@ukkie27 wrote:
@babywens wrote:@ukkie27 wrote:Ik wil ook :wall:
Zelfs als ik dan 100 keer bloed moet laten prikken
Ik ook, wij gaan gewoon juli mama’s worden :-*
Daar gaan we voor :mrgreen:
Juli kindjes zijn ook heel lief hoor!

@ukkie27 wrote:
@Marga173 wrote:
@HanB wrote:Serieus? :shock: Is dat wel goed? :?
Geen idee. :? Ik leef en loop nog voel me er niet echt heel beroert bij maar makkelijk is anders. Als het langer aan houdt bel ik wel met de ha. Ik ga er nu van uit dat het gewoon hormonen zijn die de boel al verslappen.
Ja en dat wordt de komend 8 acht maanden plus de negen daarna alleen maar erger :shock:
Ik wens ons vast veel sterkte… :lol:
Ach onder invloed van die hormonen heeft de omgeving het zwaarder wij zijn er 9 van de 10 keer high van
Hmmmm daar kon je wel eens gelijk in hebben… :think:
Arme mannen!!! :mrgreen:
Tja kunnen ze op hun eigen manier toch ook meegenieten van de zwangerschap
Mja, heb bij die van mezelf vandaag definitief vastgesteld dat hij last van zwangerschapsdementie heeft. Hij haalt anders nooit data en tijden door elkaar, en nu doet hij niet anders! :lol:
@HanB wrote:
Mja, heb bij die van mezelf vandaag definitief vastgesteld dat hij last van zwangerschapsdementie heeft. Hij haalt anders nooit data en tijden door elkaar, en nu doet hij niet anders! :lol:
@ukkie27 wrote:
meiden toch :lol:
Woehoeeeeeeeeeeee Missme, gefeliciteerd!!!
wehhhh ik wil oooohoooooooooooooooook :wall: :wall: :wall: getver, ben er alleen veel te veel mee bezig. zou dinsdag kunnen testen, dan is mijn NOD. heb echt nog niks wat ik voel. zou eens oude topics op moeten zoeken, wat ik bij Jayden voelde… volgens mij was dat ook niks…
vanavond wel weer een vlaag misselijk, maar dat zegt ook niks. Blijf gewoon een slecht gevoel hebben over deze maand. wat een teleurstelling zal het zijn als het deze maand niet raak is. komt omdat jullie een voor een zwanger raken :wall: en echt meiden geloof me, ik gun het jullie echt wel. en ik moet niet z**ken, zit nu pas in 3e ronde, terwijl mijn dinnetje gewoon al ruim 2 jaar bezig is :wall: :wall: dus ik ben verder :silenced:
Ik snap het wel. Ik wilde deze maand ook zwanger worden, maar werd ongesteld.
En ik gun het iedereen van harte, maar juist omdat de rest zo snel gaat hoop je dat het besmettelijk is :mrgreen:
@babywens wrote:
Ik snap het wel. Ik wilde deze maand ook zwanger worden, maar werd ongesteld.
En ik gun het iedereen van harte, maar juist omdat de rest zo snel gaat hoop je dat het besmettelijk is :mrgreen:
:oops: :oops: :oops:
Ik gun het jullie ook!!!
Over zwanger worden gsproken
Mijn man wil niet weten wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Hoe zit dat met die van jullie??
Ik heb nu mijn vruchtbare data berekend op basis van gemiddelde cyclus, vier dagen daarvoor begin ik met ovu testen.
Wat nu als deze cyclus ook langer is, dan mis ik mijn ei?
lees terug dat ik bij Jayden met 4 weken nergens last van had haha
@Amy82 wrote:
@Amy82 wrote:
Hoop echt dat het zwanger worden besmettelijk is, want ik voel me er bijna schuldig over dat k zo snel weer zwanger werd…