Zeg dat wel! :inlove:
Heb je nog een beetje van je rustige dag genoten?
Hier druk met poetsen… :evil:
Rustige dag? Wat is dat?
Ik heb ons lijstje weer een update gegeven!!! :inlove:
Leuke uitgerekende data
Een rustige dag is dat je kinderen niet thuis zijn
@babywens wrote:
Jammer HanB!!!ze zullen blij zijn met alles wat ze binnen krijgen, dus alleen thuis mee doen is echt niet erg. Heb ik bij Jayden toen ook gedaan.
Hoe werkt dat eigenlijk als je veertig uurwerkt? Ik vind het principe geweldig, maar denk dat als je dagelijks weg bent, je te weinig kan inzamelen.
@babywens wrote:
Leuke uitgerekende data
Een rustige dag is dat je kinderen niet thuis zijn![]()
Ik heb onze jongste practisch altijd bij me, dus echt rustige dagen heb ik niet.

Missme! Mijn eerste kruidvat test gaf ook een lichte streep en zie mijn banner…
En balen dat je niet aan mvm mee mag doen han!
Gefeliciteerd Missme :mrgreen:
Balen HanB, waarom mag je eigenlijk niet mee doen als je een bloedtransfusie hebt gehad?
Goede vraag, ukkie, dat wist de informatrice me ook niet te vertellen, ze vond het zelf ook een rare maatregel…
MissMe, heb je al een CB gedaan? :inlove:
waah ben een dreumes
Verslavend forum dit en ik ben nog niet eens zwanger! Kun je na gaan hoe erg het straks wordt :think:
Zojuist CB test gedaan…
Binnen 1 minuut… Zwanger…
Binnen 3 minuten… 1-2 weken!
Is dit echt :shock: ??
:inlove: :inlove: :inlove:
Geloof me, dat wordt alleen nog maar erger en erger in de toekomst.
Ik heb een jumpsuit binnen gekregen vandaag, die ik besteld had bij Mi.ss Et.am! Denk dat ik hem mooier vind met dikke buik straks… :think: Tot die tijd is het een heerlijk huishangpak! :lol: :inlove:
@Missme1 wrote:
Zojuist CB test gedaan…
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
GEFELICITEERD!!!
Kom op, wat is je uitgerekende datum, dan verander ik het lijstje NU!!! :inlove:
@Missme1 wrote:
Zojuist CB test gedaan…
Jaa dat is echt :dance: :dance: :dance: :dance:
ik hou van huishangpakken
18 juni.