Ik ook Linda… Zelfs de gyn was verbaasd en moest erom lachen.
“Jullie zijn wel HEEL vruchtbaar samen!” :lol:
@Lindaaa wrote:
Hoop echt dat het zwanger worden besmettelijk is, want ik voel me er bijna schuldig over dat k zo snel weer zwanger werd…
niet doen hoor Linda!! :naughty:
@babywens wrote:
@Amy82 wrote:lees terug dat ik bij Jayden met 4 weken nergens last van had haha
Handig om terug te lezen he![]()
ja zeg dat! leve KOK :mrgreen:
Hoeveel maanden heeft het bij de vorige zwangerschappen geduurd?
@babywens wrote:
Hoeveel maanden heeft het bij de vorige zwangerschappen geduurd?
Bij Robyn raakte ik volkomen onverwacht en ongepland zwanger ondanks gebruik van condoom én pil. Bij Isabelle was het ook in ronde 1 na verwijderen Mirena raak… :oops: En nu dus weer in ronde 1 na verwijderen Mirena… :oops: :oops: :oops:
@HanB wrote:
@babywens wrote:Hoeveel maanden heeft het bij de vorige zwangerschappen geduurd?
Bij Robyn raakte ik volkomen onverwacht en ongepland zwanger ondanks gebruik van condoom én pil. Bij Isabelle was het ook in ronde 1 na verwijderen Mirena raak… :oops: En nu dus weer in ronde 1 na verwijderen Mirena… :oops: :oops: :oops:
Tsjonge, elke dag geklust soms

Maar het is fijn dat het zo goed gaat :inlove:
Ik wil ook!
Heb ook net even terug gelezen op mijn oude forum en las dat ik toen wel al allemaal kwaaltjes had. Dus ga er gewoon echt niet vanuit. Zu wel balen als mijn gevoel bevestigd wordt, maar ja, dan is hetniet anders.
Nu ga ik mijnbedje in want het was erg vroeg vanmorgen
Morgenavond heb ik het huis voor mij alleen, dus dan zal ik wel weer kokken :mrgreen:
Slaap lekker meiden!
Ohja, Missme…GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Mijn (aanstaande) man wilde het wel weten.
Moest verplicht onderste boven liggen tampon in.
Alles om het binnen te houden haha :mrgreen:
Linda: Succes met verhuizen!
HanB: Wat balen van MvM! Mag je nooit meer meedoen? Of na een aantal jaar weer wel omdat het bloed dan ondertussen wel vernieuwd is?? :think:
Aftellen tot je echo :dance:
MissMe: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
O en dank voor alle hormonen :-). Hopelijk slaan ze aan!
Thanks beck! Hopelijk heeft je gevoel het mis.
Ik heb overigens nauwelijks wat gevoeld.
Vanavond wel wat steekjes :?
Ik heb er nu geloof ik toch een maandje langer over gedaan, maar toen was de pil sneller uitgewerkt omdat ik een maandje gestopt geweest was en die maand daarna vergat ik hem vaker dan dat ik hem slikte… Ben zonder pil dus best vruchtbaar…
Morgenochtend na de peutergym breng ik tygo naar mijn ouders, dan de laatste voorbereidingen treffen, zaterdag verhuizen… Wat een drama! Zal nooit mijn hobby worden dat verhuizen!
Sterkte, Linda, pas je wel goed op jezelf? :-*
Ik mag niet tillen omdat ik last van mijn rug heb, goeie smoes he? Hoop het zaterdag nog even geheim te kunnen houden… En probeer rustig aan te doen, probeer niet te stressen, moet alleen niet vergeten te drinken…
@Missme1 wrote:
Thanks beck! Hopelijk heeft je gevoel het mis.
die steekjes kunnen ook van zwangerschap zijn he, je bent immers zwanger

#zegtzijmetregelmatigsteekjes
Herinnering in je telefoon zetten, om de paar uur, voor drinken? Zo doe ik dat al een paar maanden, want ik vergeet ook regelmatig te drinken. Zelfde geldt voor mijn vitamines en fruit. :thumbup:
@Amy82 wrote:
@Missme1 wrote:Thanks beck! Hopelijk heeft je gevoel het mis.
die steekjes kunnen ook van zwangerschap zijn he, je bent immers zwanger
#zegtzijmetregelmatigsteekjes
Oh man, ik had me vanavond toch een paar flinke krampen! :shock:
@SuusyQ wrote:
Linda: Succes met verhuizen!
HanB: Wat balen van MvM! Mag je nooit meer meedoen? Of na een aantal jaar weer wel omdat het bloed dan ondertussen wel vernieuwd is?? :think:
Aftellen tot je echo :dance:
MissMe: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
O en dank voor alle hormonen :-). Hopelijk slaan ze aan!![]()
Nee, mag waarschijnlijk nooit meer… Nou maakt dat op zich voor mij geen verschil, want dit zal, zoals het nu lijkt tenminste ;), onze laatste zijn.
Missme Gefeliciteerd :dance: :dance:
:lol: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
HanB jammer dat je niet mee mag doen.
En het maakt echt niet uit hoeveel je verzamelt, ze zijn met alles blij
Niemand, hoeft zich vervelend te voelen omdat ze snel zwanger zijn, het is alleen jammer voor de gene waar het langer bij duurd.
Maar misschien willen we allemaal wel te snel.
inge, idd. In welke ronde zitten de meesten nu? De 2e? De 3e? Heel normaal om nog niet zwanger te zijn!
Goedemorgen trouwens! Vannacht verkeerd gelegen op mijn pols, au. Nou ja, gaat vanzelf wel weer over.