Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

Ik ook! :inlove: Hij zit echt goddelijk… Lekker zacht en luchtig. Heerlijk voor als ik straks een kamerolifantje ben, in april/mei/juni! :lol: :inlove:

@Missme1 wrote:

18 juni. :smiley:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Missme1 wrote:

18 juni. :smiley:
:inlove:

Joehoe!!! Gefeliciteerd!!! Het idee went vanzelf! Super man!

Who’s next?

@HanB wrote:

Ik ook! :inlove: Hij zit echt goddelijk… Lekker zacht en luchtig. Heerlijk voor als ik straks een kamerolifantje ben, in april/mei/juni! :lol: :inlove:

haha daar wil ik tegen die tijd zeker weten een fotootje van, kamerolifantje’s zijn juist mooi met die dikke buik :thumbup:

Joehoe! Weer een zwangere, gefeliciteerd missme. Wat een geweldig gevoel he :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@babywens wrote:

@HanB wrote:

haha daar wil ik tegen die tijd zeker weten een fotootje van, kamerolifantje’s zijn juist mooi met die dikke buik :thumbup:

Herinner me er tegen die tijd maar aan dan, want dat ga ik geheid vergeten! :lol:

Het lijstje wordt steeds leuker!

Vind ik ook Linda! We hebben wel een vruchtbaar clubje zo zeg! :shock:

Idd nu maar hopen dat we in dit tempo doorgaan! :wink:

Ik moet heel eerlijk bekennen dat het bij mij nog altijd niet echt door gedrongen is, dat we echt zwanger zijn… :oops:

Ik wil ook :wall:

Zelfs als ik dan 100 keer bloed moet laten prikken

Voor jou is het deze ronde vast ook raak, ukkie, met al die hormonen die wij allemaal rondstrooien hier. :wink:

@HanB wrote:

Ik moet heel eerlijk bekennen dat het bij mij nog altijd niet echt door gedrongen is, dat we echt zwanger zijn… :oops:

Nou bij mij was het vandaag goed voelbaar. Mn onderrug voelt ontzettend beurs en ik kan niet hoesten of mn rechter lies lijkt er uit te knallen…

Serieus? :shock: Is dat wel goed? :?

@ukkie27 wrote:

Ik ook, wij gaan gewoon juli mama’s worden :-*

@babywens wrote:

@ukkie27 wrote:

Ik ook, wij gaan gewoon juli mama’s worden :-*

Daar gaan we voor :mrgreen:

@HanB wrote:

Serieus? :shock: Is dat wel goed? :?

Geen idee. :? Ik leef en loop nog voel me er niet echt heel beroert bij maar makkelijk is anders. Als het langer aan houdt bel ik wel met de ha. Ik ga er nu van uit dat het gewoon hormonen zijn die de boel al verslappen.

En dan testen jullie straks positief, en dan zijn jullie al net zo ongelovig als wij! :inlove: En dan genieten wij weer mee met jullie!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: