gaat lukken.dat was nou ook weer niet mijn bedoeling :-* he bah, wilde dat je dichterbij woonde, konden we samen potje janken! Is het al november? En ik blijf hoop en geloof houden, tot de laatste minuut!!
![]()
:-* :-*
Hier verderop in de straat staan wel wat leuke huizen te koop! Kunnen Jayden en Tycho ook vaak met elkaar spelen

@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:hahahaha!@Krabje wrote:Eef je maakt me nu gewoon aan het huilen…
Pfff ben soms zo bang dat het niet gaat lukken.dat was nou ook weer niet mijn bedoeling :-* he bah, wilde dat je dichterbij woonde, konden we samen potje janken! Is het al november? En ik blijf hoop en geloof houden, tot de laatste minuut!!
![]()
Hier verderop in de straat staan wel wat leuke huizen te koop! Kunnen Jayden en Tycho ook vaak met elkaar spelen![]()
@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:@Amy82 wrote:hahahaha!@Krabje wrote:Eef je maakt me nu gewoon aan het huilen…
![]()
Hier verderop in de straat staan wel wat leuke huizen te koop! Kunnen Jayden en Tycho ook vaak met elkaar spelen![]()
http://www.funda.nl/koop/hengelo-ov/straat-stockholmstraat/
De 1e in hetzelfde soort huis als wij. Das het 1e blok in de straat.
De 2e is schuin tegenover ons.
De 3e is verderop in de straat!
Succes met kiezen en bieden!
Chantal, :hug: Ik ga heel hard voor je duimen!
Anders slaan de hormoontjes mij deze maand maar zeker weten over en krijg jij alle hormoontjes!
Zo is dat alle hormoontjes naar Krabje toe, en wel nu meteen.